18/19 June: Gilze Rijen Luchtmachtdagen - Comments
Moderator: Jaap
Forum rules
Post all airshow-related items here. Please keep the postings as informative and to-the-point as possible. Refrain from postings with the sole intention to communicate whether you like the show or not, unless accompanied by arguments that can help others. |
18/19 June: Gilze Rijen Luchtmachtdagen - Comments
Alles leuk en aardig jb5, maar die Raven RQ11 telt voor spek en bonen.
- Stratofreighter
- Scramble Master
tmp
Wat, verheug jij je dan niet op de demo van die Raven RQ11 AntoineAntoine wrote:Alles leuk en aardig jb5, maar die Raven RQ11 telt voor spek en bonen.
Re: 18/19 June: Gilze Rijen Luchtmachtdagen - Participants
We zullen zien!?Stratofreighter wrote:Wat, verheug jij je dan niet op de demo van die Raven RQ11 AntoineAntoine wrote:Alles leuk en aardig jb5, maar die Raven RQ11 telt voor spek en bonen.
- Stratofreighter
- Scramble Master
Och, het is weer eens wat anders dan "ganzen met begeleiding"...jb5 wrote:We zullen zien!?Stratofreighter wrote:Wat, verheug jij je dan niet op de demo van die Raven RQ11 AntoineAntoine wrote:Alles leuk en aardig jb5, maar die Raven RQ11 telt voor spek en bonen.
En ik vermoed dat de moderatoren nu wel zo langzamerhand gaan ingrijpen/verplaatsen/verwijderen...
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Die bleven tenminste uit de motor (in tegenstelling tot die PVV ganzen die Marokkanen uit de lucht wilden knallen).Stratofreighter wrote:Och, het is weer eens wat anders dan "ganzen met begeleiding"...jb5 wrote:We zullen zien!?Stratofreighter wrote:Wat, verheug jij je dan niet op de demo van die Raven RQ11 Antoine
Last edited by aviodromefriend on 07 Jun 2010, 21:28, edited 1 time in total.
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Inderdaad een prima moment voor de volgende altijd populaire topicStratofreighter wrote: En ik vermoed dat de moderatoren nu wel zo langzamerhand gaan ingrijpen/verplaatsen/verwijderen...
Jaap
Subscription dept.
Editor Scramble Magazine
Editor Scramble Magazine
- marcel32us
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: Alles wat vliegt, als er maar een motor aan zit.
- Subscriber Scramble: marcel32us
Re: Comments on Gilze Rijen Luchtmachtdagen
Ik vond het weer een beetje tegenvallen.
- Thijs
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Thijs
het weer als in weer of als in weer?marcel32us wrote:Ik vond het weer een beetje tegenvallen.
Assume makes an ASS of U and ME.
- perry dirkx
- Scramble Senior
- Subscriber Scramble: perry dirkx
- dennisblade
- Scramble Senior
Ik vond het commentaar zoals gewoonlijk weer niet erg goed, we herdenken dat het het 60 jaar geleden was het battle of brittain??, was die dan in 1950?.
het weer was klote, maar daar hebben we geen invloed op.(helaas)
vond de demo van de C-17 en de eurofighter erg goed
gr
dennis
het weer was klote, maar daar hebben we geen invloed op.(helaas)
vond de demo van de C-17 en de eurofighter erg goed
gr
dennis
- Derice
- Scramble Addict
- Type of spotter: F3
- Subscriber Scramble: Derice
Ik ben van plan om morgen te gaan (als het tenminste niet (te erg) regent).
Hoe zijn de mogelijkheden voor het maken van fotos? Waar moet je wel/niet staan?
Hoe zijn de mogelijkheden voor het maken van fotos? Waar moet je wel/niet staan?
- DJdeRidder
- Scramble Addict
- Type of spotter: F4 Mil
- Subscriber Scramble: DJdeRidder
Een beetje?! Wat een waardeloze weersvoorspelling. 's Ochtends op weg in de auto zeggen ze nog dat er in het zuiden volop zon is de eerste helft van de dag, en vervolgens zie je de hele dag (op amper een half uurtje na?) alleen maar dikke bewolking laag overdrijven...marcel32us wrote:Ik vond het weer een beetje tegenvallen.
Check Out My New FLIGHT Coffee Table Book
-
- Scramble Senior
- Type of spotter: F2
- Subscriber Scramble: Yes
Haha ja, of die Alpha jet, net als de Jaguar zo'n voorbeeld van Engels-Franse samenwerking op ontwerpgebied.dennisblade wrote:Ik vond het commentaar zoals gewoonlijk weer niet erg goed, we herdenken dat het het 60 jaar geleden was het battle of brittain??, was die dan in 1950?.
- Stratofreighter
- Scramble Master
De actieve baan op de vrijdag was de 28. Dus ze stijgen op van rechts naar links, van oost naar west.Derice wrote:Ik ben van plan om morgen te gaan (als het tenminste niet (te erg) regent).
Dat was op de spottersdag nog andersom...
Ongeveer bij de videoschermen is de "centre of display". Alle teams zullen daar dus op mikken als ze "splitsen", en solo-acts zullen de schermen ook min of meer als "middenpunt" gebruiken.
November 2024 update at FokkerNews.nl....
- Triple R
- Scramble Junior
- Subscriber Scramble: Triple R
Een super dag weer, ondanks het weer,.... weer (maar niet zeuren anders moeten we maar naar Nevada) Commentaar altijd leuk (met aanvullingen van ze French, Red's en T starzzz
Persoonlijk vond ik het verlaten van het veld (en de parkeerplaats iets minder....).
Ondanks deze kleine puntjes, hele leuke dag gehad! (weer eens een keer Klu)...... Enne kost ook nog eens geen ene drol.
Grt Roger
Persoonlijk vond ik het verlaten van het veld (en de parkeerplaats iets minder....).
Ondanks deze kleine puntjes, hele leuke dag gehad! (weer eens een keer Klu)...... Enne kost ook nog eens geen ene drol.
Grt Roger
314 SQN RNLAF, Redskins for ever baby!