BNN zoekt zsm spotter, voor item over vliegtuigspotten!
Forum rules
- Flyboy
- Scramble Master
- Type of spotter: F4
- Subscriber Scramble: Flyboy
Re: BNN zoekt zsm spotter, voor item over vliegtuigspotten!
Tja, dit was dus te verwachten. Snel maar weer vergeten... Het is tenslotte komkommertijd in medialand.
[ Post made via Mobile Device ]
[ Post made via Mobile Device ]
Wat een zuur commentaar jongens....een beetje lachen om je eigen hobby is verboden ofzo? Elke hobby is suf en laten we wel wezen: wij HEBBEN tenminste een hobby! Anders dan het doldrieste rijtje "lezen, reizen en leuke dingen doen" dat ik altijd in CV's lees.
JJ
JJ
- Stratofreighter
- Scramble Master
Wie er nog behoefte aan heeft deze aflevering van "De Klusjesmannen" een keer (terug) te zien:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1282389 .
Vliegtuigspotten komt aan bod vanaf 07.28 minuten. Een keertje (terug)kijken is al meeeeeer dan genoeg...
Dus als in de toekomst nog een keer een omroep/zender/televisie-programma vliegtuig-spotters zoekt voor een item/onderwerp in hun uitzending/programma:
Bezint eer ge begint...
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1282389 .
Vliegtuigspotten komt aan bod vanaf 07.28 minuten. Een keertje (terug)kijken is al meeeeeer dan genoeg...
Dus als in de toekomst nog een keer een omroep/zender/televisie-programma vliegtuig-spotters zoekt voor een item/onderwerp in hun uitzending/programma:
Bezint eer ge begint...
November 2024 update at FokkerNews.nl....
Wow, echt een komkommershow zeg. Een koektrommel voor voorspelbare grappen om de zendtijd te vullen wanneer heel Nederland buiten aan het BBQ'en is.
Is het jullie overigens ook opgevallen dat Remko een luchtvaartfotograaf is en geen spotter (volgens de definitie van sommigen)
Is het jullie overigens ook opgevallen dat Remko een luchtvaartfotograaf is en geen spotter (volgens de definitie van sommigen)
Greetz,
Patrick
Patrick
Klopt, maar een voorwaarde is dan wel dat het leuk moet zijn. Die lachband van BNN gaat nergens over. Ze kunnen wat dat betreft nog veel leren van bijv. Koefnoen http://www.youtube.com/watch?v=dF8bqbznSB0coleman wrote:Wat een zuur commentaar jongens....een beetje lachen om je eigen hobby is verboden ofzo? Elke hobby is suf en laten we wel wezen: wij HEBBEN tenminste een hobby! Anders dan het doldrieste rijtje "lezen, reizen en leuke dingen doen" dat ik altijd in CV's lees.
JJ
- Iwan Bogels
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: Iwan Bogels
Yep, en nog een slechte ook....SquAdmin wrote:Is het jullie overigens ook opgevallen dat Remko een luchtvaartfotograaf is en geen spotter (volgens de definitie van sommigen)
Daar ben je als spotter mooi klaar mee, dat je zoiets in je schoenen geschoven krijgt.
♫♪Tomtidom♫♪,
Iwan
Iwan, jij bent blijkbaar ook een geschikt persoon voor in deze serie. Het is nogal kinderachtig om een jongen van 16 'belachelijk' te maken omdat jij (als volwassen man) denkt dat jij beter bent met het maken van fotootjes van vliegtuigjes (of het zijn van een "echte" spotter)Iwan Bogels wrote:Yep, en nog een slechte ook....SquAdmin wrote:Is het jullie overigens ook opgevallen dat Remko een luchtvaartfotograaf is en geen spotter (volgens de definitie van sommigen)
Daar ben je als spotter mooi klaar mee, dat je zoiets in je schoenen geschoven krijgt.
♫♪Tomtidom♫♪,
Iwan
Die jongen heeft blijkbaar lol gehad die dag en ZIJN versie van het spotten laten zien. Laat iedereen in zijn waarde zou ik zeggen. Uiteraard is het een flauw voorspelbaar programma, maar dat was bekend, ook bij de deelnemer.
Ik zou zeggen; volgende keer reageren en laat jij ons zien hoe het 'echte' spotten is ?
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
boonens wrote:Ze kunnen wat dat betreft nog veel leren van bijv. Koefnoen http://www.youtube.com/watch?v=dF8bqbznSB0
Dat van Scramble of het spottersplatform Schiphol?Koefnoen legt met deze undercover-operatie een zeer genant netwerk bloot.
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
+1boonens wrote:
Klopt, maar een voorwaarde is dan wel dat het leuk moet zijn. Die lachband van BNN gaat nergens over. Ze kunnen wat dat betreft nog veel leren van bijv. Koefnoen http://www.youtube.com/watch?v=dF8bqbznSB0
Beetje negatieve publiciteit kan geen kwaad, meeste spottersdagen zijn overvol.
Ik heb er best om kunnen lachen. En mijn vriendin ook, met name toen gezegd werd dat vliegtuigfoto's bekijken nog saaier is dan foto's maken.
~En tijdens de F-16 demo staan filmen...
Ik heb er best om kunnen lachen. En mijn vriendin ook, met name toen gezegd werd dat vliegtuigfoto's bekijken nog saaier is dan foto's maken.
~En tijdens de F-16 demo staan filmen...
Even serieus: als die jongens 'nog dieper' onze hobby ingedoken waren, was het alleen maar hilarischer geworden:
"Dus jij gaat drie dagen op een heuvel in Wales staan, en dan zie je zes vliegtuigen voorbijschieten in twintig seconden...en dan ben je blij? Tik 'm aan ouwe!"
Geef het op: je kunt onze hobby zo serieus (wij) of belachelijk (rest van de wereld) neerzetten als je wilt, en dit programma is nu eenmaal op het tweede doel gefocused. Big deal. Trouwens: ik neem aan dat jullie net zo kritisch oordelen over de afleveringen waarin het NIET over onze hobby gaat? Natuurlijk.
JJ
"Dus jij gaat drie dagen op een heuvel in Wales staan, en dan zie je zes vliegtuigen voorbijschieten in twintig seconden...en dan ben je blij? Tik 'm aan ouwe!"
Geef het op: je kunt onze hobby zo serieus (wij) of belachelijk (rest van de wereld) neerzetten als je wilt, en dit programma is nu eenmaal op het tweede doel gefocused. Big deal. Trouwens: ik neem aan dat jullie net zo kritisch oordelen over de afleveringen waarin het NIET over onze hobby gaat? Natuurlijk.
JJ
- nilsko
- Scramble Addict
- Type of spotter: F2
- Subscriber Scramble: No
@coleman: Helemaal eens!
Nogmaals:
Those who know cannot explain
Those who don't, cannot understand
Nogmaals:
Those who know cannot explain
Those who don't, cannot understand
- Copter
- Moderator
- Subscriber Scramble: yes !
Waar maken we ons druk om ? Het was op zich best een net stukje en Remco had tenminste het lef om iets over de hobby te vertellen.
Jezelf niet aanmelden maar vervolgens degene bekritiseren die dit wel doet, niet netjes ....
Jezelf niet aanmelden maar vervolgens degene bekritiseren die dit wel doet, niet netjes ....
- Stratofreighter
- Scramble Master
Net stukje? Nou, dan was Rob Kamphues toch wel wat beter...
Ik weet niet of Remco,
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1282389
gezien hebbende, zich nog een keer zou willen aanmelden...
Kun je beter "Man Bijt Hond" hebben.
Koefnoen was inderdaad een goeie...
Ik weet niet of Remco,
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1282389
gezien hebbende, zich nog een keer zou willen aanmelden...
Kun je beter "Man Bijt Hond" hebben.
Koefnoen was inderdaad een goeie...
November 2024 update at FokkerNews.nl....