Tsja, en waar vloog die MCV voor (MCV was Queen of the fleet) ten tijde van het leasen van de MCJ....Hurricane wrote:Helaas was de PH-MCV al verleasd naar een andere toko dus werd dit de second-best they had to offer
Concurrent ArkeFly
Tsja, en waar vloog die MCV voor (MCV was Queen of the fleet) ten tijde van het leasen van de MCJ....Hurricane wrote:Helaas was de PH-MCV al verleasd naar een andere toko dus werd dit de second-best they had to offer
Das waar want omdat ze (MP) langer hebben gewacht op een leuke aanbieding was de kist al weg toen ze haar wouden hebben en werd het 2nd best MCJ (bij gebrek aan beter).B767-300ER wrote:Tsja, en waar vloog die MCV voor (MCV was Queen of the fleet) ten tijde van het leasen van de MCJ....Hurricane wrote:Helaas was de PH-MCV al verleasd naar een andere toko dus werd dit de second-best they had to offer
Concurrent ArkeFly
In 2006 & 2007 heeft de MCV voor BMI gevlogen, laatste jaar volgens mij in Star Alliance kleuren.jfaltena wrote:En tussendoor naar bmi voor de vluchten van LHR naar Saudi, maar dat was in 2007
Klopt, maar wel via een lease bij Arkefly, niet rechtsreeks bij ILFC. ArkeFly was degene die hem van 2005 tot en met 2007 leasde van ILFC, en vervolgens doorleasde aan BMI.Hurricane wrote:B767-300ER wrote:[In 2006 & 2007 heeft de MCV voor BMI gevlogen, laatste jaar volgens mij in Star Alliance kleuren.
Hurricane wrote:Das waar want omdat ze (MP) langer hebben gewacht op een leuke aanbieding was de kist al weg toen ze haar wouden hebben en werd het 2nd best MCJ (bij gebrek aan beter).
Ja, MP-TD deed/doet 767 onderhoud t/m FA intern en kent daarbij enkel de PW4000 series. Voor GE moet je bij de KLeM zijn.B767-300ER wrote: Dit ivm onderhoud of uniformiteit?
De GE's zitten op B777's, je bedoeld waarschijnlijk CF6-80's (das de andere motor-keuze voor de 767 ) want daar is KLM ook goed in vertegenwoordigd.76-er wrote:Ja, MP-TD deed/doet 767 onderhoud t/m FA intern en kent daarbij enkel de PW4000 series. Voor GE moet je bij de KLeM zijn.B767-300ER wrote: Dit ivm onderhoud of uniformiteit?
En laten CF-6'en nou net van General Electric zijn..Hurricane wrote:De GE's zitten op B777's, je bedoeld waarschijnlijk CF6-80's (das de andere motor-keuze voor de 767 ) want daar is KLM ook goed in vertegenwoordigd.76-er wrote:Ja, MP-TD deed/doet 767 onderhoud t/m FA intern en kent daarbij enkel de PW4000 series. Voor GE moet je bij de KLeM zijn.B767-300ER wrote: Dit ivm onderhoud of uniformiteit?