Hoeveel weken plant men voor het tweede toestel voor de WBU, is dat 3 weken?
streep wrote:Complete Certificatie moet nog gebeuren, gaat volgende week een test vluchtje doen, maar pas eind juli commercieel !!
streep wrote:Complete Certificatie moet nog gebeuren, gaat volgende week een test vluchtje doen, maar pas eind juli commercieel !!
Volgens de planning gaan de KCA t/m KCE 26-10-2014 uit het netwerk. Waarom deze al zo een tijd stil staat kan ik je niet vertellen.Perkamentus wrote:De KCC heeft niet meer gevlogen sinds 28 april 2013. Is deze ook uit de operatie gehaald? Dan blijven er 4 over, de KCA, KCB, KCD en KCE.
De link werkt niet (om begrijpelijke redenen) maar vermoedelijk hebben onderhoud, resterende/beschikbare frame uren en vertrekkende kisten later dit jaar hun invloed op de operationele inzet. Volgens mij staan er overigens ook altijd 2 MD-11s op stand-by dus al met al lijkt het mij geen schokkende ontwikkeling.Diarto wrote:Volgens de planning gaan de KCA t/m KCE 26-10-2014 uit het netwerk. Waarom deze al zo een tijd stil staat kan ik je niet vertellen.
Linkje!
Churandy Martina nieuwe topman KLM
Door Rudolf Julius • woensdag 3 juli 2013, 14:53
Churandy Martina volgt Camiel Eurlings op als president-directeur van KLM. Eurlings wil zich volledig kunnen focussen op zijn nieuwe functie als IOC-lid. Hij noemt de atleet ‘met zijn grote kennis van het bedrijfsleven in het algemeen en de luchtvaart in het bijzonder’ de ideale kandidaat om KLM te leiden. Martina laat in een reactie weten ‘blij’ te zijn. “Ik word de baas van de vliegmachientjes. Ik ben blij man!”
It's probably a very popular flight to cancel as it was cancelled yesterday (13-07) as well. Maybe due to the problems with PH-BGQ which had technical problems at CPH on July 11th.Quincy wrote:Halletjes,
Iemand idee waarom de KL1223 geannuleerd is.
Ben nu ongeboekt naar de af vlucht van 0930
Groetsels,
Credit: CH-aviation.First Air has acquired three former KLM Royal Dutch Airlines B737-400s, msn 25412, 27232 & 27233, two of which will be converted into a combi-configuraton (4 pallets & 72 passenger seats) with PEMCO World Air Services. Thus far, it is understood that msn 25412 will be the first to undergo conversion at Tampa Int'l starting later this month with its service entry date set for late 2013. A second 737-400, set for service entry in early 2014, has been allocated a slot on the conversion line though the exact msn has not yet been revealed. A third 737-400 will remain in a full pax configuration and will be deployed on the airline's Ottawa Int'l to Iqaluit route in August.
Weet je dat zeker ? Ik dacht dat er al twee vertrokken waren naar Canada. (BTG in maart).B767-300ER wrote:Dat zijn de PH-BTA (25412) BTF (27232) en BTG (27233) welke alle 3 nog op NWI staan.
Worden respectievelijk de C-FFNF, C-FFNC en C-FFNE.
De inschrijvingen van de 3 kisten zijn allemaal al eind april/begin mei doorgehaald.