denk het wel.
was wel droevig weer en mini-miezerregen bij opstarten. de zon komt nu pas een beetje ... je kan niet altijd winnen.
ps Richard e.a. : dank aan de heads-up
EHRD 10-12-2010 MIL
Moderator: gatso76
Forum rules
Re: EHRD 10-12-2010 MIL
Hoera d'revolutie, 't is eindelijk zover', maar de nwe leiders blijken net zo autoritair
- nilsko
- Scramble Addict
- Type of spotter: F2
- Subscriber Scramble: No
Klopt, maar volgens mij ligt de parate eenheid in Doorn en de opleiding op de Van Ghentkazerne in R'dam. Anyways, leuke karretjes zijn het!SquAdmin wrote:Rotterdam heeft ook een Marinierskazerne. Weet niet waar die snowcats uiteindelijk heen moeten maar gezien de weersverwachting voor volgende week zou ik er wel eentje willen lenennilsko wrote:Als ze terug naar Doorn moeten (Marinierskazerne) is Rotterdam - Doorn sneller dan Eindhoven - Doorn Er was ooit een veld dichter bij Doorn waar je wel een C-17 kon landen
In principe moet al het materieel uit de zandbak naar Coevorden om daar verder schoon gemaakt te worden etc.nilsko wrote: Klopt, maar volgens mij ligt de parate eenheid in Doorn en de opleiding op de Van Ghentkazerne in R'dam. Anyways, leuke karretjes zijn het!
Maar ook hier: Wijzigingen voorbehouden!
Over een uurtje staat een filmpje op youtube van de C-17
zoeken op FrankEHRD
vg Frank
zoeken op FrankEHRD
vg Frank
- Richard from Rotterdam
- Scramble Master
Overigens stond de V-11 vanochtend bij het jetcenter...
Ik heb met mijn iphone een plaatje gemaakt maar met zijn 5 hele megapixels en groothoeklens stelt dat niks voor...
Ik heb met mijn iphone een plaatje gemaakt maar met zijn 5 hele megapixels en groothoeklens stelt dat niks voor...