According to Planespotters.net it is going to be Jet2MAS017 wrote: PH-HZC...anyone for the new owner/operator
Inside the Hangars at Schiphol Airport - 2010
Moderator: gatso76
Forum rules
- Gietje
- Scramble Master
- Posts: 3418
- Joined: 03 May 2009, 14:33
- Type of spotter: If it's got wings and engines...
- Subscriber Scramble: Gideon van Dijk
- Location: Rotterdam
Re: Inside Hangars 4/14/10 @ Schiphol Airport - 28dec2010/1240 h
- MAS017
- Scramble Master
- Posts: 3068
- Joined: 30 Sep 2005, 09:18
- Subscriber Scramble: yes
- Location: 10 NM East of PAM VOR
Inside Hangars 4/14/10 @ Schiphol Airport - 29dec2010/1215 h
Hangar 4:
N324FP
D-ACUA
(OE-GII)
outside Hangar 5:
PH-HZC
PH-XRY
PH-XRW
Hangar 14:
Bay 1 - PH-BQK
Bay 2 - JA05KZ
Bay 3 - PH-CKB
Hangar 10:
PH-BGG
PH-BXP
PH-BXU
PH-BXR
M-platform:
PH-BFM
K-platform:
EC-HZH
EC-JCU
N324FP
D-ACUA
(OE-GII)
outside Hangar 5:
PH-HZC
PH-XRY
PH-XRW
Hangar 14:
Bay 1 - PH-BQK
Bay 2 - JA05KZ
Bay 3 - PH-CKB
Hangar 10:
PH-BGG
PH-BXP
PH-BXU
PH-BXR
M-platform:
PH-BFM
K-platform:
EC-HZH
EC-JCU
- streep
- Scramble Addict
- Posts: 1812
- Joined: 31 Jul 2003, 16:23
- Type of spotter: F1.8 voor de scherpte diepte
- Subscriber Scramble: Ferdinand Peters
- Location: hangmatje
Re: Inside the Hangars at Schiphol Airport - 2010
Repairs on BFB have started this week.
- MAS017
- Scramble Master
- Posts: 3068
- Joined: 30 Sep 2005, 09:18
- Subscriber Scramble: yes
- Location: 10 NM East of PAM VOR
Inside Hangars 4/14/10 @ Schiphol Airport - 30dec2010/1215 h
Hangar 4:
(OE-GII)
D-ACUA
outside Hangar 5:
PH-HZC
PH-HZO
Hangar 14:
Bay 1 - PH-BQK
Bay 2 - JA05KZ
Bay 3 - PH-CKB
Hangar 10:
PH-BXR
PH-BDT
PH-BXC
G-BUSK
M-platform:
PH-BFK
(OE-GII)
D-ACUA
outside Hangar 5:
PH-HZC
PH-HZO
Hangar 14:
Bay 1 - PH-BQK
Bay 2 - JA05KZ
Bay 3 - PH-CKB
Hangar 10:
PH-BXR
PH-BDT
PH-BXC
G-BUSK
M-platform:
PH-BFK
- Ricardo 767-200ER
- Scramble Addict
- Posts: 1388
- Joined: 25 Jul 2008, 23:01
- Type of spotter: Civil and Military
- Subscriber Scramble: Ricardo 767-200ER
- Location: EHAM/AMS
- Contact:
Re: Inside the Hangars at Schiphol Airport - 2010
H11:
Bay 1: PH-BFG, PH-KCB
Bay 2: PH-AOH, PH-BFN
Bay 3: PH-BVA
H12:
Bay 1: PH-BFB
Bay 2: PH-BQO
All the best to everyone for 2011
Greetz ricardo
Bay 1: PH-BFG, PH-KCB
Bay 2: PH-AOH, PH-BFN
Bay 3: PH-BVA
H12:
Bay 1: PH-BFB
Bay 2: PH-BQO
All the best to everyone for 2011
Greetz ricardo
-
- Scramble Master
- Posts: 12578
- Joined: 04 Nov 2006, 20:29
- Location: At any airport
Re: Inside the Hangars at Schiphol Airport - 2010
Hello,
Around 13.15 A6-MDI (Midex) was pushed into H12.
HAPPY NEW YEAR !!!!
Around 13.15 A6-MDI (Midex) was pushed into H12.
HAPPY NEW YEAR !!!!
All my posted timings are local !
Re: Inside the Hangars at Schiphol Airport - 2010
Dit las ik ook, wanneer wordt hier meer over bekend?MAS017 wrote:Schiphol-PlazaErwinS wrote:OFE will not be b/u. She will get another destination.
Re: Inside the Hangars at Schiphol Airport - 2010
Misschien off-topic, maar ik zag gisteren een linkervleugeldeel, dat nogal leek op dat van een Fokker 100, op het platform bij de G-buffer staan. Heeft deze daar mogelijk iets mee te maken of stond deze daar al (voor wat voor reden dan ook)?Diarto wrote:Dit las ik ook, wanneer wordt hier meer over bekend?MAS017 wrote:Schiphol-PlazaErwinS wrote:OFE will not be b/u. She will get another destination.
Kees
Re: Inside the Hangars at Schiphol Airport - 2010
Hebben ze daar toevallig ook een soort winglet aan bevestigd? Zol leek dat tenminste van een afstandje. Die staat daar al een paar maandjes. Volgens mij wordt die gebruikt als training door de de-icing department van KLM.
- T7
- Scramble Master
- Posts: 16107
- Joined: 11 Aug 2004, 15:26
- Type of spotter: S5/SBS
- Location: EHAM/Hoofddorp
Re: Inside the Hangars at Schiphol Airport - 2010
Is inderdaad een Fokker 100-vleugel tbv deicing training. Er is ook een stukje aan de buitenkant opgezet als een soort winglet.mac wrote:Hebben ze daar toevallig ook een soort winglet aan bevestigd? Zol leek dat tenminste van een afstandje. Die staat daar al een paar maandjes. Volgens mij wordt die gebruikt als training door de de-icing department van KLM.
Stond eerst op het J-platform maar is per 1 november (start deicing seizoen) naar de G-buffer verplaatst.