Fotosite vergelijking GRAAG UW MENING
Forum rules
- Pancake
- Scramble Senior
- Type of spotter: F 1
Fotosite vergelijking GRAAG UW MENING
Hoi,
Graag zou ik van jullie een kritische blik willen vragen.
Tot nu toe heb ik altijd gebruik gemaakt van Photobucket. Vandaag las ik dat ze zich alle rechten van de foto's toegeëigend hebben. Dus ben ik op zoek naar een andere hosting-site.
Mijn zoon (die mooiere foto's maakt dan ik) gebruikt Picturepush daarvoor. Hieronder een foto van Photobucket en een van Picturepush. Graag jullie commentaar.
1. van Photobucket
2.van Picturepush
Ik heb er al een mening over, maar graag ook even die van jullie.
En alvast bedankt,
Johan
Graag zou ik van jullie een kritische blik willen vragen.
Tot nu toe heb ik altijd gebruik gemaakt van Photobucket. Vandaag las ik dat ze zich alle rechten van de foto's toegeëigend hebben. Dus ben ik op zoek naar een andere hosting-site.
Mijn zoon (die mooiere foto's maakt dan ik) gebruikt Picturepush daarvoor. Hieronder een foto van Photobucket en een van Picturepush. Graag jullie commentaar.
1. van Photobucket
2.van Picturepush
Ik heb er al een mening over, maar graag ook even die van jullie.
En alvast bedankt,
Johan
MY PERSONEL GALLERY AT PLANESPOTTERS.NET
Nikon D90 + Tamron SP 70-300mm F/4-5.6 Di VC USD
- Pancake
- Scramble Senior
Re: Fotosite vergelijking GRAAG UW MENING
Of er (kwaliteit)verschil te zien is.(sorry misschien niet helemaal duidelijk)
Groeten,
Johan
Groeten,
Johan
Ik vind de eerste iets mooier (donkerder) scherpte enzo is volgens mij hetzelfde
Mvg,
Ah, check.Pancake wrote:Of er (kwaliteit)verschil te zien is.(sorry misschien niet helemaal duidelijk)
Als er zo weinig verschil in zit dat je het zelf niet ziet zou er voor mij persoonlijk nooit een probleem zijn.
Groeten,
Stefan
-
- Scramble Die-Hard
- Subscriber Scramble: Mad Viper
Je moet echt heel goed kijken, maar als je goed kijkt zie je bij de photobucket versie rond de letters van British Airways ruis ontstaan, om het zo maar even te noemen, wat door jpg-compressie (?) komt.
Bij de picturepush versie zie je dat niet.
Verschil in kwaliteit van de raampjes is ook te zien, die van photobucket hebben veel meer ruis erin.
Verschil in kwaliteit van de raampjes is ook te zien, die van photobucket hebben veel meer ruis erin.
Cheers, Michel
- Flyboy
- Scramble Master
- Type of spotter: F4
- Subscriber Scramble: Flyboy
Andere optie: zelf de juiste afmetingen maken in PS of zo en zelf hosten (stukje webspace huren) weet je zeker dat het goed is.
Om maar niet te spreken van de verschillen in de rode 'swoesj' (hoe heet zo'n ding) in het logo. Picturebrush is veel beter dan Photobucket.Mad Viper wrote:Je moet echt heel goed kijken, maar als je goed kijkt zie je bij de photobucket versie rond de letters van British Airways ruis ontstaan, om het zo maar even te noemen, wat door jpg-compressie (?) komt.
Greetz,
Patrick
Patrick
- Pancake
- Scramble Senior
Natuurlijk zie ik duidelijk verschil, maar ik heb de vraag gesteld, omdat 100 mensen waarschijnlijk meer zien dan ik. En dan kan iedereen daar zijn/haar voordeel mee doen. Ik hoop dat we nu op dezelfde frequentie zittenStefan wrote:Ah, check.Pancake wrote:Of er (kwaliteit)verschil te zien is.(sorry misschien niet helemaal duidelijk)
Als er zo weinig verschil in zit dat je het zelf niet ziet zou er voor mij persoonlijk nooit een probleem zijn.
Groeten,
Stefan
Groeten,
Johan
Helemaal!Pancake wrote:Ik hoop dat we nu op dezelfde frequentie zitten
Ik zie te weinig verschil om een zinvolle mening te geven.
Groeten,
Stefan
Wat ik dan alleen nog niet begrijp.... als je door de verandering in de voorwaarden van photobucket naar een andere site wilt, waarom vergelijk je het dan nog met photobucket? Vergelijk dan twee (of meer) andere sites met elkaar die wel voorwaarden hebben waar je mee kunt leven.
Erwin
Erwin
- Pancake
- Scramble Senior
ehh.............helemaal gelijk ! Goed punt.
Maar ik wil zeker niet achteruitgaan in kwaliteit.En dat is zeker niet het geval(denk ik), maar het is altijd fijn dat anderen dat dan voor je bevestigen.
Groeten,
Johan
Maar ik wil zeker niet achteruitgaan in kwaliteit.En dat is zeker niet het geval(denk ik), maar het is altijd fijn dat anderen dat dan voor je bevestigen.
Groeten,
Johan
Waar heb je dit gelezen?Pancake wrote:Hoi,
Tot nu toe heb ik altijd gebruik gemaakt van Photobucket. Vandaag las ik dat ze zich alle rechten van de foto's toegeëigend hebben
Als ik inlog bij photobucket krijg ik een pop-up met volgende tekst(althans gedeeltes
uit de tekst)
We've updated our Terms of Use to help you share more easily with Photobucket. Don't worry - you own your own content,
Your Content
You retain all your rights to any Content you submit, post or display on or while using Photobucket. This means that YOU own ALL the Content you post,
http://jetphotos.net/showphotos.php?userid=16298" onclick="window.open(this.href);return false;
- Pancake
- Scramble Senior
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Waarschijnlijk geschrokken van hoeveel mensen bij hen zijn weggerend nadat ze zich alle copyright hadden toegeëigend.dj_ad wrote:Als ik inlog bij photobucket krijg ik een pop-up met volgende tekst(althans gedeeltes
uit de tekst)We've updated our Terms of Use to help you share more easily with Photobucket. Don't worry - you own your own content,
Your Content
You retain all your rights to any Content you submit, post or display on or while using Photobucket. This means that YOU own ALL the Content you post,
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009