Omdat je in een auto een ladder mee kan nemen die je bij menig veld nog wel eens nodig hebt. Vroeger kon men het nog af met een fotokoffer.pjotrtje wrote:Want waarom zijn we met zijn allen ineens zo afhankelijk van de auto?
Anyways, afgelopen vrijdag een dagje met het OV op Schiphol gespot. Kan met noordenwind prima voor een hele dag. In de ochtend kun je vanaf Plaza met bus 187 naar zowel de Kaagbaan als de Aalsmeerbaan en in de middag vanaf station Hoofddorp met bus 145 naar het taxibaantje naar de Polderbaan. Kwartiertje lopen naar de crashgate en je hebt geen trapje nodig . Vergeet overigens niet je OV-chipkaart die ook nodig is voor de bussen vanaf Schiphol/Hoofddorp.
Ohja, bijna vergeten, ik kwam hier nog twee grote gaten in het hek tegen. Nu ben ik daar op zich geen tegenstander van (maar maak de gaten dan wel op een goeie plek ) maar ik kan me best indenken dat ze daar bij Schiphol zelf niet vrolijk van worden. Is het nog de moeite om dit ergens te melden of is dit al bekend (een politiewagen is er bijv. al meerdere malen langs gereden)?