Nee hoor, beide klopt (of kan kloppen). In de voorwaarde staat niet dat Photobucket het eigendom krijgt, er staat dat ze de licentie krijgen om ermee te doen wat ze willen. Het eigendom van de foto's blijft bij de uploader. Dat je daar niets meer aan hebt zetten ze er natuurlijk niet bij in die popup.
Erwin
Fotosite vergelijking GRAAG UW MENING
Forum rules
Re: Fotosite vergelijking GRAAG UW MENING
Yep, Ik heb het deze week ook weer eens ingelogd en ondanks deze sussende woorden in het begin staat er nog wel degelijk in dat Photobucket het (ongevraagd) mag gebruiken en aan iedereen doorgeven. Je bezit stelt dus 0,0 meer voor.
Wat betreft de 2 foto's als je naar de eigenschappen/properties kijkt heeft photobucket het plaatje tot 62Kb gereduceerd terwijl de andere 422Kb is. Dat kan wat kwaliteit betreft nooit meer hetzelfde zijn. Toch knap dat er bij een eerste blijk zo weinig verschil te zien is.
groeten
EC
Wat betreft de 2 foto's als je naar de eigenschappen/properties kijkt heeft photobucket het plaatje tot 62Kb gereduceerd terwijl de andere 422Kb is. Dat kan wat kwaliteit betreft nooit meer hetzelfde zijn. Toch knap dat er bij een eerste blijk zo weinig verschil te zien is.
groeten
EC
- Pancake
- Scramble Senior
- Type of spotter: F 1
Re: Fotosite vergelijking GRAAG UW MENING
Iedereen bedankt voor de reacties.
De foto's die bij Photobucket geparkeerd staan, laat ik daar om begrijpelijke reden. Maar ik ben wel blij dat ze me naar een betere hostingsite hebben laten zoeken.
Een ander voordeel van Picturepush is dat je de foto's op groot(lees full) formaat mag plaatsen.
Dan is je gratis account (1Gb) natuurlijk sneller vol, maar ik zie dit als een proefperiode. Later kan ik altijd nog voor 19,70 een pro-account met onbeperkte ruimte aanvragen.
Groeten,
Johan
De foto's die bij Photobucket geparkeerd staan, laat ik daar om begrijpelijke reden. Maar ik ben wel blij dat ze me naar een betere hostingsite hebben laten zoeken.
Een ander voordeel van Picturepush is dat je de foto's op groot(lees full) formaat mag plaatsen.
Dan is je gratis account (1Gb) natuurlijk sneller vol, maar ik zie dit als een proefperiode. Later kan ik altijd nog voor 19,70 een pro-account met onbeperkte ruimte aanvragen.
Groeten,
Johan
MY PERSONEL GALLERY AT PLANESPOTTERS.NET
Nikon D90 + Tamron SP 70-300mm F/4-5.6 Di VC USD
Nikon D90 + Tamron SP 70-300mm F/4-5.6 Di VC USD