Er is weer een stemmerFlyboy wrote:En op de valreep weet een klote-stemmer er bij. Trouwens ben ik ook nog aan het werkStefan wrote:De klote-poll eindigt vandaagGeen ambtenaar dus

![]() |
Er is weer een stemmerFlyboy wrote:En op de valreep weet een klote-stemmer er bij. Trouwens ben ik ook nog aan het werkStefan wrote:De klote-poll eindigt vandaagGeen ambtenaar dus
Ja, maar zonder korst.Nilson wrote:Stefan wrote:De klote-poll eindigt vandaag
Jammer! Gerard is toch stiekem kerst aan het vieren!
. |
/O\
\_______[|(.)|]_______/
o ++ O ++ o
Ze zeggen ook dat het een strenge winter wordt...Boudewijn van Oirschot wrote:Hobby.
Moet je gescheiden houden van je werk (zeggen ze)
. |
/O\
\_______[|(.)|]_______/
o ++ O ++ o
. |
/O\
\_______[|(.)|]_______/
o ++ O ++ o
Laatst heb ik inderdaad een winter gezien die in juni begon. Maar ja, dan heb je de wereld ondersteboven.Gerard wrote:Een strenge winter is een winter zonder ruimte voor tegenspraak.
Toch tegenspraak; streng kun je ook punikken.Flyboy wrote:Laatst heb ik inderdaad een winter gezien die in juni begon. Maar ja, dan heb je de wereld ondersteboven.Gerard wrote:Een strenge winter is een winter zonder ruimte voor tegenspraak.
klinkt als navelstarenStefan wrote: streng kun je ook punikken.
neuh... zit gewoon in mijn winterslaapehusmann wrote:Daar zeg je zowat. Zou Hans daarom zo afwezig zijn?
Hans wrote:neuh... zit gewoon in mijn winterslaapehusmann wrote:Daar zeg je zowat. Zou Hans daarom zo afwezig zijn?