Bennie wrote:Incl. KLC zo'n 600 per dag, om precies te zijn....pjotrtje wrote:'de vlucht van KL'? Welke van de paar honderd?
[ Post made via Mobile Device ]
KLM praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
== All is well, as long as we keep spinning ==
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Misschien even een paar posts teruglezen waar de discussie momenteel over gaat:pjotrtje wrote:'de vlucht van KL'? Welke van de paar honderd?
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
- B767-300ER
- Scramble Master
Gedaan, maar ik snap nog steeds niet over welke KL elke dag een uur te laat is?aviodromefriend wrote:Misschien even een paar posts teruglezen waar de discussie momenteel over gaat:pjotrtje wrote:'de vlucht van KL'? Welke van de paar honderd?
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
-
- Scramble Newbie
Ik zag op flightradar24 dat PH-BFK onderweg is naar het verre oosten, flightnumber KL9865. Ik neem aan naar Beijing voor D-check en WBC modificatie. De BFK is laatste 747 die nog de oude WBC stoelen heeft.
Peking ja. PH-BFK zal idd voor een D04-check + WBC modificatie gaan naar AMECO (joint venture Air China en Lufthansa in Peking). BFK wordt in AMS terug verwacht rond 9 augustus.
Met andere woorden, iedere KLM 747 op het routenetwerk is vanaf vandaag voorzien van nieuwe business class stoelen!
Met andere woorden, iedere KLM 747 op het routenetwerk is vanaf vandaag voorzien van nieuwe business class stoelen!
Perkamentus wrote:Ik zag op flightradar24 dat PH-BFK onderweg is naar het verre oosten, flightnumber KL9865. Ik neem aan naar Beijing voor D-check en WBC modificatie. De BFK is laatste 747 die nog de oude WBC stoelen heeft.
-
- Scramble Newbie
- Type of spotter: S4
Maar over de 772ER is nog niet veel bekend, behalve dat de opstelling waarschijnlijk 2-2-2 gaat worden. Of heb ik wat gemist?
F70 F100 RJ85 319 320 388 733 734 735 73G 73H 752 753 764 772 744
- Fiets
- Scramble Senior
- Type of spotter: S5F2
- Subscriber Scramble: HR
In december de worden de eerste twee omgebouwd ...Da_Scotty wrote:Maar over de 772ER is nog niet veel bekend, behalve dat de opstelling waarschijnlijk 2-2-2 gaat worden. Of heb ik wat gemist?
Rgds/Henk
Toen de PH-EXD werd gepresenteerd, werd verteld dat de andere E190's hetzelfde kleurenschema zouden krijgen. Is er al iets over bekend wanneer dat gaat gebeuren?
- B767-300ER
- Scramble Master
Waarschijnlijk tijdens hun D Check. Als ze toch al gespoten dienen te worden?
Regards, N.
Regards, N.
Klopt, Niels. Maar soms doen ze alleen herdecoratie.
Dus, nog even doorvragen: welke KL is elke dag een uur te laat?B767-300ER wrote:Gedaan, maar ik snap nog steeds niet over welke KL elke dag een uur te laat is?aviodromefriend wrote:Misschien even een paar posts teruglezen waar de discussie momenteel over gaat:pjotrtje wrote:'de vlucht van KL'? Welke van de paar honderd?
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Vrij naar B767-300ER: Zuchtpjotrtje wrote:Dus, nog even doorvragen: welke KL is elke dag een uur te laat?B767-300ER wrote:Gedaan, maar ik snap nog steeds niet over welke KL elke dag een uur te laat is?
http://forum.scramble.nl/viewtopic.php? ... start=1326
747classic wrote:Goede KLM PR show .......... een E190 !!!!! , Waarom niet rechtstreeks met KL705 een dagje later.
Mon,Tue,Thu,Sat,Sun 10:40 Amsterdam (AMS) 18:40 Internacional, Rio De Janeiro (GIG) KL 705 Non-stop Boeing 777 (777) 12:00 Effective from 2015-02-22
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
- B767-300ER
- Scramble Master
Aviadomefriend,
Leuk linkje, maar of ik ben scheel of ik zie/snap het gewoon niet. (En Pjotrtje ook niet
De opmerking van mike030 heeft mijns inziens niets met de vlucht te maken van onze Sinaasappelpersers (klikkerdeklik) naar Rio.(wat 747classic postte)
Hij heeft het over een KL vlucht welke elke dag te laat is.
Leuk linkje, maar of ik ben scheel of ik zie/snap het gewoon niet. (En Pjotrtje ook niet
De opmerking van mike030 heeft mijns inziens niets met de vlucht te maken van onze Sinaasappelpersers (klikkerdeklik) naar Rio.(wat 747classic postte)
Hij heeft het over een KL vlucht welke elke dag te laat is.
Regards, N.
Regards, N.
Wat vinden jullie hier eigenlijk van:
http://nieuws.klm.com/klm-past-bagagebe ... eelnemers/In 2013 introduceerde KLM een tarief voor ruimbagage voor Economy Class vluchten binnen Europa. Daarmee speelde KLM in op veranderd klantgedrag. Ivory-deelnemers waren daarbij vrijgesteld van betaling.
Alle Ivory-deelnemers krijgen vanaf 1 oktober 2014 vijftig procent korting op hun eerste stuk ruimbagage bij het boeken van een KLM-ticket op een Europese bestemming. Dit kost dan 7,50 euro voor een enkele reis bij online inchecken voor de vlucht en 15 euro bij inchecken op de luchthaven. In lijn met het aanbod van de keuzemogelijkheden die KLM haar klanten biedt, kan ruimbagage ook betaald worden met Miles. Ivory-deelnemers betalen dan 1500 Miles per vlucht via Mijn Reis op klm.nl. Op deze manier blijft KLM de relatie met haar loyale klanten belonen.
Het nieuwe beleid voor Ivory-deelnemers geldt voor tickets uitgegeven op en na 1 oktober 2014. Verder behoudt de klant altijd de keuze om met of zonder ruimbagage te reizen op Europese vluchten in Economy Class.
Voor BlueBiz-deelnemers en gecontracteerde zakelijke klanten van KLM is de betaling niet van toepassing.
Ik vind dat, gezien de algehele erosie van marges in de luchtvaart, begrijpelijk. Leuk voor mezelf is het niet, maar het is begrijpelijk.