EHAM 24-25 March 2014 Nuclear Security summit, off topic
Forum rules
- janneman36
- Scramble Senior
- Type of spotter: F2
Re: EHAM 24-25 March 2014 Nuclear Security summit, off topic
Wel ik zie kansen....het is maar net waar en wat je zoekt....
spotting is just like fishing only less slippery.....
Aircolours wrote:Nee hoor, ze begrijpen precies datgene wat Burgemeester Weterings wil dat ze begrijpen.....Marcelb wrote:Duidelijk is dat het doel van de noodverordening nog niet helemaal (helemaal niet) door spotters wordt begrepen.
grt, Peter
- mipo72
- Scramble Addict
- Type of spotter: Alles wat vliegt en een nummer heeft.
- Subscriber Scramble: mipo72
Een beetje "Spotter" kent zijn pappenheimers wel...
Kan het niet in de zone dan net daarbuiten..
Geen radar dan maar scanner..enz..enz..
Trouwens ze hebben niks gezegd over mobiele telefoons..immers deze hebben ook een camera en kunnen ze niet verbieden..
Ben benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken..
Grt,
Michel.
Kan het niet in de zone dan net daarbuiten..
Geen radar dan maar scanner..enz..enz..
Trouwens ze hebben niks gezegd over mobiele telefoons..immers deze hebben ook een camera en kunnen ze niet verbieden..
Grt,
Michel.
Canon 1000D 18-55 en Canon 55-250/IS en Samsung WB500.
Ik zeg zomaar,... pak wat je kan pakken want anders is het weg!!!!!!...
Als je het niet wil pakken , dan pak ik het wel.... moet je wel zeggen waar?????....
Ik zeg zomaar,... pak wat je kan pakken want anders is het weg!!!!!!...
Als je het niet wil pakken , dan pak ik het wel.... moet je wel zeggen waar?????....
Kan je dat een diender naar zijn hoofd gooien? Dan is het een 'object dat als wapen gebruikt kan worden' en valt het dus ook onder de noodverordening...mipo72 wrote:Trouwens ze hebben niks gezegd over mobiele telefoons..immers deze hebben ook een camera en kunnen ze niet verbieden..
Erwin
- streep
- Scramble Addict
- Type of spotter: F1.8 voor de scherpte diepte
- Subscriber Scramble: Ferdinand Peters
Practisch gezien is de noodveroordening er niet om fotograferen te verbieden, maar alleen om politie/security etc. een handvat te geven om mensen te kunnen wegsturen op en rond de luchthaven.mipo72 wrote:
Streep
- CoHaBa
- Scramble Senior
- Type of spotter: Mil+Civ - Photography only
- Subscriber Scramble: CoHaBa
Klopt het dat de USAF delegatie niet op de Polderbaan geparkeerd wordt, maar op een Cargo platform en dat de voorkeursbaan voor de binnenkomst van de AF1 de 06 is???
Last edited by CoHaBa on 20 Mar 2014, 18:26, edited 1 time in total.
Dat eerste klopt, de kans dat het tweede van te voren bekend wordt gemaakt is erg klein. Daarvoor zal je de scanner aan moeten zetten ben ik bang.CoHaBa wrote:Klopt het dat de USAF delegatie niet op de Poldebaan geparkeerd wordt, maar op een Cargo platform en dat de voorkeursbaan voor de binnenkomst van de AF1 de 06 is???
- Arjan
- Scramble Master
- Type of spotter: S4
- Subscriber Scramble: Arjan
Is er bekend of er in Den Haag een gebied is aangewezen als landingsplaats voor heli's. Voor als Obama bijvoorbeeld maandag met de VH-60 van Amsterdam naar Den Haag komt...of gebeurt het toch allemaal per auto?
Scramble member since 1990
- wattman
- Scramble Newbie
- Subscriber Scramble: wattman
Gelet op de route die men vanmiddag vloog in Den Haag sluit ik niet uit dat er geland gaat worden bij het World Forum.
Lijkt me mogelijk aangezien de taxi tijd dan zeer beperkt is. Bied mogelijkheden bij binnenkomstCoHaBa wrote:Klopt het dat de USAF delegatie niet op de Poldebaan geparkeerd wordt, maar op een Cargo platform en dat de voorkeursbaan voor de binnenkomst van de AF1 de 06 is???
Eric
-
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: civiel
- Subscriber Scramble: patric
EHAM 24-25 March 2014 Nuclear Security summit
Marcel zoals eerder al bekend is gemaakt gaat hij parkeren aan het einde van de whisky runway waar daar de opstelplaats voor vliegtuigen is. daar zal Obama ook uitstappenMarcelb wrote:Wat ik heb begrepen is dat Obama zo rond 0800 aanstaande maandag op Schiphol landt.
Gaat dus parkeren op R-platform. Vandaag zijn de Blackhawks en VH60 op het R-platform geland.
Ben benieuwd naar de reden behalve verkenning. Zal Obama met de heli vanaf Schiphol naar Amsterdam centrum gaan? Of is dat een Plan B ingeval de auto geen optie is.
De JASDF B747-400s zijn/waren zichtbaar op FR24 dus wellicht is de aankomsttijd enigszins te achterhalen.
In het kader van 'verzin een onzinnige actie' organiseert de Gooi en Eemlander een 'Verboden' Fotowedstrijd
http://www.gooieneemlander.nl/regionaal ... owedstrijd
inclusief typefout
http://www.gooieneemlander.nl/regionaal ... owedstrijd
inclusief typefout
Telelenzen zijn taboe, camera’s staan gelijk aan vuurwapens. De noodverordening in de Haarlemmermeer tijdens de Nuclear Security Summit is niet mals. De maatregelen inclusief fotoverbod gelden niet alleen voor de omgeving van de landingsbaan waar de regeringsleiders landen, maar voor een veel groter gebied. Deze krant organisaart daarom een 'Verboden' Fotowedstrijd (en win een fietsarragangement).
- Stratofreighter
- Scramble Master
to "Gooi -en Eenlander...
November 2024 update at FokkerNews.nl....
- rayadam
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: Nummers
- Subscriber Scramble: Ja
Re: EHAM 24-25 March 2014 Nuclear Security summit
Whisky ligt aan 18C, begint boven bij W1 en eindigd bij w12, wat dan is nog even de vraag
[ Post made via Mobile Device ]
[ Post made via Mobile Device ]
Re: EHAM 24-25 March 2014 Nuclear Security summit
W1 ligt in het noorden (18C) en hoe zuidelijker je komt hoe hoger het getal achter de W.
Eric