Die sluit heel mooi aan op de AF985 JNB-CDG die om 1715 gepland staat te CDG.SPL wrote:Ik gok op deze vlucht:
KL7872 19:00 CDG 100.
Groeten Martijn
streep
Die sluit heel mooi aan op de AF985 JNB-CDG die om 1715 gepland staat te CDG.SPL wrote:Ik gok op deze vlucht:
Groeten Martijn
Daarnaast is die CTA net op het moment dat er een extra TV uitzending is gepland. 1+1=? (Benieuwd of de Fransen het leuk vinden om een finalist van het WK door hun luchthaven te krijgen, gezien de "prestatie" van de haantjes.)streep wrote:Die sluit heel mooi aan op de AF985 JNB-CDG die om 1715 gepland staat te CDG.SPL wrote:Ik gok op deze vlucht:
Groeten Martijn
streep
Trix was altijd op de planning voor morgen (tenminste.... sinds er een planning was). Vandaag naar Huis ter Duyn (het hotel in Noordwijk waar Oranje meestal samenkomt), voor een samenzijn met de naaste familie, morgen eerst naar de Koningin, daarna rondvaart vanaf 15.00 (die nu toch ook doorgaat om veiligheidsredenen) eindigend op het Museumplein.MarcoV wrote:Er staat in de media dat de spelers niet vandaag maar morgen naar Beatrix gaan en dat ze vandaag direct naar huis gaan.
Ogen open houden dan! ze komen eraan! ik schat richting UtrechtKleintje Pils wrote:Enig idee hoe de route over NL is? Het is hier in het midden van het land nog helder...
Lynx Denk dat ze gezien het weer wat nu al boven Schiphol hangt en wat er nog aankomt toch de keus op de bus is gevallen...SPL wrote:De Lynx komen niet meer. Gaan nu met een bus.
Kan wel eens kloppen, volgens mode-S is de D-101 omgeving Breda.MarcoV wrote:De spelers en staf zouden met twee helikopters naar Noordwijk worden overgebracht, maar dat plan werd gewijzigd. Ze gaan nu per bus naar Noordwijk. Aldus nu.nl ....
Als je het MIL topic even leest zie je dat de Chinooks alweer vertrokken zijn en de spelers en aanhang met de bus ri. Noordwijk vertrekkenplane66 wrote:Zouden toch Chinooks zijn? En hoorde rond een uurtje of 4 al berichten dat die al op Schiphol zouden zijn.