This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too.
ATTENTIE: In verband met de verwachte drukte hebben we nog een verzoek aan iedereen die dinsdag/woensdag van buitenaf gaat spotten:
Namens de luchtverkeersleiding van vliegbasis Gilze-Rijen willen we iedereen met klem vragen zich te houden aan het stopverbod aan de baankop 28. Concreet houdt dit in dat je, op moment er een vliegtuig of helikopter komt landen op baan 10 of 28, je jezelf achter één van de twee blauwe borden dient te begeven.
Dit in verband met de vliegveiligheid door de verwachte drukte. Op die manier blijft de start- en landingszone vrij van mensen, in het geval er onverhoopt iets mis mocht gaan tijdens een landing of doorstart!
De luchtverkeersleiding houdt hier vanuit de toren toezicht op en de Koninklijke Marechaussee heeft opdracht gekregen om iedereen die zich hier niet aan houdt weg te sturen en/of te bekeuren. Ook behoudt de luchtverkeersleiding zich het recht voor om, in het geval dat zij denken dat er een gevaarlijke situatie ontstaat, vliegtuigen weg te sturen.
Wij zijn van mening dat we dit gezamenlijk kunnen voorkomen en vragen dan ook iedereen op te letten en zo nodig iemand op het stopverbod te wijzen, ook al ken je die persoon helemaal niet. Op die manier zorgen we er met elkaar voor dat deze dag een feestje is en blijft voor de vliegtuigspotter, want het zou zonde zijn als we dit soort dagen in de toekomst niet meer op deze manier zouden kunnen organiseren!
Bedankt voor je medewerking en veel plezier op de 28 en 29e!
Organisatie GRAS spottersdag
Gijs & Edwin
Dit is dan ook een mooie gelegenheid om de nieuwe commandant te laten zien dat wij spotters ons aan datgene houden wat er van ons verwacht wordt en dat dit soort evenementen in de toekomst kunnen blijven plaats vinden.
En aan het organisatie team, KEEP UP THE GOOD WORK . En alvast bedankt voor de waarschijnlijke mooie dag woensdag .
Stafhunter wrote:De spanning stijgt helemaal als Otto voor deze ene keer de verwachting van de kisten geheim houd
dan is de verassing des te groter
zodat we ons mooi kunnen laten verassen
[ Post made via Mobile Device ]
Spotters, die pubiekelijk aan spotters vragen dingen geheim te houden...
Elders wordt je dan gepekeld, gekielhaald of als reclamesleep gebruikt, en heb je vervolgens een imagoprobleem!
Jaap wrote:Spotters, die pubiekelijk aan spotters vragen dingen geheim te houden...
Elders wordt je dan gepekeld, gekielhaald of als reclamesleep gebruikt, en heb je vervolgens een imagoprobleem!
Yep, ik snap dit. Tegelijkertijd vind ik het zelf ook wel weer erg grappig dat er iets 'spannend' wordt gemaakt om de lol nog groter te maken.
Jaap wrote:Spotters, die pubiekelijk aan spotters vragen dingen geheim te houden...
Yep, ik snap dit. Tegelijkertijd vind ik het zelf ook wel weer erg grappig dat er iets 'spannend' wordt gemaakt om de lol nog groter te maken.