Ik zat even op Flightradar24 te kijken en zag dit gebeuren:
Hij ging steeds lager vliegen. Nu ben ik een Noob als het gaat om dit soort dingen, dus was wel even nieuwsgierig of iemand weet waarom hij zo laag en in rondjes vloog???
Zou dit vanwege het slechte weer zijn? Er zitten er nu weer 2 boven Zuid-Holland(Voorne-Putten) en ook een aantal boven de Noordzee en Flevoland in een wachtpatroon...
Wat gebeurt hier(Flightradar24)?
Forum rules
- Snipes
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: Photographer
- Subscriber Scramble: Snipes
Wat gebeurt hier(Flightradar24)?
Greetz Wesly
Re: Wat gebeurt hier(Flightradar24)?
ziet er uit als holden ivm beperkt baangebruik/slecht weer
Als vliegtuigen door een bepaalde rede moeten wachten voordat ze hun verdere nadering naar Schiphol kunnen voortzetten, gaan ze in de zgn 'holding'.
Dat is wat je hier ziet. Rondjes draaien en hoogte verliezen in een spiraalvorm totdat het de beurt is om verder Schiphol te naderen.
Regio Hellevoetsluis = RIVER HOLDING / Noordzee = SUGOL HOLDING / Lelystad = ARTIP HOLDING
Dat is wat je hier ziet. Rondjes draaien en hoogte verliezen in een spiraalvorm totdat het de beurt is om verder Schiphol te naderen.
Regio Hellevoetsluis = RIVER HOLDING / Noordzee = SUGOL HOLDING / Lelystad = ARTIP HOLDING
- Snipes
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: Photographer
- Subscriber Scramble: Snipes
Ok, dat van die holding wist ik wel, maar wist niet dat er ook een boven mijn woonplaats(of in ieder geval in de buurt) lag...thnx voor de info.
Bestemming van de Air France was trouwens Düsseldorf, maar hij is geland op Schiphol.
Bestemming van de Air France was trouwens Düsseldorf, maar hij is geland op Schiphol.
Greetz Wesly