Goedkoop naar Madrid vliegen
Forum rules
- Martijn...
- Scramble Junior
Re: Goedkoop naar Madrid vliegen
Vliegt KE nog tussen AMS-MAD of MAD-AMS ? Kan me herinneren dat ze traffic-rights hebben/hadden op dit traject, althans, ik heb ooit een trip-report gezien op A.net; vlieg je wel met een wide-body
De enige optie die je dan hebt is Lufthansa via Munchen of Hamburg. Amsterdam-Munchen is dan een CRJ,ERJ of BAe146, Amsterdam-Hamburg altijd een CRJ. Eventueel kan je ook Air France proberen via Lyon (?). Die heb ik nooit gevlogen omdat ze meestal behoorlijk aan de prijs zijn.
Iberia, easyJet, KLM, Transavia, Vueling zijn uiteraard allemaal B737 of A320.
KE kan alleen terug.
Erwin
Iberia, easyJet, KLM, Transavia, Vueling zijn uiteraard allemaal B737 of A320.
KE kan alleen terug.
Erwin
- nuckleuz
- Scramble Addict
- Type of spotter: None
- Subscriber Scramble: No
Was het niet handig geweest om dit in de oorspronkelijke vraag te zetten? Is een stuk makkelijker om dan antwoord te gevenMartijn... wrote:Maar dan wil ik ook nog eens in verschillende types zitten, zoals ERJ of een Embraer maar dit is meestal niet het geval.
Het is een stuk goedkoper als je 1 nachtje in Madrid blijft.
Grt,
Erik
- nuckleuz
- Scramble Addict
Vueling is alleen A320.ehusmann wrote:Vueling zijn uiteraard allemaal B737 of A320.
Ja, en KLM is alleen B737. Moet je wel de hele zin lezen....nuckleuz wrote:Vueling is alleen A320.ehusmann wrote:Vueling zijn uiteraard allemaal B737 of A320.
Erwin
- nuckleuz
- Scramble Addict
Je hebt helemaal gelijk. Was even iets te gehaast. Sorry!ehusmann wrote:Ja, en KLM is alleen B737. Moet je wel de hele zin lezen....nuckleuz wrote:Vueling is alleen A320.ehusmann wrote:Vueling zijn uiteraard allemaal B737 of A320.
Erwin
Grt, Erik
ICN-MAD-AMS-ICN, 3x per week, maar voor zover ik weet maken ze al enige tijd geen gebruik meer van hun rechten en verkopen ze geen tickets meer voor de MAD-AMS sector.MH017 wrote:Vliegt KE nog tussen AMS-MAD of MAD-AMS ? Kan me herinneren dat ze traffic-rights hebben/hadden op dit traject, althans, ik heb ooit een trip-report gezien op A.net; vlieg je wel met een wide-body
Al sinds de opening van de route is de frequentie 2x per dag op werkdagen.Martijn... wrote:Ja klopt maar Easyjet vliegt niet meerdere keren per dag naar Madrid dus dan wordt het gewoon KLM
Martijn... wrote:In augustus, in het weekend.
Even samengevat: Je bent niet flexibel, je stelt allerlei eisen, maar het mag allemaal niets kosten?Martijn... wrote:Maar dan wil ik ook nog eens in verschillende types zitten, zoals ERJ of een Embraer maar dit is meestal niet het geval.
Grtz,
- B767-300ER
- Scramble Master
Dutchbird wrote: Even samengevat: Je bent niet flexibel, je stelt allerlei eisen, maar het mag allemaal niets kosten?
Grtz,
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.