Slowaakse L-39 niet zo heel bijzonder? Buiten Biele Albatrosy ben ik ze alleen nog in Slowakije tegengekomen. Poolse MiG-29 niet zo heel bijzonder? Ik zie ze zelden. Als ik mijn lijsten van de afgelopen 20 jaar door kijk, dan kom ik op deze dag toch aardig wat nieuwe en aparte dingen tegen, ik was aangenaam verrast.Rabbit wrote:Slowaakse L-39: Niet zo heel bijzonder.
Poolse MiG-29, Su-22: Niet zo heel bijzonder.
Franse Gazelle en Puma: Niet zo heel bijzonder.
Tjechische Mi-35: Wat is er zo bijzonder aan een Mi-24? Want een Mi-35 is feitelijk een Mi-24 gebouwd voor export.
Vergeet ook niet de Oostenrijkse Blackhawk. Die komt vast niet op Cambrai. Het is precies wat Erwin zegt: haal die Franse bakken er maar af en kijk dan maar wat je overhoudt. In 2006 precies 28 bakken waarvan 10 van het PC-7 team (en alles van Belgie, Denemarken, US, UK en Zwitserland). Als je bovenstaande al niet zo heel bijzonder vindt, dan denk ik dat Cambrai een bittere pil voor je wordt. Mijn advies: blijf thuis!
Tel maar uit: de organisatie weet 4 voormalig oostbloklanden te strikken, waarvan er drie nog eens demo's geven ook! Voor zover ik mij kan herinneren heb ik alle vier deze landen nog niet eerder tegelijk op een westerse show gezien.
Verder zijn ze erin geslaagd om een enorm aantal vliegende helikopters bij elkaar te brengen, heb ik ook wel eens anders gezien. Veder waren de twee Gripen demo's erg gaaf.
De organisatie en logisitiek was uitmuntend. Mij hoor je niet klagen, anders had ik allang een andere hobby gezocht! JB5 en anderen van de organisatie: als jullie het weer zo weten te versieren ben ik uiteraard weer van de partij!