2-2-2 inderdaad. 1 crew voor 18 stoelen76-er wrote:Wat voor soort stoel? Hoeveel? Businessclass-achtig? 2-2-2? Catering? PVS? 'Eigen' stewardess?
PVS?
[ Post made via Mobile Device ]
2-2-2 inderdaad. 1 crew voor 18 stoelen76-er wrote:Wat voor soort stoel? Hoeveel? Businessclass-achtig? 2-2-2? Catering? PVS? 'Eigen' stewardess?
Dat zit al in de huidige 76W vliegtuigen in alle klassen. Dus neem aan dan ook76-er wrote:PVS= personal video system
Afhankelijk van de vluchtduur 6 tot 10...76-er wrote:Ok, thanks. Hoeveel cabinepersoneel gaat er eigenlijk mee op de lange afstand?
Met de catering bedoelde ik niet zozeer welk bedrijf, maar het verschil met economy.
Code: Select all
Boeing 767 -304 28042 649 VP-BOQ Nordwind Airlines ferried 20may13 MAN-LTN, G-reg after paint prior delivery ex G-OBYD
Correct.Raptor16 wrote:Dus die gaat niet naar AMS komen in de nabije toekomst......Code: Select all
Boeing 767 -304 28042 649 VP-BOQ Nordwind Airlines ferried 20may13 MAN-LTN, G-reg after paint prior delivery ex G-OBYD
Goedenavond,B767-300ER wrote:Correct.Raptor16 wrote:Dus die gaat niet naar AMS komen in de nabije toekomst......Code: Select all
Boeing 767 -304 28042 649 VP-BOQ Nordwind Airlines ferried 20may13 MAN-LTN, G-reg after paint prior delivery ex G-OBYD
Na 2015 is de vloot 3x 787 en 3x 76W
[ Post made via Mobile Device ]
Correct.jeroenvn wrote:Goedenavond,B767-300ER wrote:Correct.Raptor16 wrote:Dus die gaat niet naar AMS komen in de nabije toekomst......Code: Select all
Boeing 767 -304 28042 649 VP-BOQ Nordwind Airlines ferried 20may13 MAN-LTN, G-reg after paint prior delivery ex G-OBYD
Na 2015 is de vloot 3x 787 en 3x 76W
[ Post made via Mobile Device ]
Dus de eerder genoemde PH-OYD (B767) gaat niet door?
[ Post made via Mobile Device ]
April 2014jeroenvn wrote:Goedemorgen,
En de PH-TFE (B738) is daar al een datum van aflevering van?
[ Post made via Mobile Device ]