Carl wrote:Spottersdag... Staat die GRATIS friettent er dit jaar ook ?.
Jep, maar dan niet gratis ....
Moderator: Jaap
Post all airshow-related items here. Please keep the postings as informative and to-the-point as possible. Refrain from postings with the sole intention to communicate whether you like the show or not, unless accompanied by arguments that can help others. |
Carl wrote:Spottersdag... Staat die GRATIS friettent er dit jaar ook ?.
Had van jou ook niet anders verwacht dan dat je weg zou blijven, er komen immers geen starfighters.Spine24 wrote:Ik ga met oma [96] voetbal kijken.
Ja ja, ben je eindelijk het huis uit, ga je opeens naar je ouders luisteren?Nilson wrote:Ik wil wel, maar mag niet van mijn ouders !
Nee, helaas niet, voordeel is dat ik met mijn twee meter ook niet in de weg sta voor de plaatjestrekkers.Redskin wrote:Had van jou ook niet anders verwacht dan dat je weg zou blijven, er komen immers geen starfighters.Spine24 wrote:Ik ga met oma [96] voetbal kijken.
He, jammer! Denk er nog altijd met plezier aan terug, bijvoorbeeld de Vikings op Soesterberg in 1984.Redskin wrote:Had van jou ook niet anders verwacht dan dat je weg zou blijven, er komen immers geen starfighters.Spine24 wrote:Ik ga met oma [96] voetbal kijken.
... Mijn meetlat heeft dezelfde waarde aan en ik heb er nog nooit problemen mee gehad (bijna altijd voordeel)Spine24 wrote:voordeel is dat ik met mijn twee meter ook niet in de weg sta voor de plaatjestrekkers
From 08.00 to 18.00 ltaviodromefriend wrote:08.00 (Local, for you) AFAIK.