Frustratie als spotter
Forum rules
Frustratie als spotter
Ik spot al jaren, en heb toch wel wat frustraties om mijn hobby lekker te kunnen uitvoeren.
Mijn nummer 1 frustratie is dat een kist op een andere baan landt dan verwacht, of vertrekt van een baan waar ik net niet sta. Kortom, ik mis een kist waar ik speciaal voor naar een veld toega.
IK ben wel eens benieuwd wat jullie frustraties zijn.
Groet
Maurice
Mijn nummer 1 frustratie is dat een kist op een andere baan landt dan verwacht, of vertrekt van een baan waar ik net niet sta. Kortom, ik mis een kist waar ik speciaal voor naar een veld toega.
IK ben wel eens benieuwd wat jullie frustraties zijn.
Groet
Maurice
- Aircolours
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Aircolours
Re: Frustratie als spotter
Alsjeblieft niet alweer van die negatieve zaken. Die kennen we nu wel. (en ja ik heb ze ook en spui ze af en toe ook)
Kan je het niet omdraaien en vragen wat de leuke en goede zaken zijn die mensen tegenkomen?? Lijkt me veel leuker!
Grt, Peter
Kan je het niet omdraaien en vragen wat de leuke en goede zaken zijn die mensen tegenkomen?? Lijkt me veel leuker!
Grt, Peter
singel09 wrote:Mijn nummer 1 frustratie is dat een kist op een andere baan landt dan verwacht, of vertrekt van een baan waar ik net niet sta.
Scanner kopen en leren luisteren, frustratie opgelost.
Kier
- Nilson
- Scramble Master
- Type of spotter: gooseproof
- Subscriber Scramble: Nilson
Frustreer maar raak voor een knaak! Het is een hobbykan me derhalve geen frustratie voorstellen. Maar wees vrij om te spuien!!
[ Post made via Mobile Device ]
life is good, but a good life is better
- Hurricane
- Scramble Master
- Type of spotter: F4 + H5
- Subscriber Scramble: Hurricane
Je komt nog eens ergens, ziet nog eens wat vliegtuigen, kan ze lezen/platen (afhankelijk van je eigen voorkeur) en je komt nog eens iemand tegenAircolours wrote:Alsjeblieft niet alweer van die negatieve zaken. Die kennen we nu wel. (en ja ik heb ze ook en spui ze af en toe ook). Kan je het niet omdraaien en vragen wat de leuke en goede zaken zijn die mensen tegenkomen?? Lijkt me veel leuker!
Grt, Peter
Groeten,
Ron
Ron
- Gerard
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Jawohl
Helemaal met Nilson eens, hoewel gefrustreerde spotters wel een beetje frustreren
Gerard
Gerard
. |
/O\
\_______[|(.)|]_______/
o ++ O ++ o
- Thijs
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Thijs
Dat ze kisten uit dienst doen voordat ik ze gezien heb. Of nog erger, dat ze nieuwe kisten bouwen. Zo krijg ik ze nooit compleet
Assume makes an ASS of U and ME.
- jp 74
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: Fotografie
- Subscriber Scramble: jp 74
Mijn frustratie nummer 1 is dat ik moet werken en dan niet kan spotten!
Wel af en toe geluks momenten dat ik af en toe tijdens het werk even een flits bezoek kan brengen aan een veld.
Wel af en toe geluks momenten dat ik af en toe tijdens het werk even een flits bezoek kan brengen aan een veld.
Compromise is failure.
Een veld niet kunnen vinden op een dag dat het prachtig mooi weer is, en een paar weken later het veld wel vinden maar dan de kisten niet kunnen lezen door k$&*#e weer. Maar goed, dat gebeurt je nu ook niet meer met alle navigatie apparaten en satellietbeelden. Dit is dus ook maar een "blast from the past".
Erwin
Erwin
Mijn frustratie: voor mijn werk in China zitten terwijl hier leuke dingen te doen zijn (Frisian Flag, Brogel Open Dag etc) . Maar net nièt in China zijn als daar iets te doen is (Zhuhai).
Bas
Bas
My pictures at https://www.flickr.com/photos/basvanoorschot/
Opgepakt worden tijdens het spotten om vervolgens in de bak te belanden in een ander land lijkt mij vrij frustrerend.
dank voor de reacties so far ! en ja ook leuke dingen :
buiten zijn, vliegtuigen zien, starbucks er bij, topdag!!
buiten zijn, vliegtuigen zien, starbucks er bij, topdag!!
- Alpha Kilo One
- Scramble Master
- Type of spotter: F5
- Subscriber Scramble: Jein 😉
Jemig de pemig, wat een frusties hier.
De enige frustratie die ik heb (daar heb je hem weer.....) zijn gefrustreerde spotters die menen met een hoogwerker vermomd als "trapje" tegen een hek aan te gaan, zodat de rest van de wereld (die daar achter staat) continu tegen dat rotding aan staat te staren...
En steeds om de poten heen moet fotograferen.....
En zo wordt het toch nog lekker negatief.
Aan de andere kant, als ik lekker in het gras op een Tigermeet lig, met een zonnetje op mijn bolletje, lekker lui pratend over alle mooie dingen die "we" meemaken, wie praat er dan over frustraties????
Ronald
De enige frustratie die ik heb (daar heb je hem weer.....) zijn gefrustreerde spotters die menen met een hoogwerker vermomd als "trapje" tegen een hek aan te gaan, zodat de rest van de wereld (die daar achter staat) continu tegen dat rotding aan staat te staren...
En zo wordt het toch nog lekker negatief.
Aan de andere kant, als ik lekker in het gras op een Tigermeet lig, met een zonnetje op mijn bolletje, lekker lui pratend over alle mooie dingen die "we" meemaken, wie praat er dan over frustraties????
Ronald
"Nix bliev wie it es"
- RamonKok
- Scramble Newbie
- Type of spotter: F4
- Subscriber Scramble: Ramon Kok
Mensen die met hun telefoon of tablet foto's gaan maken en dan over het hek bij de polderbaan gaan hangen omdat ze het niet goed kunnen zien en daardoor de mensen, die een klein beetje nagedacht hebben en een camera meegenomen hebben, het zicht ontnemen.
mvg Ramon
Ronald, wat bedoel je precies? Alle keren dat ik iemand met trapjes gezien heb is bij die taxibaan tussen 18R en C en daar kan je toch niet achter/tussen staan.Alpha Kilo One wrote:Jemig de pemig, wat een frusties hier.
Ronald
mvg Ramon
HV,KL,OR,AA,MQ,AF,WA,DL - 737/8,744,763,ERJ135,A318,A321,F70,772,A332