Transavia praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
- Aircolours
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Aircolours
Re: Transavia praat/discussie/speculeer corner
En er eindigt weer een SunCountry lease:
16-04-2014 ETA 07:00LT TRA052 73H MSP
En de lease van een Kulula 737 is bevestigd, alleen nog niet welke...(duimen voor de ZS-ZWO)...
Grt, Peter
En de lease van een Kulula 737 is bevestigd, alleen nog niet welke...(duimen voor de ZS-ZWO)...
Grt, Peter
Buiten de 737 van Kulula, is er verder al wat bekend mbt inhuur voor aankomende zomer?
- Aircolours
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Aircolours
Zoals al reeds eerder gemeld in dit topic alleen de 5 bekende GOL's en de Kulula.vrieswj wrote:Buiten de 737 van Kulula, is er verder al wat bekend mbt inhuur voor aankomende zomer?
Grt, Peter
Maar is er inmiddels al bekend wanneer de eerste komen?Aircolours wrote:Zoals al reeds eerder gemeld in dit topic alleen de 5 bekende GOL's en de Kulula.vrieswj wrote:Buiten de 737 van Kulula, is er verder al wat bekend mbt inhuur voor aankomende zomer?
Grt, Peter
- B767-300ER
- Scramble Master
Eind april...
[ Post made via Mobile Device ]
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Je mag vaker duimen, het word de ZS-ZWO (PH-HZA) deze zomer.Aircolours wrote:En er eindigt weer een SunCountry lease:
Grt, Peter
-
- Scramble Newbie
- Type of spotter: S4
- Subscriber Scramble: Arjan
Hallo,
Weet iemand of Transavia ook dit jaar weer met "Sunweb" logo gaat vliegen.
Gr.
Arjan
Gr.
Arjan
-
- Scramble Newbie
Waarschijnlijk is mijn berichtje een beetje onder gesneeuwd door alle berichtgeving over de NSS wat begrijpelijk is, maar zou iemand voor mij een antwoordje hebben.Bergie wrote:Hallo,
Gr.
Arjan
Gr.
Arjan
-
Ik kreeg het volgende bericht van Sunweb zelf:
Hoi Raymond, we hebben dit jaar inderdaad weer 2 toestellen met het Sunweb logo. We weten nog niet voor welke vluchten deze worden ingezet. Hopelijk zit je in één van deze fleurige toestellen komende zomer;) Groetjes Sylvana
GOL zomer 2014:
April 3rd, 2014 – PH-GGW
April 7th, 2014 - PH-GGX
April 14th, 2014 - PH-GUA
April 28nd, 2014 - PH-GUB
June 23rd, 2014 - PH-GGZ
groet,
Frank
April 3rd, 2014 – PH-GGW
April 7th, 2014 - PH-GGX
April 14th, 2014 - PH-GUA
April 28nd, 2014 - PH-GUB
June 23rd, 2014 - PH-GGZ
groet,
Frank
- EHAM
- Scramble Master
- Type of spotter: F2
- Subscriber Scramble: Joost de Wit
Zijn dit de delivery-data of de data dat ze al in gebruik worden genomen?
- B767-300ER
- Scramble Master
DeliveryEHAM wrote:Zijn dit de delivery-data of de data dat ze al in gebruik worden genomen?
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
-
- Scramble Newbie
Raymond bedankt voor je antwoord....raymondvanderploeg wrote:Ik kreeg het volgende bericht van Sunweb zelf:Hoi Raymond, we hebben dit jaar inderdaad weer 2 toestellen met het Sunweb logo. We weten nog niet voor welke vluchten deze worden ingezet. Hopelijk zit je in één van deze fleurige toestellen komende zomer;) Groetjes Sylvana
- Wildpicture
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: F5 Military
Het is de bedoeling om over een week of twee naar Marsa Alam in Egypte te vliegen voor een vakantie met mijn gezin. Ik kreeg bericht van het reisbureau dat de vlucht van ArkeFly omgezet is in Transavia. Het is nu vlucht HV603 geworden. Die overigens op een ... tijdstip vertrekt. Al om 05.30 uur, zodat ik (met kleine kinderen) midden in de nacht naar Schiphol kan gaan om er tijdig te zijn.
Anyway, iemand een idee met wat voor toestel Transavia deze vlucht doet? Ik heb op hun site gezocht, maar kan deze vlucht nergens vinden.
Anyway, iemand een idee met wat voor toestel Transavia deze vlucht doet? Ik heb op hun site gezocht, maar kan deze vlucht nergens vinden.
Ze proberen dit met een HS serie te doen. Aangezien deze een lagere fuel flow hebben dan de oudere. Maar dit kan in de praktijk anders zijn.Wildpicture wrote:Het is de bedoeling om over een week of twee naar Marsa Alam in Egypte te vliegen voor een vakantie met mijn gezin. Ik kreeg bericht van het reisbureau dat de vlucht van ArkeFly omgezet is in Transavia. Het is nu vlucht HV603 geworden. Die overigens op een ... tijdstip vertrekt. Al om 05.30 uur, zodat ik (met kleine kinderen) midden in de nacht naar Schiphol kan gaan om er tijdig te zijn.
Zag vandaag de PHHZE voor H5 staan, iemand enig idee waar hij vandaag kwam en wat zijn vluchtnummer was?