NAC Fokker-130
Forum rules
Re: Rekkof F-120NG Series
Volgens mij is dit hele project zometeen een doodgeboren kind, maar als we dat even vergeten dan is Lelystad zo'n slechte plek nog niet. Lelystad ligt een stuk dichter bij de kust dan zeg Toulouse en die A380 onderdelen worden ook over de weg van de haven naar de fabriek gereden. Dat zou ik in elk geval niet als een belemmering zien.
Erwin
Erwin
Heb net ff gezocht in dit topic (ik geef toe, niet tot in den treure) maar kan niet vinden wie het geheel nu eigenlijk financiert.
Ik zie een bedrag van 20 miljoen van de Nederlandse staat voorbij komen? (lening?)
Maar is er ook serieus niet-publiek geld ingestoken door partijen?
Gr,
Stefan
Ik zie een bedrag van 20 miljoen van de Nederlandse staat voorbij komen? (lening?)
Maar is er ook serieus niet-publiek geld ingestoken door partijen?
Gr,
Stefan
- toppiero
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: F3,warbird,mil,civil
Vooral Jaap Rosen Jacobsen zit erachter, hij is bijvoorbeeld ook een van de mensen achter het inmiddels overgenomen VLM Airlines.
Greetz,
Toppiero
Toppiero
Lelystad is gewoon gedoemd om te mislukken.
Spijt met dat ik het moet zeggen maar het achter land is gewoon te klein voor zoveel luchthavens.
Waarom niet Beek? SAMCO geeft onderhoud aan de Fokkers die daar staan lijkt me veel logischer.
[ Post made via Mobile Device ]
Spijt met dat ik het moet zeggen maar het achter land is gewoon te klein voor zoveel luchthavens.
Waarom niet Beek? SAMCO geeft onderhoud aan de Fokkers die daar staan lijkt me veel logischer.
- AviaView
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Jeroen
Er ligt al 1750 meter asfalt tegenwoordig. Beetje meer tegen die tijd kan vast geen kwaadpjotrtje wrote:Uh-huh. Dusss, dan komen de onderdelen uit Brazilië en UK per boot in Lelystad aan...? Of gaan we de baan in Lelytown even verlengen zodat de vrachtkisten met onderdelen kunnen landen? Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik sta bekend om mijn scepsis in dit dossier, maar ik gun het Lelystad wel.
Gelukkig ligt al het Fokker/Rekkof materieel al op Lelystad.
Wat heeft het achterland nu te maken met een fabriek? Dat is van toepassing als je er een passagiersluchthaven van wilt maken, niet als je er vliegtuigonderdelen aan elkaar wilt lassen. Veel belangrijker daarvoor is de bereikbaarheid over weg, spoor en/of water.SkyPlane wrote:Lelystad is gewoon gedoemd om te mislukken.
Erwin
Is er nog nieuws over deze onderneming te melden? Zit er überhaupt nog toekomst in het project, gezien de Sukhoi Superjet, de Bombardier Cseries, de Embraer E2 jets, en ik zie misschien nog een paar van die honderdzitters over het hoofd?
== All is well, as long as we keep spinning ==
- Starbucks
- Scramble Senior
- Type of spotter: Female (Cabin) Crew
- Subscriber Scramble: Starbucks
Ze staan dit jaar weer op de AKCD op de Hogeschool van Amsterdam.
Ik wilde juist iemand vragen of er weer een samenvatting gepost kan worden, de enige interessante spreker voor mij is NGAircraft, daar ga ik geen hele dag voor naar Amsterdam.
Dus iemand?
Ik wilde juist iemand vragen of er weer een samenvatting gepost kan worden, de enige interessante spreker voor mij is NGAircraft, daar ga ik geen hele dag voor naar Amsterdam.
Dus iemand?
- Starbucks
- Scramble Senior
- Type of spotter: Female (Cabin) Crew
- Subscriber Scramble: Starbucks
Is er nog iemand die gister op de F120 presentatie geweest is en een samenvatting kan geven?
Zou welkom zijn
Zou welkom zijn
- www.rtm-info.nl
- Scramble Junior
Iedere keer als we denken dat ze klaar zijn komt Rekkof weer tevoorschijn. Ik kwam vandaag toevallig tegen dat Rekkof het domein F-120NG.com heeft aangevraagd per 13-2-2014
http://whois.domaintools.com/f-120ng.com
Heeft iemand al meer informatie?
- cHabu
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: cHabu
Ik verbaas me er over dat deze luchtballon nog steeds niet kapot is geprikt.www.rtm-info.nl wrote:Iedere keer als we denken dat ze klaar zijn komt Rekkof weer tevoorschijn. Ik kwam vandaag toevallig tegen dat Rekkof het domein F-120NG.com heeft aangevraagd per 13-2-2014
=> Sync your files online and across computers with Dropbox. (2GB account is free!)
Only when you can share knowledge, can you enjoy knowledge !
Dat is ie wel, maar het is die mensen zelf nog niet verteld.
Answers will be questioned.....
- cHabu
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: cHabu
evhest wrote:Dat is ie wel, maar het is die mensen zelf nog niet verteld.
=> Sync your files online and across computers with Dropbox. (2GB account is free!)
Only when you can share knowledge, can you enjoy knowledge !
Hoe zit het met dit project?
http://www.mijnalbum.nl/Album=EFD6FF47" onclick="window.open(this.href);return false; My photo's:)
- Chr!s85
- Scramble Senior
- Type of spotter: Civ, Gen, Mil
Hey,
Ik kwam dit artikel net tegen via Airliners.net:
http://www.flightglobal.com/news/articl ... ad-401444/
Het lijkt erop dat er weer een vliegtuig in Nederland gebouwt gaat worden (eerst zien dan geloven natuurlijk ).
Grtz Chris
Ik kwam dit artikel net tegen via Airliners.net:
http://www.flightglobal.com/news/articl ... ad-401444/
Het lijkt erop dat er weer een vliegtuig in Nederland gebouwt gaat worden (eerst zien dan geloven natuurlijk ).
Grtz Chris