Hallo allemaal.
Ik reed net langs Gils en de baanverlichting is aan. Tevens stond er een crashtender op de kop van 28 en een tankauto bij de tankplaats. Wordt er een speciale activiteit verwacht?
EHGR 03-01-2011
Moderator: SWAT 11
Forum rules
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too. |
-
- Scramble Rookie
- Posts: 58
- Joined: 11 Jun 2010, 14:01
- Type of spotter: EHGR
- Subscriber Scramble: nee
- Location: Gilze
Re: EHGR 03-01-2011
Zojuist (13:45u) wel een zwaar geluid vanaf het veld te horen. Leek me echt geen F-16.
Iemand enig idee??
Iemand enig idee??
-
- Scramble Addict
- Posts: 1138
- Joined: 13 Aug 2009, 10:39
- Type of spotter: F4
- Location: Tilburg
Re: EHGR 03-01-2011
Ik heb helaas net niet gezien wat het was maar het klonk inderdaad heftig.
-
- Scramble Rookie
- Posts: 58
- Joined: 11 Jun 2010, 14:01
- Type of spotter: EHGR
- Subscriber Scramble: nee
- Location: Gilze
Re: EHGR 03-01-2011
Dan wachten we maar even op iemand die het ons wel kan vertellenbvdboomen wrote:Ik heb helaas net niet gezien wat het was maar het klonk inderdaad heftig.
-
- Scramble Rookie
- Posts: 58
- Joined: 11 Jun 2010, 14:01
- Type of spotter: EHGR
- Subscriber Scramble: nee
- Location: Gilze
Re: EHGR 03-01-2011
Nu (14:44) wederom fighter-geluiden vanaf het veld...
en om 15:00u nog een keer....
en om 15:00u nog een keer....
- vuurwerkreeshof
- Scramble Senior
- Posts: 378
- Joined: 16 Feb 2009, 15:46
- Type of spotter: F5
- Location: Tilburg
Re: EHGR 03-01-2011
Dit was wel een F-16Pikkie wrote:Nu (14:44) wederom fighter-geluiden vanaf het veld...
en om 15:00u nog een keer....
-
- Scramble Addict
- Posts: 1138
- Joined: 13 Aug 2009, 10:39
- Type of spotter: F4
- Location: Tilburg
Re: EHGR 03-01-2011
Heren, heren Klu, niet zo knoeien met die decibellen! Straks zijn ze al op voor 2011! Het lijkt even op Volkel hier.
Laatste was inderdaad een F16, visually confirmed.
Laatste was inderdaad een F16, visually confirmed.
Re: EHGR 03-01-2011
Idd F16, Callsign: Bullit xx
My Aviation Video Channel in HD: http://www.youtube.com/user/RGscenery
- SWAT 11
- Moderator
- Posts: 1722
- Joined: 26 Aug 2002, 22:22
- Type of spotter: S4
- Subscriber Scramble: SWAT 11
- Location: Galder
- Contact:
Re: EHGR 03-01-2011
Hierbij de gehoorde movements via mijn scanner op Gilze-Rijen van 03 januari 2011:
BASED
CH-47D 298sqn: Grizzly 91 (D-665), Corona 5 (D-667), Grizzly 91 (D-102)
AS.532U-2 300sqn: Duke 5 (S-453)
SA.316B 300sqn: -
AH-64D 301sqn: -
# = nightflying
VISITORS
J-008 F-16AM 311sqn "AG01" * 13:45u, no badge
J-018 F-16AM 312sqn "Bullet" * 14:41u, 313sq badge
J-018 F-16AM 312sqn "Bullet" * 14:56u-15:01u, 313sq badge
J-018 F-16AM 312sqn "Bullet" * 15:24u, 313sq badge
AFKORTINGEN
* = de helikopter/vliegtuig is niet geland maar heeft een touch-and-go of een low-aproach gemaakt
x = de helikopter/vliegtuig is over het vliegveld heen gevlogen (lager dan 2000 voet)
f/s = de helikopter/vliegtuig heeft een fullstop gemaakt
cal = calibratievlucht op het veld
, = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel op deze tijden in de landing is gezien.
- = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel tussen deze tijden (begin- en eindtijd) meerdere malen te zien is geweest in de landing.
/ = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel heeft binnengestaan op een van de platformen.
OPMERKINGEN
- Onderstreepte serials zijn afkomstig van SBS-1/Mode-S en zijn dus geen garantie!
- Niet onderstreepte serials zijn afkomstig van mijzelf of personen die voor deze post hun waarneming hier hebben neergezet.
- Bovenstaande log is hetgeen wat gehoord is, er bestaat altijd de mogelijkheid dat er meer gevlogen heeft!
- We zien je aanvullingen en/of correcties graag tegemoet!
BASED
CH-47D 298sqn: Grizzly 91 (D-665), Corona 5 (D-667), Grizzly 91 (D-102)
AS.532U-2 300sqn: Duke 5 (S-453)
SA.316B 300sqn: -
AH-64D 301sqn: -
# = nightflying
VISITORS
J-008 F-16AM 311sqn "AG01" * 13:45u, no badge
J-018 F-16AM 312sqn "Bullet" * 14:41u, 313sq badge
J-018 F-16AM 312sqn "Bullet" * 14:56u-15:01u, 313sq badge
J-018 F-16AM 312sqn "Bullet" * 15:24u, 313sq badge
AFKORTINGEN
* = de helikopter/vliegtuig is niet geland maar heeft een touch-and-go of een low-aproach gemaakt
x = de helikopter/vliegtuig is over het vliegveld heen gevlogen (lager dan 2000 voet)
f/s = de helikopter/vliegtuig heeft een fullstop gemaakt
cal = calibratievlucht op het veld
, = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel op deze tijden in de landing is gezien.
- = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel tussen deze tijden (begin- en eindtijd) meerdere malen te zien is geweest in de landing.
/ = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel heeft binnengestaan op een van de platformen.
OPMERKINGEN
- Onderstreepte serials zijn afkomstig van SBS-1/Mode-S en zijn dus geen garantie!
- Niet onderstreepte serials zijn afkomstig van mijzelf of personen die voor deze post hun waarneming hier hebben neergezet.
- Bovenstaande log is hetgeen wat gehoord is, er bestaat altijd de mogelijkheid dat er meer gevlogen heeft!
- We zien je aanvullingen en/of correcties graag tegemoet!
Arno Cornelissen
==========================
Canon EOS 20D + Canon BG-E2
Canon EF-S 18-55/3.5-5.6
Canon EF 28-105/3.5-4.5 II USM
Canon EF 100-400/4.5-5.6 L IS ultrasonic
==========================
Canon EOS 20D + Canon BG-E2
Canon EF-S 18-55/3.5-5.6
Canon EF 28-105/3.5-4.5 II USM
Canon EF 100-400/4.5-5.6 L IS ultrasonic