Kist had een technisch mankement, werd overgenomen door de OYJ.jet380 wrote:Iemand enig idee waarom de or 335 vertraagt is en tot hoe laat??
Er zit een collega op die vlucht.
Alvast bedankt
TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
zelfde kleuren als huidig
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
James,James wrote:Neemt men niet een beetje te veel hooi op de vork?
TUI/ArkeFly maakt een enorme groei door.
Ik ben geheel emt je eens dat de hoeveelheid nieuwe bestemmingen die men aankondigt uitzonderlijk veel is.
Een nieuwe route eindig je overigens net zo makkelijk als dat je hem op start. Maar dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.
In het verleden wel gebeurd met bijvoorbeeld SXM. Dit bleek geen succes, dus na een jaar de stekker er weer uit.
Vergeet niet dat toen TFL begon ze maar 4 toestellen hadden, waarvan er 1 al heel snel werd weggezet in een long-term wet lease aan BMI. Bleven er 3x 767 over. Als je kijkt hoe de vloot er nu (November) uitziet, 5x 767 en 5x 737, dan is de vloot natuurlijk wel enorm gegroeid. in het aankomende zomerseizoen zelfs 8x 737. Zolang de kisten vol zitten (en dat zitten ze echt, van de bezettingsgraden in een gemiddeld TFL toestel zal menig major zijn vingers aflikken) naar d diverse ebstemmingen, kan je verder gaan.
Ook kwa On Time Perormance heeft ArkeFly wederom een uitstekende zomer/seizoen achter de rug. (Uiteraard is niet elke vlucht op tijd vertrokken) De organistatie staat nu als een huis. Dat geeft een hoop mogelijkheden......
Let's wait and see.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Je bedoelt natuurlijk: zolang er winst wordt gemaakt met de huidige vluchten kan je doorgaan. Bezettingsgraad hoog krijgen is geen kunst aan, er winst mee maken is heel iets anders.B767-300ER wrote:Zolang de kisten vol zitten (en dat zitten ze echt, van de bezettingsgraden in een gemiddeld TFL toestel zal menig major zijn vingers aflikken) naar d diverse ebstemmingen, kan je verder gaan.
Erwin
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Das uiteraard de strekking. (niet helemaal, maar is teveel om uit te leggen)
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Is het al bekend hoe de stoel indeling op de 787 gaat worden? en de extra 4 787 gaat dat door?
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
787 in onderhandeling
2-4-2 om 3-3-3, afhankelijk van de reisklasse.
2-4-2 om 3-3-3, afhankelijk van de reisklasse.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
-
- Posts: 13
- Joined: 12 Jun 2011, 21:52
- Type of spotter: Civil
- Subscriber Scramble: ja
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
3-3-3 is wel bijzonder krap dan
cabine van 787 is 5,47 meter
in vergelijking met cabine 777 van 5,86 m waarbij de meeste airlines 3-3-3 vliegen (met uitzondering natuurlijk ook 3-4-3, wat ook bijzonder smalle stoelen geeft dan)
cabine van 787 is 5,47 meter
in vergelijking met cabine 777 van 5,86 m waarbij de meeste airlines 3-3-3 vliegen (met uitzondering natuurlijk ook 3-4-3, wat ook bijzonder smalle stoelen geeft dan)
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
2-4-2 in een 767 is ook krap;)
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Cabine van 787 is 5,74m. Dat verschilt dus niet heel veel.gvanhouselt wrote:3-3-3 is wel bijzonder krap dan
cabine van 787 is 5,47 meter
in vergelijking met cabine 777 van 5,86 m waarbij de meeste airlines 3-3-3 vliegen (met uitzondering natuurlijk ook 3-4-3, wat ook bijzonder smalle stoelen geeft dan)
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
-
- Posts: 13
- Joined: 12 Jun 2011, 21:52
- Type of spotter: Civil
- Subscriber Scramble: ja
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Ja, ik zie het verkeerd de cijfers neergezet... maar toch 12 cm.B767-300ER wrote:Cabine van 787 is 5,74m. Dat verschilt dus niet heel veel.gvanhouselt wrote:3-3-3 is wel bijzonder krap dan
cabine van 787 is 5,47 meter
in vergelijking met cabine 777 van 5,86 m waarbij de meeste airlines 3-3-3 vliegen (met uitzondering natuurlijk ook 3-4-3, wat ook bijzonder smalle stoelen geeft dan)
Maar wat je zegt. 2-4-2 in 767 is ook krap.
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
de 787 zal van binnen ruimen ogen dan een 777. Dit door het geheel andere interieur.
Die 12cm ga je niet merken.
Die 12cm ga je niet merken.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
- Hurricane
- Scramble Master
- Posts: 5415
- Joined: 05 Oct 2003, 18:03
- Type of spotter: F4 + H5
- Subscriber Scramble: Hurricane
- Location: EHVB
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
OR466, PH-OYJ, ex Colombo/Goa heeft vanmorgen een birdstrike gehad bij vertrek Goa en staat TEC in afwachting van motor inspectie.
Groeten,
Ron
Ron
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Wordt om 12.00 terug verwacht uit GOI als de OR098P.Hurricane wrote:OR466, PH-OYJ, ex Colombo/Goa heeft vanmorgen een birdstrike gehad bij vertrek Goa en staat TEC in afwachting van motor inspectie.
Grtz,
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Zag in het CISS voor 5nov11 OR 375 AMS-PAP-BON.
Appart om naar Port au Prince te gaan, lijkt me niet echt een vakantiebestemming.
Weet iemand waarom?
Appart om naar Port au Prince te gaan, lijkt me niet echt een vakantiebestemming.
Weet iemand waarom?