TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Was er vandaag een klein feestje bij Arke Fly?
Ik zag allelei Twitterberichten [met foto's] van het Kamerlid Han ten Broeke (VVD) voorbijkomen.
Ik zag allelei Twitterberichten [met foto's] van het Kamerlid Han ten Broeke (VVD) voorbijkomen.
Klopt, er was een delegatie tweede kamerleden op visite die een tour hebben gekregen.
- Nlspot2003
- Scramble Master
Is er al iets bekend over de komst van een 3e ex Thomson 767? Er zou er dit jaar nog 1 bijkomen dacht ik.
- B767-300ER
- Scramble Master
Weet iemand waarom de PH-AHX zolang op het Romeo platform staat? Af en toe staan idd Arkefly, Corendon & AmsterdamAirlines daar maar nooit zolange tijd.
-
- Scramble Senior
- Type of spotter: F2
- Subscriber Scramble: Raptor16
AHX is naar mijn weten extra en wordt ingezet indien nodig, de AHQ/OYI/OYJ gaan "voor" in de planning. Morgen doet 'ie in ieder geval weer een rondje naar Cuba.
- B767-300ER
- Scramble Master
AHX is niet extra, op sommige dagen zijn er gewoon echt 4x 767 nodig. (Morgen 3x ICA voor de X, I en J, en morgen nog een IT voor de Q)
Daarbij. zolang staat de X nog niet op Romeo. Deze heeft gisteren een ICA rondje voor MP gevlogen naar CUN en in de avonduren nog een IT rondje voor ArkeFly naar AYT.
Echter de dienstregeling van ArkeFly is deze zomer zo opgesteld dat niet alle 4x de 767 vol ingezet worden (kop-staart) maar dat er wat meer ruimte tussen sommige vluchten zit. Zo gebeurd het regelmatig dat ern in de loop van de ochtend een 76 binnenkomt en deze er pas weer de volgende dag uitgaat.
Niets bijzonders dus. Vanaf september wordt de operatie zelfs 5x 767 en 5x 738....
Daarbij. zolang staat de X nog niet op Romeo. Deze heeft gisteren een ICA rondje voor MP gevlogen naar CUN en in de avonduren nog een IT rondje voor ArkeFly naar AYT.
Echter de dienstregeling van ArkeFly is deze zomer zo opgesteld dat niet alle 4x de 767 vol ingezet worden (kop-staart) maar dat er wat meer ruimte tussen sommige vluchten zit. Zo gebeurd het regelmatig dat ern in de loop van de ochtend een 76 binnenkomt en deze er pas weer de volgende dag uitgaat.
Niets bijzonders dus. Vanaf september wordt de operatie zelfs 5x 767 en 5x 738....
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
- B767-300ER
- Scramble Master
Waar blijven de vragen toch?
Regards, N.
Regards, N.
De PH-TFF wordt rond 24 augustus geleverd
- jfaltena
- Scramble Master
- Type of spotter: S4
- Subscriber Scramble: jfaltena
Waarschijnlijk op vakantie, samen met de vragenstellers ?B767-300ER wrote:Waar blijven de vragen toch?
Grtz, John
Flown from / to; AMS ATH BCN CDG EFL EWR FRA GMP INV LAX LGW LHR LPL MAN RTM SFO VIE YVR YYZ ZRH
Flown in: 300 310 319 320 321 330 737 747 747SP 757 767 Bae146 DC10 F70
Planned flights: none
Flown in: 300 310 319 320 321 330 737 747 747SP 757 767 Bae146 DC10 F70
Planned flights: none
- B767-300ER
- Scramble Master
jfaltena wrote:Waarschijnlijk op vakantie, samen met de vragenstellers ?B767-300ER wrote:Waar blijven de vragen toch?
Grtz, John
Regards, N.
Regards, N.
Als je er toch om vraagt . Heeft Arkefly WEER een kist stuk staan, omdat er twee Belgen worden ingehuurd ...
Maar zonder gekheid, volgens mij doet Arkefly het gewoon goed en zijn er daarom weinig vragen of opmerkingen.
Groeten Martijn
Maar zonder gekheid, volgens mij doet Arkefly het gewoon goed en zijn er daarom weinig vragen of opmerkingen.
Groeten Martijn
*just doing my thing*
- B767-300ER
- Scramble Master
Ach, misschien een beetje zuigen van mijn kantSPL wrote:Als je er toch om vraagt . Heeft Arkefly WEER een kist stuk staan, omdat er twee Belgen worden ingehuurd ...
Groeten Martijn
ArkeFly heeft inderdaad WEER kisten stuk staan;)
De OYJ staat op de DR kaduuk en de OYI vanmiddag te AMS....Dubbel pech dus.
De oudjes presteren dit jaar beter als de nieuwtjes.
Morgen ook nog "problemen".
Ben het met je eens, is de 3e opeenvolgende goede zomer van TFL met een hele goede performance, althans, tot nu toe, kan niet in de toekomst kijken.
Voor zover ik het gezien en gehoord heb zijn de problemen bij de check-in zoals die er vorig jaar waren dit jaar er ook niet.
Daar heb jij dan wellicht weer meer zicht op.
Regards, N.
Regards, N.
- B767-300ER
- Scramble Master
Klopt helemaal, maar de OYI heeft gisteren op AMS ook nog eens een vertraging van ruim 4 uur opgelopen wegens technische redenen.nick777 wrote:Ze hadden toch een extra 767 om sommige dagen niet kop staart te vliegen?
TEC net op de dagen gevallen dat ze alles kop staart hadden?
En dat was net even teveel van het goede. Had dat niet gebeurd was de inhuur niet nodig geweest en had vandaag de 767-vluchten met een kleine vertraging uitgevoerd kunnen worden. Nu kon, door de inhuur, alles redelijk op schema-tijd weg.
Regards, N.
Regards, N.
- B767-300ER
- Scramble Master
Aankomst van de 5e Boeing 737-800WL voor het andere blauw
16-08-2011:
22.25 OR066P AUH AUH 73H PH-TFF
16-08-2011:
22.25 OR066P AUH AUH 73H PH-TFF