Pfff, ik vond alleen al PVR-AMS vroegah al zo'n pokkeneind met Mach0.8.B767-300ER wrote:CUN-PVR-AMS is 38% langer dan CUN-AMS
MIA-SFO-AMS is 74% langer dan MIA-AMS, dus "scheelt niet zoveel" is relatief dan....
TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
was dat in 3 mans operatie?
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Cancun en Curacao krijgen rechtstreekse vluchten.
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Rechtstreeks of nonstop?
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Non Stop
Gehehehe blijft een leuke, zeker omdat het continu dezelfde persoon betreft
Gehehehe blijft een leuke, zeker omdat het continu dezelfde persoon betreft
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Ik zal wel dom zijn hoor maarreeeeee wat is het verschil tussen rechtstreeks of non-stop?Maartje wrote:Cancun en Curacao krijgen rechtstreekse vluchten.
In mijn beleving is het hetzelfde
Niets maar dan ook niets is zeker in de luchtvaart
-
- Scramble Senior
- Posts: 300
- Joined: 16 Mar 2008, 17:58
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
rechtstreeks zit een fuelstop tussen, non stop is zonder tussen landing naar je bestemming
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Maartje wrote: Een fuelstop is niet rechtstreeks, dan wordt het een tussenlanding.
Jawel, een vlucht met een fuelstop (ook wel technische stop genoemd) wordt in de reiswereld gewoon verkocht als rechtstreekse vlucht.
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Daar gaan we weer:
Rechstreeks=vlucht zonder overstap, eventueel met tussenlandingen of technische stops, van A naar B
Non-stop= vlucht zonder overstap en zonder tussenlanding en zonder technische stops van A naar B
Een Non-Stop vlucht is altijd rechtstreeks, een rechtstreekse vlucht is niet altijd non stop.
De bestemmingen CUR en AUA van TFL zijn altijd rechtstreeks, maar niet altijd non stop.
En beste Maartje, heb je je al eens afgevraagd waarom je hier niet serieus wordt genomen? Als je dat nou eerst eens doet voordat je weer reageert met een reactie die kant noch wal raakt, heb je misschien nog kans om enigzins serieus genomen te worden.
Rechstreeks=vlucht zonder overstap, eventueel met tussenlandingen of technische stops, van A naar B
Non-stop= vlucht zonder overstap en zonder tussenlanding en zonder technische stops van A naar B
Een Non-Stop vlucht is altijd rechtstreeks, een rechtstreekse vlucht is niet altijd non stop.
De bestemmingen CUR en AUA van TFL zijn altijd rechtstreeks, maar niet altijd non stop.
En beste Maartje, heb je je al eens afgevraagd waarom je hier niet serieus wordt genomen? Als je dat nou eerst eens doet voordat je weer reageert met een reactie die kant noch wal raakt, heb je misschien nog kans om enigzins serieus genomen te worden.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Nee dus en B767-300ER heeft dat perfect uitgelegd. Hier ook nog even een uitleg van een hele andere bron. Weliswaar in het Engels, maar "direct" heeft hier dezelfde betekenis als "rechtstreeks".Maartje wrote:Een fuelstop is niet rechtstreeks, dan wordt het een tussenlanding.
ErwinDirect vs. Nonstop: What's the Difference?
Semantics mean a lot in the airline industry, and it's safe to assume that any subtle difference between two similar words is there on purpose. The prime example of this is the "direct flight," a term most commonly used by Southwest, which often strings together multiple short segments into a longer flight. Southwest calls these flights "direct" because passengers don't have to disembark and/or switch planes.
- Thijs
- Scramble Master
- Posts: 5085
- Joined: 10 Feb 2003, 13:42
- Subscriber Scramble: Thijs
- Location: West Intercourse Island
- Contact:
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
De laatste keer dat ik een aantal kinderachtige en op de man / vrouw gerichte berichten heb verwijdert. Mochten bepaalde mensen in de toekomst toch weer de behoefte hebben om dergelijke opmerkingen te maken, dan zal er helaas een slotje op dit topic gaan voor een bepaalde tijd.
Blijkbaar kunnen sommige mensen niet op een normale manier communiceren. Het is niet de eerste keer dat men zich hier hun boekje te buiten gaat en dat er wat van gezegd wordt. Aangezien het leer effect minimaal is zie ik geen reden om een volgende keer dit topic open te houden.
It's up to you guys and galls!
Thijs
Blijkbaar kunnen sommige mensen niet op een normale manier communiceren. Het is niet de eerste keer dat men zich hier hun boekje te buiten gaat en dat er wat van gezegd wordt. Aangezien het leer effect minimaal is zie ik geen reden om een volgende keer dit topic open te houden.
It's up to you guys and galls!
Thijs
Assume makes an ASS of U and ME.
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
nou thijs wat minder mag ook wel hoor. Daarbij gaat het om enkelingen hier die zich in meerdere topics, maar ook deze, dit soort reacties geven. Wellicht is het raadzamer hen aan te spreken ipv 1 specifiek topic te blokeren en andere waar het ook gebeurd door dezelfde personen wel open te laten?
[ Post made via Mobile Device ]
[ Post made via Mobile Device ]
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
- Thijs
- Scramble Master
- Posts: 5085
- Joined: 10 Feb 2003, 13:42
- Subscriber Scramble: Thijs
- Location: West Intercourse Island
- Contact:
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Hoi Niels,
Meerdere mensen zijn er al meerdere keren op aangesproken. Als mensen daar geen lering uit willen trekken dan trek ik ook mijn conclusies. Als iedereen zich normaal gedraagt dan zie ik geen reden om het topic voor een afkoelperiode op slot te doen. Tevens is het ook een optelsom van verschillende voorvallen zowel in dit topic als andere topics. Die optelsom kan resulteren tot een tijdelijke sluiting van dit topic maar ook persoonlijke bans. Ik hoop dat het niet zo ver hoeft te komen en dat iedereen hier zijn conclusies uit trekt. Zo niet dan weet iedereen wat de consequenties zijn.
En nu back to topic!
Groeten Thijs
[ Post made via Mobile Device ]
Meerdere mensen zijn er al meerdere keren op aangesproken. Als mensen daar geen lering uit willen trekken dan trek ik ook mijn conclusies. Als iedereen zich normaal gedraagt dan zie ik geen reden om het topic voor een afkoelperiode op slot te doen. Tevens is het ook een optelsom van verschillende voorvallen zowel in dit topic als andere topics. Die optelsom kan resulteren tot een tijdelijke sluiting van dit topic maar ook persoonlijke bans. Ik hoop dat het niet zo ver hoeft te komen en dat iedereen hier zijn conclusies uit trekt. Zo niet dan weet iedereen wat de consequenties zijn.
En nu back to topic!
Groeten Thijs
[ Post made via Mobile Device ]
Assume makes an ASS of U and ME.
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Ik kan en mag er nog niet teveel over vertellen, maar een tipje van de sluier zal ik alvast oplichten.
Binnen nu en een jaar zal de eerste van 2x Boeing 777-200ER op Amsterdam te bewonderen zijn. Deze behoort niet tot KLM, maar tot "het andere blauw"
Nadere info volgt.
Binnen nu en een jaar zal de eerste van 2x Boeing 777-200ER op Amsterdam te bewonderen zijn. Deze behoort niet tot KLM, maar tot "het andere blauw"
Nadere info volgt.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.