Bron?B767-300ER wrote:Alle 4 zijn ze in feb2011 exit.
Martinair praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
Ik vindt de berichtgeving dat Martinair Passage stopt, zeer informatieloos. Behalve dat de 600 collega's zo goed als worden overgenomen door Moeders Blauw.
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
Dat wist het personeel al van te voren. De uitwerking over hoe en wat volgt nog.Maartje wrote:Ik vindt de berichtgeving dat Martinair Passage stopt, zeer informatieloos.
Zeg -ER, hoe zit dat nou met die AF freighters?
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
Uitwerking ben ik heel benieuwd naar.76-er wrote:Dat wist het personeel al van te voren. De uitwerking over hoe en wat volgt nog.Maartje wrote:Ik vindt de berichtgeving dat Martinair Passage stopt, zeer informatieloos.
Zeg -ER, hoe zit dat nou met die AF freighters?
Ik lees hier boven dat hun vliegtuigen per begin volgend jaar al vertrekken, dus dan is het niet zoals het nieuws item aan geeft per November 2011?
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
Van Reisrevue...
Het is niet vanzelfsprekend dat KLM alle Martinair-passageroutes naar de Caribbean en Oost-Afrika volgend jaar 1-op-1 gaat overnemen. 'We zullen kritisch kijken naar de meest rendabele mogelijkheden binnen het KLM-netwerk. Dat is niet afhankelijk van de concurrentie. Wij gaan altijd uit van eigen kracht. Maar zeker is wel dat KLM zich ICA sowieso veel meer op het leisurevervoer gaat richten', zegt directeur Bram Gräber van KLM Nederland. Ook de contracten met de touroperators worden opnieuw 'volgens de KLM-maatstaven' bezien. Die onderhandelingen starten binnenkort.
Kom op ArkeFly pak die touroperators!!!
Het is niet vanzelfsprekend dat KLM alle Martinair-passageroutes naar de Caribbean en Oost-Afrika volgend jaar 1-op-1 gaat overnemen. 'We zullen kritisch kijken naar de meest rendabele mogelijkheden binnen het KLM-netwerk. Dat is niet afhankelijk van de concurrentie. Wij gaan altijd uit van eigen kracht. Maar zeker is wel dat KLM zich ICA sowieso veel meer op het leisurevervoer gaat richten', zegt directeur Bram Gräber van KLM Nederland. Ook de contracten met de touroperators worden opnieuw 'volgens de KLM-maatstaven' bezien. Die onderhandelingen starten binnenkort.
Kom op ArkeFly pak die touroperators!!!
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
Martinair heeft al een tijdje geen eigen afhandelings personeel (check-in, gate etc.) voor de passagiers vluchten.
Deze worden gedaan door de KLM-PG tak.
Groeten Martijn
Deze worden gedaan door de KLM-PG tak.
Groeten Martijn
*just doing my thing*
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
dat ging over de AF freighters, niet over de 767'sMaartje wrote:Ik lees hier boven dat hun vliegtuigen per begin volgend jaar al vertrekken, dus dan is het niet zoals het nieuws item aan geeft per November 2011?
Wat wil je weten?76-er wrote:Zeg -ER, hoe zit dat nou met die AF freighters?
Capaciteit....Maartje wrote:Kom op ArkeFly pak die touroperators!!!
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
- ErikFB
- Scramble Addict
- Posts: 1279
- Joined: 23 Nov 2005, 21:38
- Type of spotter: civil airliners
- Subscriber Scramble: ErikFB
- Location: IJsselstein (Ut)
- Contact:
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
Het verhaal over de AF-freighters is in dit topic en de dat van de saneringen van de KLM / MP / HV diverse malen al genoemd. AF zal zijn vrachttak afstoten c.q. onderbrengen bij MP. De 74 F's en 77F's zijna bijna allemaal al verkocht of staan in storage. Dus de vracht binen KL/AF zal vervoerd gaan voerden of in de belly's van de paxframes of via de MP-cargo divisie waar dus 4 747-ERF's vliegen, 7 MD-11's (F/CF) en dus 3 747-BCF's. Kortom in de vrachttak zitten alle nederlandse vrachtkisten en niets van AF.76-er wrote:Dat wist het personeel al van te voren. De uitwerking over hoe en wat volgt nog.Maartje wrote:Ik vindt de berichtgeving dat Martinair Passage stopt, zeer informatieloos.
Zeg -ER, hoe zit dat nou met die AF freighters?
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
Waar halen julllie al die AF-Cargo wijsheid vandaan? Kan nergens iets terugvinden anders dan dat ze voorlopig bij 2 T7s en 3 ERFs blijven. Bovendien: bij AFKL geen groei in cargo, dan ook niet bij MP..
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
je gaat hier zowiezo al de fout in volgens mij, want AF heeft volgens mij zelfs nog maar 2 ERF's ondertussen.76-er wrote:Waar halen julllie al die AF-Cargo wijsheid vandaan? Kan nergens iets terugvinden anders dan dat ze voorlopig bij 2 T7s en 3 ERFs blijven. Bovendien: bij AFKL geen groei in cargo, dan ook niet bij MP..
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
- Hurricane
- Scramble Master
- Posts: 5415
- Joined: 05 Oct 2003, 18:03
- Type of spotter: F4 + H5
- Subscriber Scramble: Hurricane
- Location: EHVB
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
Idd, de F-GUIA & -GUID zijn nog actief (heb die nog regelmatig voorbij zien komen op CDG in augustus, de -GUIC is verhuist naar een nieuwe eigenaar) als 747-400ERF. De F-GUOB & -GUOC zijn nog actief als B777F maar gaan, zodra ze nodig zijn, over naar FedEx.B767-300ER wrote:je gaat hier zowiezo al de fout in volgens mij, want AF heeft volgens mij zelfs nog maar 2 ERF's ondertussen.76-er wrote:Waar halen julllie al die AF-Cargo wijsheid vandaan? Kan nergens iets terugvinden anders dan dat ze voorlopig bij 2 T7s en 3 ERFs blijven. Bovendien: bij AFKL geen groei in cargo, dan ook niet bij MP..
Groeten,
Ron
Ron
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
Leuk allemaal, maar waar STAAT dat?
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
Dit is maaaanden geleden al aangekondigd in Franse kranten. Helaas is mijn Frans niet goed genoeg om het te kunnen vinden op internet. Maar als je het niet wilt geloven, dan niet.
Erwin
Erwin
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
GUIC is volgens Airfleets nog actief voor AF, kan via Google geen andere operator vinden.
- ErikFB
- Scramble Addict
- Posts: 1279
- Joined: 23 Nov 2005, 21:38
- Type of spotter: civil airliners
- Subscriber Scramble: ErikFB
- Location: IJsselstein (Ut)
- Contact:
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
Id, cf. airframes.org op 24.09.2010 nog gezien als AFR6438