Nayak's A330 License
Forum rules
Nayak's A330 License
Een goedemiddag allemaal,
Vandaag, na het praten met een collega over vliegtuigonderhoud kreeg ik van hem de vraag of Nayak in Amsterdam A330's onderhoud? Hij wist dat ze namelijk wel de license hadden voor dit type kist, maar vroeg zich af voor welke maatschappij ze onderhoud doen aan de 330?
weet iemand hier antwoord op?
Alvast bedankt!
Juul
Vandaag, na het praten met een collega over vliegtuigonderhoud kreeg ik van hem de vraag of Nayak in Amsterdam A330's onderhoud? Hij wist dat ze namelijk wel de license hadden voor dit type kist, maar vroeg zich af voor welke maatschappij ze onderhoud doen aan de 330?
weet iemand hier antwoord op?
Alvast bedankt!
Juul
Greetz Juul
Re: Nayak's A330 License
Ik weet niet het antwoord op je vraag, maar moet er nu perse een maatschappij zijn die ze doen?
Die licentie kunnen ze toch hebben met het oog op toekomstige klanten?
Groeten Martijn
Die licentie kunnen ze toch hebben met het oog op toekomstige klanten?
Groeten Martijn
*just doing my thing*
Re: Nayak's A330 License
Nee de vraag is echt maatschappijenSPL wrote:Ik weet niet het antwoord op je vraag, maar moet er nu perse een maatschappij zijn die ze doen?
Die licentie kunnen ze toch hebben met het oog op toekomstige klanten?
Groeten Martijn
Greetz Juul
- flying_kiwi
- Scramble Master
- Posts: 5451
- Joined: 10 Nov 2004, 14:33
- Location: Either EHEH, NZTA, or enroute
- Contact:
Re: Nayak's A330 License
Waarom zouden ze alleen in AMS A330 line maintenance doen?
Ze kunnen makelijk op basis van hun Part 145 approval elders in Europa line maintenance doen op de A330.
Ze kunnen makelijk op basis van hun Part 145 approval elders in Europa line maintenance doen op de A330.
Re: Nayak's A330 License
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat iemand die een A330 license heeft graag voor Nayak op AMS wil werken.flying_kiwi wrote:Waarom zouden ze alleen in AMS A330 line maintenance doen?
Ze kunnen makelijk op basis van hun Part 145 approval elders in Europa line maintenance doen op de A330.
Greetz Juul
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: Nayak's A330 License
leuk, maar als er geen opdrachtgevers zijn, heeft dat weinig zin.
KLM heeft zijnn eigen onderhoud, Buitenlandse maatschappijen ook.
KLM heeft zijnn eigen onderhoud, Buitenlandse maatschappijen ook.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
- flying_kiwi
- Scramble Master
- Posts: 5451
- Joined: 10 Nov 2004, 14:33
- Location: Either EHEH, NZTA, or enroute
- Contact:
Re: Nayak's A330 License
Sorry, dat was niet helemaal duidelijk uit jouw eerste post.Juul wrote:Daar gaat het niet om, het gaat erom dat iemand die een A330 license heeft graag voor Nayak op AMS wil werken.flying_kiwi wrote:Waarom zouden ze alleen in AMS A330 line maintenance doen?
Ze kunnen makelijk op basis van hun Part 145 approval elders in Europa line maintenance doen op de A330.
Maar dan nog, het kan best zijn dat ze de A330 op hun approval hebben ivm onderhoud van A330s op een andere veld, het hoeft niet perse dat ze die werk in AMS doen.
Yorden
- Custom addict
- Scramble Junior
- Posts: 160
- Joined: 17 May 2009, 19:21
- Type of spotter: F3
- Location: Tienhoven
Re: Nayak's A330 License
Ik zit even te denken welke maatschappijen regelmatig op SPL komen
met een 330 en dan heb ik maar 4 maatschappijen dat zijn KLM, Delta, Turkisch
en Cyprus waarvan de laatste 2 enkel in de zomerperiode met deze kisten komen.
KLM en Delta vallen gewoon onder KLM maintanance Turkisch heeft eigen mannen rond
rijden alleen van Cyprus weet ik niet. Het zou dus kunnen dat Nayak deze maatschapij
onder zijn hoede heeft.
met een 330 en dan heb ik maar 4 maatschappijen dat zijn KLM, Delta, Turkisch
en Cyprus waarvan de laatste 2 enkel in de zomerperiode met deze kisten komen.
KLM en Delta vallen gewoon onder KLM maintanance Turkisch heeft eigen mannen rond
rijden alleen van Cyprus weet ik niet. Het zou dus kunnen dat Nayak deze maatschapij
onder zijn hoede heeft.
Always a different day with aviation
- flying_kiwi
- Scramble Master
- Posts: 5451
- Joined: 10 Nov 2004, 14:33
- Location: Either EHEH, NZTA, or enroute
- Contact:
Re: Nayak's A330 License
Plus Air Transat en Garuda.Custom addict wrote:Ik zit even te denken welke maatschappijen regelmatig op SPL komen
met een 330 en dan heb ik maar 4 maatschappijen dat zijn KLM, Delta, Turkisch
en Cyprus waarvan de laatste 2 enkel in de zomerperiode met deze kisten komen.
KLM en Delta vallen gewoon onder KLM maintanance Turkisch heeft eigen mannen rond
rijden alleen van Cyprus weet ik niet. Het zou dus kunnen dat Nayak deze maatschapij
onder zijn hoede heeft.
- Custom addict
- Scramble Junior
- Posts: 160
- Joined: 17 May 2009, 19:21
- Type of spotter: F3
- Location: Tienhoven
Re: Nayak's A330 License
flying_kiwi wrote:Plus Air Transat en Garuda.
zo zie je maar een vergeetachtigheidje zit ook om de hoek
Always a different day with aviation
- Gietje
- Scramble Master
- Posts: 3415
- Joined: 03 May 2009, 14:33
- Type of spotter: If it's got wings and engines...
- Subscriber Scramble: Gideon van Dijk
- Location: Rotterdam
Re: Nayak's A330 License
Korean Air Lines komt ook wel eens met de A330.