Mi-2 Noordwijkerhout
Forum rules
Forum for all news, background, discussions and research on vintage aircraft, warbirds and wrecks & relics (stored, preserved, dumped etc). Actual logs -especially those of active airfields- are preferred to be posted in the appropriate Spotters forums. |
Mi-2 Noordwijkerhout
Bij een manege langs de Schulpweg in Noordwijkerhout staat sinds deze week een Mi-2 met regi 0544(?).
Re: Mi-2 Noordwijkerhout
Heb je een adres?Boeing737 wrote:Bij een manege langs de Schulpweg in Noordwijkerhout staat sinds deze week een Mi-2 met regi 0544(?).
[ Post made via Mobile Device ]
Schulpweg 62. Niet te missen als je over Schulpweg rijdt!
Top!Boeing737 wrote:Schulpweg 62. Niet te missen als je over Schulpweg rijdt!
-
- Scramble Senior
- Type of spotter: Numbercruncher
- Subscriber Scramble: Jan H
0544! This could be a former Polish one.
Volgens EuroDemobbed stond de 0544, Mi2 t kort geleden nog in Kreznica Jara in Polen 11 km ten zuiden van Lublin.
Het betrof hier een ex Polish Army bak.
Ik ga zo even kijken. Iemand die mij kan vertellen waar ik het constructie nummer kan vinden dan post ik hem hier.
** Update** 18:48 uur.
Zojuist langs de Mi-2T geweest en het betreft inderdaad de 0544 ex. Polish Army.
Omdat ik niet wist waar ik een constructie nr moest zoeken ben ik niet op onderzoek uitgeweest.
Ik heb met de eigenaar gesproken en die wist mij te vertellen dat hij hem sinds ongeveer drie maanden in bezit heeft maar hij achter zijn huis stond en niemand hem kon zien.
Nu heeft hij hem bij Manage Bakker geplaatst zodat hij meer bekeken (en door ons gefotografeerd) kan worden. De kist staat te koop voor 10.000 euro excl btw omdat hij op rekening moet worden gezet. Als de manage open is kan het toestel tussen 08:00 en 15:00 uur het mooist gefotografeerd worden. Om 08:00 staat de zon op de staart en 15:30 op de neus.
Hopende jullie hiermee van dienst te zijn geweest. By the way het gsm nr op de romp heb ik voor de eigenaar zijn privacy gedeeltelijk weggehaald.
Ciao ralph
Het betrof hier een ex Polish Army bak.
Ik ga zo even kijken. Iemand die mij kan vertellen waar ik het constructie nummer kan vinden dan post ik hem hier.
** Update** 18:48 uur.
Zojuist langs de Mi-2T geweest en het betreft inderdaad de 0544 ex. Polish Army.
Omdat ik niet wist waar ik een constructie nr moest zoeken ben ik niet op onderzoek uitgeweest.
Ik heb met de eigenaar gesproken en die wist mij te vertellen dat hij hem sinds ongeveer drie maanden in bezit heeft maar hij achter zijn huis stond en niemand hem kon zien.
Nu heeft hij hem bij Manage Bakker geplaatst zodat hij meer bekeken (en door ons gefotografeerd) kan worden. De kist staat te koop voor 10.000 euro excl btw omdat hij op rekening moet worden gezet. Als de manage open is kan het toestel tussen 08:00 en 15:00 uur het mooist gefotografeerd worden. Om 08:00 staat de zon op de staart en 15:30 op de neus.
Hopende jullie hiermee van dienst te zijn geweest. By the way het gsm nr op de romp heb ik voor de eigenaar zijn privacy gedeeltelijk weggehaald.
Ciao ralph
- Wijgert IJlst
- Scramble Addict
- Type of spotter: F2
- Subscriber Scramble: Wijgert IJlst
Niet zo handig om dat mobiele nummer weg te poetsen. Hij staat te koop zeg je.
Er staat ; "4sale en het mobiele nummer" en jij poetst het weg Zo verkoopt hij hem nooit.
Maar goed dat je bij de KMAR werkt want een zakenman ben je niet
Rgds,
Kier
Er staat ; "4sale en het mobiele nummer" en jij poetst het weg Zo verkoopt hij hem nooit.
Maar goed dat je bij de KMAR werkt want een zakenman ben je niet
Rgds,
Kier
Beste Kier,
bedankt voor je leuke reactie. Heel spontaan ....
Aangezien het hier geen marktplaats is en de gemiddelde spotter geen helicopter gaat kopen a 10.000 euro heb ik dit nr weg gehaald.
Dit om te voorkomen dat mensen de eigenaar gaan bellen voor een constructienummer of info mbt de geschiedenis van dit kistje.
Kier en andere prettige avond.
PS Misschien moet je nog eens lezen wat je gepost hebt en je proberen voor te stellen hoe iemand hier op zou kunnen reageren.
Ik zal deze discussie hier niet aan gaan, laten we ons vooral richten op alle mooi kisten welke nu in NL aanwezig zijn.
Hierbij nog een impressie van het kistje genomen om 11.45 uur maar nu met zon.
bedankt voor je leuke reactie. Heel spontaan ....
Aangezien het hier geen marktplaats is en de gemiddelde spotter geen helicopter gaat kopen a 10.000 euro heb ik dit nr weg gehaald.
Dit om te voorkomen dat mensen de eigenaar gaan bellen voor een constructienummer of info mbt de geschiedenis van dit kistje.
Kier en andere prettige avond.
PS Misschien moet je nog eens lezen wat je gepost hebt en je proberen voor te stellen hoe iemand hier op zou kunnen reageren.
Ik zal deze discussie hier niet aan gaan, laten we ons vooral richten op alle mooi kisten welke nu in NL aanwezig zijn.
Hierbij nog een impressie van het kistje genomen om 11.45 uur maar nu met zon.
-
- Scramble Rookie
- Subscriber Scramble: Jos Stevens
Mil 2 helicopter for sale in Noordwijkerhout (NL)
Today my son noted a Mil 2 helicopter in Noordwijkerhout (NL). She is offered for sale at a quoted price of €10000,-, without engines. I found a picture at
https://twitter.com/ProfHoekstra/status ... 0240818176
Serial looks like 0544, making it a former Polish Air Force machine. I will get a closer look soon.
Cheers,
Jos Stevens
http://www.rotorspot.nl
https://twitter.com/ProfHoekstra/status ... 0240818176
Serial looks like 0544, making it a former Polish Air Force machine. I will get a closer look soon.
Cheers,
Jos Stevens
http://www.rotorspot.nl
- Alpha Kilo One
- Scramble Master
- Type of spotter: F5
- Subscriber Scramble: Jein 😉
Re: Mil 2 helicopter for sale in Noordwijkerhout (NL)
Wat een geld voor zo'n hoop schroot.....
"Nix bliev wie it es"