Pienie wrote:Mogen we weten welke toestellen morgen een locale missie vliegen, ben zelf benieuwd of de gazelle hier bijzit.
Dan kan ik je blij maken, deze vlieg van 13:00 tot 15:00 lokaal
Moderator: SWAT 11
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too. |
Pienie wrote:Mogen we weten welke toestellen morgen een locale missie vliegen, ben zelf benieuwd of de gazelle hier bijzit.
Daar sluit ik mij volledig bij aan, het was een geweldige dag!bvdboomen wrote:GRAS bestuur en EHGR... Wat hebben jullie er weer een feest van gemaakt!
Ontzettend bedankt voor de mooie dag die ik bij 28 heb mogen beleven.
En, inderdaad, buiten de basis is alles heel goed, gezellig en gemoedelijk gelopen.
Iedereen kan tevreden zijn denk ik! Chapeau!
Een dikke proficiat aan de organisatoren. Het was prachtig. Het was de trip vanuit België zeker meer dan waard. en die A-10's.. de kers op de taart hoor.bvdboomen wrote:GRAS bestuur en EHGR... Wat hebben jullie er weer een feest van gemaakt!
Ontzettend bedankt voor de mooie dag die ik bij 28 heb mogen beleven.
En, inderdaad, buiten de basis is alles heel goed, gezellig en gemoedelijk gelopen.
Iedereen kan tevreden zijn denk ik! Chapeau!
Daar hadden we het vanmiddag ook over Gijs. De aanwezigheid van de Amerikanen overheersen wel.GIPS wrote:En hebben we de vorige editie overtroffen?