Gaat op 22 landen. VIR811P en waarschijnlijk onderhoud bij de KLM.nustyR wrote:Het is een long shot; G-VBIG ( Virgin 744 ) zit relatief laag boven de Noordzee en komt onze kant op
Rgds, Ger
Moderator: gatso76
Gaat op 22 landen. VIR811P en waarschijnlijk onderhoud bij de KLM.nustyR wrote:Het is een long shot; G-VBIG ( Virgin 744 ) zit relatief laag boven de Noordzee en komt onze kant op
many thanks!T7 wrote:Ger,Ger wrote:Does anyone know on which flightnumber the Kalitta B747 N715CK came in (landing around 11.38 hrs at 18C) Cannot find this flight on any list...
Thanks Ger
CKS344 according my sbs.
Nee:Sjaak Ootes wrote:Hoi, bovenstaande is inbound SPL for fuel stop? Regi TC-JJF.
Gr. Sjaak
Hangt nu final 27.RobertMB wrote:THY TK011 is net gereed met fueldumpen (20:28 LT) en inbound EHAM i.v.m. een medical emergency.
Groetjes Robert
tonjochems wrote:PVG7777 Aircraft change EC-LBC = Mint 757
SV933 N783SA dly 1532C
Dat is de PH-MPR aangezien we nog maar 1 martinair cargo 747BCF in full colors hebben.- Regi B747 van waarschijnlijk Martinair (links van Han Luymes hangaar)
That was based on experience not on the facts of today, normally around 14:00lt there is double outbound traffic.Now you have me wondering. What do you base that runway config on?
UR-82008ThomZalm wrote:What was the registration of the Antonov?
Niet bedoeld om te zeuren, maar degene die er echt verstand van heeft en dagelijks mee te maken heeft beweerd iets andersRicardo 767-200ER wrote:
That was based on experience not on the facts of today, normally around 14:00lt there is double outbound traffic.