'Duke 4' om 0755LT inbound Ginkelse Heide bij Ede. Doet ongetwijfeld op één of andere manier mee aan de herdenkingen van Market Garden. Is natuurlijk een Cougar van 300 Sqn.
Stephan
EHGR 18-09-2010
Moderator: SWAT 11
Forum rules
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too. |
- Stephan Lodewijks
- Scramble Master
- Type of spotter: I shall say this only once: (ex-)MILITARY!!!! :-)
- Subscriber Scramble: Stephan Lodewijks
-
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: andel
Re: EHGR 18-09-2010
De S-441 was op de SBS radar te zien rond die tijd.Stephan Lodewijks wrote:'Duke 4' om 0755LT inbound Ginkelse Heide bij Ede. Doet ongetwijfeld op één of andere manier mee aan de herdenkingen van Market Garden. Is natuurlijk een Cougar van 300 Sqn.
Stephan
Zojuist (ongeveer 16:10 uur) kwam er nog een C-47 Dakota laag over het veld gevlogen van oost naar west. Aan de kleuren te zien betrof het de PH-DDZ die hoogstwaarschijnlijk vanaf Eindhoven vertrokken is.
Overigens nam de Cougar deel aan de Jan Hilgers Memorial Airshow. Ook zou de demo Apache (Q-19) hier naar toe gaan, heeft iemand die nog gelogd?
Groeten,
Edwin
Overigens nam de Cougar deel aan de Jan Hilgers Memorial Airshow. Ook zou de demo Apache (Q-19) hier naar toe gaan, heeft iemand die nog gelogd?
Groeten,
Edwin
- Stephan Lodewijks
- Scramble Master
De demo Apache is in ieder geval actief geweest vandaag. Deze vloog rond 't middaguur door de ctr van Eindhoven, koers zuid>noord. Kan zijn dat deze op Hechtel/Sanicole een demo heeft gevlogen en daarna via Eindhoven naar Ede+omgeving is gekoerst. Callsign heb ik niet gehoord, maar KoenL van EWAS dacht mogelijk 'Hawk 1' te hebben gehoord.
Stephan
Stephan
Stephan Lodewijks wrote:De demo Apache is in ieder geval actief geweest vandaag. Deze vloog rond 't middaguur door de ctr van Eindhoven, koers zuid>noord. Kan zijn dat deze op Hechtel/Sanicole een demo heeft gevlogen en daarna via Eindhoven naar Ede+omgeving is gekoerst. Callsign heb ik niet gehoord, maar KoenL van EWAS dacht mogelijk 'Hawk 1' te hebben gehoord.
Stephan
De Demo Apache kwam vanmiddag (vanuit Sanicole)
Nu je het zegt, de demo Apache zou inderdaad ook naar Sanicole gaan, dus ze hebben er waarschijnlijk een gecombineerd tripje van gemaakt. Op het moment dat ik dit nu typ hoor ik de Apache weer landen op de basis, dus die is nu weer thuis.
Groeten,
Edwin
Groeten,
Edwin
- belenos
- Scramble Junior
- Subscriber Scramble: belenos
Callsign van de demo Apache is inderdaad HAWK1, de coach op de grond gebruikt HAWK2.Stephan Lodewijks wrote:De demo Apache is in ieder geval actief geweest vandaag. Deze vloog rond 't middaguur door de ctr van Eindhoven, koers zuid>noord. Kan zijn dat deze op Hechtel/Sanicole een demo heeft gevlogen en daarna via Eindhoven naar Ede+omgeving is gekoerst. Callsign heb ik niet gehoord, maar KoenL van EWAS dacht mogelijk 'Hawk 1' te hebben gehoord.
Stephan
- Stephan Lodewijks
- Scramble Master
Ah mooi, dank u wel!