vertrek naar de schuur voor paint job gepland voor 30 oktober.B767-300ER wrote:.
De AHX gaat dit najaar nog de schuur in voor een paintjob.
[ Post made via Mobile Device ]
vertrek naar de schuur voor paint job gepland voor 30 oktober.B767-300ER wrote:.
De AHX gaat dit najaar nog de schuur in voor een paintjob.
nu veranderd naar 30 oktober 1245 uur. Komt uit Manchester.B767-300ER wrote:Aflevervlucht van de PH-OYE, de 3e 767-300 winglets voor ArkeFly
30-10-2011
1500 OR098P LGW LGW 76W PH-OYE
Als de PH-OYE er dus is. Dat is wel logisch.B767-300ER wrote:vertrek naar de schuur voor paint job gepland voor 30 oktober.B767-300ER wrote:.
De AHX gaat dit najaar nog de schuur in voor een paintjob.
[ Post made via Mobile Device ]
Paar dagen. Gaat tegelijk met de aankomende C-Check in SNNJwal1996 wrote:Als de PH-OYE er dus is. Dat is wel logisch.B767-300ER wrote:vertrek naar de schuur voor paint job gepland voor 30 oktober.B767-300ER wrote:.
De AHX gaat dit najaar nog de schuur in voor een paintjob.
[ Post made via Mobile Device ]
Hoelang duurt zo'n verfbeurt eigenlijk?
C check in SNN. Komt begin oktober weer terug. De OYI gaat mid januari 2012 en komt dan begin februari weer terug.Jwal1996 wrote:Waarom wordt de PH-OYJ eigenlijk al een tijdje niet meer ingezet?
Is die al naar de D of C check?
of was dat pas later?
Groeten Joost
Oke! Dankjewel!B767-300ER wrote:C check in SNN. Komt begin oktober weer terug. De OYI gaat mid januari 2012 en komt dan begin februari weer terug.Jwal1996 wrote:Waarom wordt de PH-OYJ eigenlijk al een tijdje niet meer ingezet?
Is die al naar de D of C check?
of was dat pas later?
Groeten Joost
[ Post made via Mobile Device ]
Of Monarch?SpotterNL wrote:Klinkt als Air India, die zou er geen geld voor hebben....
Precies. Zo kunnen wel nog even doorgissen.ehusmann wrote:Of Qatar, of Kenya, of.... er lijken nog wel meer maatschappijen te zijn die om de een of andere reden de B787 voorlopig niet willen afnemen.
Erwin