En daarvoor de 3 317th AG Hercen die vanaf Ramstein kwamen vanuit de golf.PH-DAH wrote:Klopt, 20 minuten er voor vloog een soortgelijke WAGON34.
Jeroen
En daarvoor de 3 317th AG Hercen die vanaf Ramstein kwamen vanuit de golf.PH-DAH wrote:Klopt, 20 minuten er voor vloog een soortgelijke WAGON34.
Withnail wrote:zojuist een Alouette III langs Meppel richting noorden. iemand een idee welke kist dit is?
Op Leeuwarden is A-247 geweest, zou wel heel toevallig zijn als dat deze kist niet is geweestHeron wrote:Helaas, niet gezien.
Maar om 14:15lt hoorde ik een Alouette langs Westerbork komen.
100ft en geen pony's geraakt?AviaView wrote:Zojuist een Hercules bij Slagharen die op zo'n 100ft zou vliegen...Iemand?
jp 74 wrote:100ft en geen pony's geraakt?AviaView wrote:Zojuist een Hercules bij Slagharen die op zo'n 100ft zou vliegen...Iemand?
Dan heb je er een stuk of 7 gemist! Er vloog een politie AW139 (Police25) als formation leader voor 2x VH60 en 6x UH60!sijm wrote:Zag zojuist in mijn ooghoek een mil heli boven Amsterdam in noordelijke richting vliegen, ik dacht een Apache of Blackhawk. Iemand een idee? Thx!
Ik weet het niet, maar 'k verwacht het haast wel. Ook op dit moment is OO-PXL ongeveer hetzelfde aan het doen boven Dinteloort, richting Zeeland.InterAvia wrote:Iemand enig idee wat PH-PIX aan het doen is (fotograferen?) tussen de Noordzee en de Veluwe?
http://www.flightradar24.com/PHPIX/2ee9d6a
Cheers!