United wrote:3 flat tires to be exact.SkyPlane wrote:And the SHY*** with 4 flat tires on RWY 27 this morning
United
It was TC-SKS, I was already wondering what happened.
Moderator: gatso76
United wrote:3 flat tires to be exact.SkyPlane wrote:And the SHY*** with 4 flat tires on RWY 27 this morning
United
Niet kloppende passengerfigures. Na diverse malen de koppen te hebben geteld is er besloten toch uiteindelijk retour te gaan naar gate G3.JS50557 wrote:Iemand enig idee waarom de Emirates een hele tijd op de taxibaan naast 18C stond en daarna terugkeerde naar de gate?
- - -Derice wrote:What's up with OO-THB?
Left from 24, returned shortly there after to EHAM via 27.
Betreft de KL561 naar Entebbe. Keert inderdaad terug naar Schiphol.Raptor NL wrote:PH-AOI komt net over Aalsmeer vliegen. Hij maakte het geluid van een tractor of iets dergelijks. Heel eng! Hij blijft rond de 2000 ft vliegen.
Ik volg em via Casper, hij draait boven Alphen aan de Rijn richting utrecht.
According geluidsnet.nl flight is above Markermeer at 2000 ft and 370 km/h. Dumping fuel??Borobudur wrote:Betreft de KL561 naar Entebbe. Keert inderdaad terug naar Schiphol.Raptor NL wrote:PH-AOI komt net over Aalsmeer vliegen. Hij maakte het geluid van een tractor of iets dergelijks. Heel eng! Hij blijft rond de 2000 ft vliegen.
Ik volg em via Casper, hij draait boven Alphen aan de Rijn richting utrecht.
Edit 11.27: VOS1 afgegeven
Wat was de reden van de terugkeer? Birdstrike?Borobudur wrote:KL561 PHAOI landed 11.39 rwy27
A330-200 can not dump fuel.svenrooz wrote: According geluidsnet.nl flight is above Markermeer at 2000 ft and 370 km/h. Dumping fuel??
Grtz, JohnRaptor NL wrote:Wat was de reden van de terugkeer? Birdstrike?Borobudur wrote: KL561 PHAOI landed 11.39 rwy27
Those of KLM and Delta and maybe others can't, but Garuda A330-200 for example has a fueldump system.streep wrote:A330-200 can not dump fuel.svenrooz wrote: According geluidsnet.nl flight is above Markermeer at 2000 ft and 370 km/h. Dumping fuel??
Streep