BNN zoekt zsm spotter, voor item over vliegtuigspotten!
Forum rules
- FISHER01
- Scramble Master
- Type of spotter: DIE HARD
- Subscriber Scramble: Yups
Re: BNN zoekt zsm spotter, voor item over vliegtuigspotten!
De intentie is, eerst wat rondkijken, een interview over hoe JIJ jouw hobby beleeft, en daarna gaan de mannen aan de slag als "spotter" is de breedste zin van het woord....
ons voor "aap" zetten dus
ons voor "aap" zetten dus
greetzz. Jos FISHER01 K.™
Het is maar een hobby mensen, jeetje, ongeveer net zo 'relevant' en 'serieus' als kantklossen en triangel spelen in de plaatselijke fanfare. Als je jezelf een beetje weet te relativeren is er volgens mij niets aan de hand. Het wordt pas leuk voor de Klusjesmannen als ze gasten tegenkomen die denken dat vliegtuigspotten de wereld redt.
- Niek
- Scramble Die-Hard
- Subscriber Scramble: Niek
Hey, onderschat dat triangelspelen niet hoor!
- herky
- Scramble Senior
- Type of spotter: photographer/reader
Ja, vooral de bas-triangel bespelen is serieuze business. LOL
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Back to topic: Sorry maar met deze presentatoren doe ik niet mee. Als het een programma van Sophie Hilbrand of Filemon Wesselink was, had ik best wel interesse gehad.
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
-
- Scramble Rookie
- Subscriber Scramble: ronnie59
Ik ben puur een nummertjes verzamelaar, toch kan ik enorm genieten van de foto's die sommige van ons maken, ik
heb het genoegen gehad om het album van Iwan te mogen bekijken, meer dan geweldig, alleen heb ik niets met fotograferen.
Daarom ben ik blij met mijn "collegea" fotomakers, soms heb ik een REG gemist en willen ze mij altijd alsnog hieraan helpen.
Iedereen beleeft deze hobby op zijn/haar eigen wijze, of je nu nummertjes wilt of foto's maakt (of beide natuurlijk), we
hebben wel iets gemeen; vliegtuigen, heli's enz.
Heb laatst in Frankfurt twee ontzettend aardige spotters/fotografen ontmoet (vader en zoon), we hebben onze ervaringen uitgewisseld (zij veel meer dan ik maar dat is dan bijzaak), het geeft aan dat je zoals eerder al werd gezegd je veel mensen ontmoet en vaak ook in de natuur bent en soms op leuke plaatsen komt. Ik heb voor het bedrijf waarvoor
ik werk in het personeelkrantje gestaan met mijn hobby, hier zijn zoveel leuke reacties op gekomen dat ik nu met regelmaat
een collega mee neem die wel eens wil zien wat we nu eigenlijk doen. Het belangrijkste is: laat iedereen in zijn/haar waarde en beleef je hobby zoals jij dat wilt.
groeten en veel plezier met de hobby,
Ron, Leiden.
heb het genoegen gehad om het album van Iwan te mogen bekijken, meer dan geweldig, alleen heb ik niets met fotograferen.
Daarom ben ik blij met mijn "collegea" fotomakers, soms heb ik een REG gemist en willen ze mij altijd alsnog hieraan helpen.
Iedereen beleeft deze hobby op zijn/haar eigen wijze, of je nu nummertjes wilt of foto's maakt (of beide natuurlijk), we
hebben wel iets gemeen; vliegtuigen, heli's enz.
Heb laatst in Frankfurt twee ontzettend aardige spotters/fotografen ontmoet (vader en zoon), we hebben onze ervaringen uitgewisseld (zij veel meer dan ik maar dat is dan bijzaak), het geeft aan dat je zoals eerder al werd gezegd je veel mensen ontmoet en vaak ook in de natuur bent en soms op leuke plaatsen komt. Ik heb voor het bedrijf waarvoor
ik werk in het personeelkrantje gestaan met mijn hobby, hier zijn zoveel leuke reacties op gekomen dat ik nu met regelmaat
een collega mee neem die wel eens wil zien wat we nu eigenlijk doen. Het belangrijkste is: laat iedereen in zijn/haar waarde en beleef je hobby zoals jij dat wilt.
groeten en veel plezier met de hobby,
Ron, Leiden.
"Slachtoffer" is gevonden! Sorry R. (Nee,niet ik)
- Snipes
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: Photographer
- Subscriber Scramble: Snipes
Voor degene die het willen zien, vanavond is de aflevering over het spotten:
https://www.facebook.com/klusjesmannen
https://www.facebook.com/klusjesmannen
Greetz Wesly
- Iwan Bogels
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: Iwan Bogels
Dat was weer een mooi stukje promotie voor de hobby..... Pfffff
Ben benieuwd hoe "Remco" vond dat hij erop stond.
Groetjes,
Iwan
Ben benieuwd hoe "Remco" vond dat hij erop stond.
Groetjes,
Iwan
Is beide niet gelukt. Het enige positieve aan de uitzending was dat ik opnieuw bevestigd werd in mijn overtuiging dat we best met 2 publieke netten af kunnen.BNN wrote:Voor het programma De Klusjesmannen, zijn wij dit seizoen bezig met het maken van items over bijzondere hobby's.
<snip>
We willen er een positief en leuk item van maken.
- B767-300ER
- Scramble Master
+1boonens wrote:Is beide niet gelukt. Het enige positieve aan de uitzending was dat ik opnieuw bevestigd werd in mijn overtuiging dat we best met 2 publieke netten af kunnen.BNN wrote:Voor het programma De Klusjesmannen, zijn wij dit seizoen bezig met het maken van items over bijzondere hobby's.
<snip>
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
- Snipes
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: Photographer
- Subscriber Scramble: Snipes
Ach, je moet het allemaal met een korreltje zout nemen! Ik vond het op zich nog wel meevallen, heb het erger gezien van die 2(overigens kan ik er best om lachen).
Greetz Wesly
- Stafhunter
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: Stafhunter
Ik kan niet wachten op die foto‘s die ze gemaakt hebben
topic airshowbabes kan weer aangevuld worden oeps nu struikel ik
maar dan over mijn woorden haha
[ Post made via Mobile Device ]
topic airshowbabes kan weer aangevuld worden oeps nu struikel ik
maar dan over mijn woorden haha
[ Post made via Mobile Device ]
F-104 Starfighter patch website http://threshold.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
flown in:
F27-300M C-5
better a spotter with stepladder behind me than a spotter with 50mm in front off me
flown in:
F27-300M C-5
better a spotter with stepladder behind me than a spotter with 50mm in front off me
Precies, wat een verkwisting van belastinggeld.B767-300ER wrote:+1boonens wrote:Is beide niet gelukt. Het enige positieve aan de uitzending was dat ik opnieuw bevestigd werd in mijn overtuiging dat we best met 2 publieke netten af kunnen.BNN wrote:Voor het programma De Klusjesmannen, zijn wij dit seizoen bezig met het maken van items over bijzondere hobby's.
<snip>