beste Advocaat v. d. D,aviodromefriend wrote:Even de advocaat van uithangen: Ik ben nooit in het Legermuseum geweest, maar kan iemand vertellen of dat ook gratis was? Anders zou dat wel eens een grotere reden voor het verschil in bezoekers kunnen zijn geweest dan "de dynamiek die vliegtuigen uitstralen". Zo dynamisch stond het er in het MLM trouwens ook niet bij IMO. Vooral het post WOII gedeelte vond ik persoonlijk altijd een hudje mudje zooitje zonder goed zicht op de toestellen. De bijdrage van OL lees ik meer als weer zo'n "De Klu is het enige waardevolle dat Nederland heeft" geïnspireerde jaren '80 en eerder uitspraak, zoals je die van OL kan verwachten.camel1 wrote:Groet,Onze Luchtmacht wrote:Het NMM zou zich moeten realiseren dat het MLM altijd veruit het grootste aantal bezoekers trok, jaarlijks zo'n anderhalf tot tweemaal dat van het legermuseum! De bezoekers werden vooral getrokken door de dynamiek die vliegtuigen uitstralen en dat zal in het NMM niet anders zijn.[/i]
Coen.
Even nuanceren hoor: De laatste paar jaren stond die 'moderne KLu' hal bij MLD en heli's inderdaad nogal op elkaar, maar dat was lang niet altijd zo (vol).
Om je vraag te beantwoorden: Het legermuseum kende in de 'Delftse' jaren betaalde entree. In de Leidse tijd ook al, meen ik.