A380 EHAM split
Forum rules
Re: EHAM 15-07-2010
Ik heb ook gehoord dat de A380 de 15e komt...
Nou zal wat zijn zeg
Nou zal wat zijn zeg
http://www.mijnalbum.nl/Album=EFD6FF47" onclick="window.open(this.href);return false; My photo's:)
- Delta12
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: F5
@alpha4delta....
Dan ben je volgens mij een collega
[ Post made via Mobile Device ]
Dan ben je volgens mij een collega
- United 777
- Scramble Senior
- Subscriber Scramble: United 777
De A380 komt eindelijk naar Schiphol. Later meer informatie. Zo lees ik het.Alpha4Delta wrote:A380 demovlucht visit.
Persoonlijk snap ik niet dat mensen onmiddellijk naar de bron informeren.
Joran gepakt. Dat is het nieuws. De rest van het verhaal komt wel.
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Re: Schiphol bereidt zich voor op eerste bezoek Airbus A380
http://www.scramble.nl/forum/viewtopic. ... 86&start=0 voor wat lijkt betere en betrouwbaardere inside info.
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
De komst van de A380 op Schiphol is Mede mogelijk gemaakt door Schiphol zelf en Servisair.
dus
Servisair is inderdaad de meest voor de hand liggende aangezien die al een vork voor de kist hebbenSPL wrote:Mensen,
de A380 komt, dat is zeker. Er moet iets raars tussen komen, wil de kist niet komen.
Na de landing gaat de kist parkeren op het Pappa-plaftorm (P12).
In de loop van de middag gaat de kist naar E24, alwaar een proefafhandeling plaats gaat vinden.
Welke afhandelaar dat wordt is nog onduidelijk (Servisair is voor de hand liggend).
Groeten Martijn
Niet alleen Servisair.
Want als er een maatschappij komt ooit met een A380 zal deze toch door de vaste afhandelaar van die maatschappij worden afgehandeld en niet door de enige met een PB stang. Want als een maatschappij gaat vliegen op SPL zal deze heus voor een eigen stang zorgen.
Vandaar dat ook andere "partijen" die eventueel ooit wat met een A380 te maken krijgen mogen rondneuzen cq wat testen.
En dat weet ik omdat ik zo een mail in mijn mailbox heb zitten en niet bij Servisair behoor.
Voor zover ik begrijp is de komst een samenwerking waar ook Schiphol zelf in zit.
Want als er een maatschappij komt ooit met een A380 zal deze toch door de vaste afhandelaar van die maatschappij worden afgehandeld en niet door de enige met een PB stang. Want als een maatschappij gaat vliegen op SPL zal deze heus voor een eigen stang zorgen.
Vandaar dat ook andere "partijen" die eventueel ooit wat met een A380 te maken krijgen mogen rondneuzen cq wat testen.
En dat weet ik omdat ik zo een mail in mijn mailbox heb zitten en niet bij Servisair behoor.
Voor zover ik begrijp is de komst een samenwerking waar ook Schiphol zelf in zit.
Schiphol houdt tot nu toe de komst van de A380 tegen!! Daarom heeft Schiphol aan Airbus gevraagd of zij met de A380 demo naar Amsterdam willen komen. Als het aan een maatschappij had gelegen, dan hadden ze allang met de A380 op Schiphol gekomen. Maar dat gaat in Augustus alsnog dagelijks gebeuren.
- B767-300ER
- Scramble Master
Moffel, je bent, net als een van je laaatste posts in het ArkeFLy topic, vergeten je wekker te zetten
Je droomt namelijk nog.
Je droomt namelijk nog.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Helaas geen dromen of vergeten mijn wekker te zetten, maar werkelijkheid.
- nuckleuz
- Scramble Addict
- Type of spotter: None
- Subscriber Scramble: No
Moffel wrote:Helaas geen dromen of vergeten mijn wekker te zetten, maar werkelijkheid.
- B767-300ER
- Scramble Master
Net zoveel werkelijkheid als de vlucht Amsterdam-Las Vegas-Sint Maarten-Amsterdam van ArkeFLy?Moffel wrote:Helaas geen dromen of vergeten mijn wekker te zetten, maar werkelijkheid.
Heb je wel eens een landkaart van dichtbij gezien (om 76-er even te quoten)
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Re: A380 EHAM split
Dan geloof je het niet. De groeten aan de zogenaamde beterweters...
- Key
- Site Admin
- Type of spotter: F2
- Subscriber Scramble: U bet
Re: A380 EHAM split
http://www.scramble.nl/forum/viewtopic. ... 74#p418374" onclick="window.open(this.href);return false;
What four words, Jimmy!?!