Hoe kan je flightplans veranderen.... er was een programma voor maar hoe heet dat programma.
Ik gebruik FS2004 en wil graag wat flightplans veranderen.
of is er ook een andere manier?
Flightsim discusie
Forum rules
- Arjan
- Scramble Master
- Type of spotter: S4
- Subscriber Scramble: Arjan
Re: Flightsim discusie
Dat programma heet TTOOLS. Als je het niet kan vinden dan kan ik het je wel toesturen.
Scramble member since 1990
dat programma heb ik maar hoe kan je daar flightplans toevoegen of veranderen dan?
- EHAM
- Scramble Master
- Type of spotter: F2
- Subscriber Scramble: Joost de Wit
De BGL's decompilen, dan krijg je txt-bestanden. Die kan je aanpassen en vervolgens met Ttools weer compilen tot BGL's.
Je kunt natuurlijk ook proberen het 'readme'-bestand wat bij TTools geleverd wordt eens te lezen...
daar kan je de flightplans toch niet veranderen....toch??
eerst had ik een programma waar je ETA en ETD en destination kon veranderen etc
please wie kan me helpen??
eerst had ik een programma waar je ETA en ETD en destination kon veranderen etc
please wie kan me helpen??
- EHAM
- Scramble Master
- Type of spotter: F2
- Subscriber Scramble: Joost de Wit
Even checken, ik neem aan dat je het over de flightplans van AI-vliegtuigen hebt? In dat geval bestaat het flightplan uit ETA, ETD en destination en nog wat andere kleine dingetjes (cruise-hoogte, IFR/VFR, etc).
... Mmmm ...
Mijn tenen beginnen weer te krommen bij dit soort non-informatie .
.. ETA .. ETD .. dat soort dingen , alleen in de echte wereld wordt gesproken over geschatte tijden , in een programmaatje als deze zijn het natuurlijk Standard Time of Departure / Arrival .
Wil je het echt weten .. Ga gewoon even kijken wat Theo van www.DutchFS.com hierover te zeggen heeft, en duidelijker kun je het niet krijgen.
http://www.dutchfs.com//files/handleidingen/ttools.pdf
Groetjes,
Sil
Mijn tenen beginnen weer te krommen bij dit soort non-informatie .
.. ETA .. ETD .. dat soort dingen , alleen in de echte wereld wordt gesproken over geschatte tijden , in een programmaatje als deze zijn het natuurlijk Standard Time of Departure / Arrival .
Wil je het echt weten .. Ga gewoon even kijken wat Theo van www.DutchFS.com hierover te zeggen heeft, en duidelijker kun je het niet krijgen.
http://www.dutchfs.com//files/handleidingen/ttools.pdf
Groetjes,
Sil