SA A380 naar EHAM?
Forum rules
Re: SA A380 naar EHAM?
haha, ik ga slapen met een lach van oor tot oor...wat een speculaties! laten we volgende maand even afwachten wat de verwachte 380 doet! zowel het baangebruik, als de eerste operator
Groet!
[ Post made via Mobile Device ]
Groet!
[ Post made via Mobile Device ]
- B767-300ER
- Scramble Master
zie http://www.luchtvaartnieuws.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
- Derice
- Scramble Addict
- Type of spotter: F3
- Subscriber Scramble: Derice
Was te verwachten dat het in de pers zou komen.
- Hurricane
- Scramble Master
- Type of spotter: F4 + H5
- Subscriber Scramble: Hurricane
Maar de MB inside informatie is toch beter voorzien (topic: AMS 15-07-2010 )Derice wrote:Was te verwachten dat het in de pers zou komen.
Groeten,
Ron
Ron
Ik kan uit zeer betrouwbare bron (De bron) bevestigen dat de A380 op 15 juli komt.
Ik heb een aanvraag voor zeker "test werk" in mijn mailbox
Edit: Waarschijnlijk VOP E24
Buiten deels wat media aandacht zal het ook gebruikt worden om te testen in afhandeling et cetc
Buiten deels wat media aandacht zal het ook gebruikt worden om te testen in afhandeling et cetc
- mipo72
- Scramble Addict
- Type of spotter: Alles wat vliegt en een nummer heeft.
- Subscriber Scramble: mipo72
En voor de mensen onder ons die niet weten wat VOP E24 betekend kan ik ze vertellen dat dit Vliegtuig Opstel Plaats E24 moet zijn.etab wrote: Edit: Waarschijnlijk VOP E24
Grt,
Michel
Canon 1000D 18-55 en Canon 55-250/IS en Samsung WB500.
Ik zeg zomaar,... pak wat je kan pakken want anders is het weg!!!!!!...
Als je het niet wil pakken , dan pak ik het wel.... moet je wel zeggen waar?????....
Als je het niet wil pakken , dan pak ik het wel.... moet je wel zeggen waar?????....
- nuckleuz
- Scramble Addict
- Type of spotter: None
- Subscriber Scramble: No
Het gaat nu in 3 topics over het bezoek van de A380 aan Schiphol. Is het niet iets makkelijker en overzichtelijker als we ons tot 1 topic beperken?
Grt, Erik
Grt, Erik
- B767-300ER
- Scramble Master
En hoe krijg je hem over de a4?etab wrote:Ik kan uit zeer betrouwbare bron (De bron) bevestigen dat de A380 op 15 juli komt.
Regards, N.
Regards, N.
-
- Scramble Senior
Als ik het goed heb begrepen mag hij wel over de A4 alleen is hij met passagiers en vracht meestal te zwaar, iig niemand durft de gok te nemen dat het goed gaat is het meer geloof ik.
Aangezien hij nu waarschijnlijk zo goed als leeg aankomt en weer weg gaat moet hij over het viaduct kunnen!
Joost
Aangezien hij nu waarschijnlijk zo goed als leeg aankomt en weer weg gaat moet hij over het viaduct kunnen!
Joost
- mipo72
- Scramble Addict
- Type of spotter: Alles wat vliegt en een nummer heeft.
- Subscriber Scramble: mipo72
En hoe krijg je hem over de a4?
Gewoon landen op de Kaagbaan/Aalsmeerbaan/Buitenveldertbaan.
Dan is hij al aan de goede kant.
Grt,
Michel
Grt,
Michel
Canon 1000D 18-55 en Canon 55-250/IS en Samsung WB500.
- B767-300ER
- Scramble Master
Tsja Michel, das inderdaad erg simpel, maar volgens mij schrijft de Schiphol Notam iets anders voor betreffende deze kist!!mipo72 wrote:En hoe krijg je hem over de a4?
Grt,
Michel
Key?
Regards, N.
Regards, N.
-
- Scramble Die-Hard
- Subscriber Scramble: DG AIR
Als de A380 komt wordt hij in eerste instantie geparkeerd op P12. In de middag gaat hij naar E24 voor een proefafhandeling.
Vervolgens volgt het vertrek. Dat is de planning zoals deze nu gemaakt is. Dit alles is nog onder voorbehoud.
gr.
Ger
Vervolgens volgt het vertrek. Dat is de planning zoals deze nu gemaakt is. Dit alles is nog onder voorbehoud.
gr.
Ger
- Key
- Site Admin
- Type of spotter: F2
- Subscriber Scramble: U bet
Zie ook alle andere uitleg. De restricties gelden voor een aankomst en vertrek met lading. Ook deze keer gaat de bak eerst naar P12, en ik verwacht voor de start en landing de inmiddels bekende opties. Tussendoor een proefafhandeling op E24, waar hij natuurlijk veel lichter naartoe gesleept kan worden dan tijdens een landing met pax, vracht en resterende peut.B767-300ER wrote:Key?
Erik
What four words, Jimmy!?!
- Derice
- Scramble Addict
- Type of spotter: F3
- Subscriber Scramble: Derice
Kan dus een leuk plaatje opleveren op het moment dat de kist over de A4 heen wordt gesleept.
Alleen of je zo'n plaatje ergens legaal kan/mag maken?
Alleen of je zo'n plaatje ergens legaal kan/mag maken?
Hoezo legaal?
Fotograferen op de luchthaven is toegestaan mits de foto's voor prive gebruik zijn en niet commercieel gebruikt worden.
Fotograferen IN een kist moet met toestemming van de maatschappij.
Dat staat letterlijk in de voorwaarden voor de Schiphol pas (Alleen weten onze vrienden van de private beveiliging dat vaak niet)
EN geloof me net als bij de Antonov staat heel Bobo Schiphol zelf weer vooraan met hun telelenzen dus ik zou me geen zorgen maken.
De mijne zit in mijn tas op 15 juli. (Alleen helaas niet bij mijn bezoek aan boord)
Fotograferen op de luchthaven is toegestaan mits de foto's voor prive gebruik zijn en niet commercieel gebruikt worden.
Fotograferen IN een kist moet met toestemming van de maatschappij.
Dat staat letterlijk in de voorwaarden voor de Schiphol pas (Alleen weten onze vrienden van de private beveiliging dat vaak niet)
EN geloof me net als bij de Antonov staat heel Bobo Schiphol zelf weer vooraan met hun telelenzen dus ik zou me geen zorgen maken.
De mijne zit in mijn tas op 15 juli. (Alleen helaas niet bij mijn bezoek aan boord)