Nilson wrote:Around 11:30 above Amersfoort Alouette III from west to east. Anyone for the registratin/serial?
MTIA
Arnold
[ Post made via Mobile Device ]
weet alleen dat dat de blaubird 29 was dieom die tijd de Deelen ctr croste van Barneveld via IP WH = woeste hoeve en in het oosten de ctr weer uitging.
stefan
480870 A-275 BLUEB29 2011-05-18 09:24:22 ALL 3 Netherlands 300sqn Den Dolder, NL 3601 5600
cornehartevelt wrote:Ik zie net boven Katwijk aan Zee een alouette vliegen richting het Noorden die achtervolgt wordt door een helikopter van de politie.
Vanmiddag om 16.20u zag ik erg laag een grijze Hercules behoorlijk rokend over Enter/Rijssen. Het leek net of deze van Twenthe was opgestegen of een approach had gemaakt. Hij vloog in westelijke richting.
erik_kamphuis wrote:Vanmiddag om 16.20u zag ik erg laag een grijze Hercules behoorlijk rokend over Enter/Rijssen. Het leek net of deze van Twenthe was opgestegen of een approach had gemaakt. Hij vloog in westelijke richting.
Iemand info? SBS?
TIA,
Erik
Mogelijk de 'NAF 75', die was op dat moment met een trainingsvlucht bezig vanaf Eindhoven. Geen idee om welk toestel dit ging.
Just over Soest (11.50u lt), in the direction of Amsterdam (westbound) a C130 Hercules. High altitude. Possibly from Germany to England?
When it's a Dutch C-130, iit could be the NAF33 (G-275) according the live log.
Last edited by ssb-spotting on 24 May 2011, 12:01, edited 1 time in total.