Panorama dek
Forum rules
Panorama dek
Hallo ik heb een vraagje:
weet iemand een leuk vliegveld ergens in de buurt waar ze een panorama dek hebbe? en ik een dagje kan spotten?
liefst wil ik sochtends heen savonds terug,
dusseldorf ben ik al geweest
hoop dat jullie mij kunnen helpen
Met vriendelijke groet Prefix
weet iemand een leuk vliegveld ergens in de buurt waar ze een panorama dek hebbe? en ik een dagje kan spotten?
liefst wil ik sochtends heen savonds terug,
dusseldorf ben ik al geweest
hoop dat jullie mij kunnen helpen
Met vriendelijke groet Prefix
http://www.mijnalbum.nl/Album=EFD6FF47" onclick="window.open(this.href);return false; My photo's:)
- michael-leusden
- Scramble Rookie
- Type of spotter: Numbers
- Subscriber Scramble: ja
Re: Panorama dek
Schiphol misschien?
Mvg Michael
Mvg Michael
Haha ben ik al 10000x geweest:P
http://www.mijnalbum.nl/Album=EFD6FF47" onclick="window.open(this.href);return false; My photo's:)
Hamburg
- Gerard
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Jawohl
Bij mij in de buurt? Frankfurt!Prefix wrote:weet iemand een leuk vliegveld ergens in de buurt waar ze een panorama dek hebbe?
. |
/O\
\_______[|(.)|]_______/
o ++ O ++ o
Ik zou Frankfurt or Parijs-Orly doen...
...maar wat maakt een panorama dek belangrijk? Dichtbij de 'tuigjes komen kan ook op Heathrow (ochtendvlucht & avondvlucht: in één dag op en neer) en op Parijs Charles de Gaulle (op T1 kun je lekker rondjes lopen tot je een ons weegt).
...maar wat maakt een panorama dek belangrijk? Dichtbij de 'tuigjes komen kan ook op Heathrow (ochtendvlucht & avondvlucht: in één dag op en neer) en op Parijs Charles de Gaulle (op T1 kun je lekker rondjes lopen tot je een ons weegt).
== All is well, as long as we keep spinning ==
- Flyboy
- Scramble Master
- Type of spotter: F4
- Subscriber Scramble: Flyboy
Geen dak, wel een goed terras: Hilversum International Airfield.
Los daarvan: wat voor vervoer beschik je over? Dat maakt natuurlijk wel wat uit. Trein, Auto, of ga je met een vliegtuig mee? Ik heb horen zeggen dat er mensen zijn die wel eens een dagje op en neer gaan naar een veld op basis van beschikbare stoelen. Wie reageert?
Los daarvan: wat voor vervoer beschik je over? Dat maakt natuurlijk wel wat uit. Trein, Auto, of ga je met een vliegtuig mee? Ik heb horen zeggen dat er mensen zijn die wel eens een dagje op en neer gaan naar een veld op basis van beschikbare stoelen. Wie reageert?
-
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: Miguel van der Loos
Bijna alle grote duitse velden hebben een panoramadek. In de buurt zijn: Bremen, Hannover en Keulen en Munster-Osnabruck (restaurant met uitzicht op het platform)
In Nederland zijn natuurlijk Rotterdam,Eindhoven en Maastricht aan te bevelen.
Groeten,
Miguel
In Nederland zijn natuurlijk Rotterdam,Eindhoven en Maastricht aan te bevelen.
Groeten,
Miguel
Marc, leg even nader uit, bedoel je 'bij 16 gevulde stoelen' naar ROTTERDAM-ZESTIENHOVEN?Flyboy wrote:Geen dak, wel een goed terras: Hilversum International Airfield.
.... Ik heb horen zeggen dat er mensen zijn die wel eens een dagje op en neer gaan naar een veld op basis van beschikbare stoelen. Wie reageert?
(*overigens mét een bezoekersterras, met strikt gescheiden eigen deel voor vliegende klanten.)
Hoera d'revolutie, 't is eindelijk zover', maar de nwe leiders blijken net zo autoritair
- B767-300ER
- Scramble Master
nee, gewoon waar je het goedkoopst op die dag hene kan vliegen.....
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
- Flyboy
- Scramble Master
- Type of spotter: F4
- Subscriber Scramble: Flyboy
check
Met de auto! liefst ergens in duitsland
- Copter
- Moderator
- Subscriber Scramble: yes !
Keulen kun je volgens mij wel een beetje vergeten. Panoramadek overziet maar een heel erg klein deel van het veld. Naar mijn idee de lange reis niet waard.
Bonn-Hangelar heeft boven op de Air Lloyd hangar een panorama "dekje". Je moet wel liefhebber zijn van heli's en sportkisten. Meer is er namelijk niet te zien.
Bonn-Hangelar heeft boven op de Air Lloyd hangar een panorama "dekje". Je moet wel liefhebber zijn van heli's en sportkisten. Meer is er namelijk niet te zien.
- Nlspot2003
- Scramble Master
Hamburg heeft een redelijk teras. Is alleen achter glas en je hebt in de middag tegenlicht. Hamburg is niet al te druk in de middag. Maar als je in hamburg bent kan je ook altijd nog finkenweder (airbus fabriek) proberen waar je een mooi platform hebt waar je goed kan fotograveren. (je hebt er alleen geen voorzieningen zoals toiletten of iets waar je eten kan halen)
-
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: Miguel van der Loos
Antwerpen-Deurne schijnt ook een nieuw panoramadek te hebben, maar ik ben er nog niet gaan kijken hoe het eruit ziet.
groeten,
Miguel
groeten,
Miguel