FF15 Runway 27 fields are off limits
Forum rules
Re: FF15 Runway 27 fields are off limits
En als je het voor 400 man doet, is het nog niet goed genoeg (en hou je zeurende mensen), omdat ze er vermoedelijk wel paar duizend kwijt kunnen......
Ik zeg, gewoon lekker met z'n allen buiten het veld....
Ik zeg, gewoon lekker met z'n allen buiten het veld....
- Thermal
- Scramble Addict
- Type of spotter: F5
...of je koopt gewoon een goeie zoomlens
Laten we allemaal blij wezen dat we überhaupt in de buurt mogen komen en plaatjes mogen schieten en het niet gaan verpesten voor anderen door regels te negeren. Zeker nu met het tijdelijke verblijf van de F-15's (waar veiligheids eisen veel strenger hadden kunnen zijn) en met het feit dat dit gewone een operationale oefening is en niet een of andere hobby evenement voor spotters (wat voor veel spotters kennelijk toch nog steeds niet helemaal duidelijk is).
Laten we allemaal blij wezen dat we überhaupt in de buurt mogen komen en plaatjes mogen schieten en het niet gaan verpesten voor anderen door regels te negeren. Zeker nu met het tijdelijke verblijf van de F-15's (waar veiligheids eisen veel strenger hadden kunnen zijn) en met het feit dat dit gewone een operationale oefening is en niet een of andere hobby evenement voor spotters (wat voor veel spotters kennelijk toch nog steeds niet helemaal duidelijk is).
I always say a boy can learn more at an airport than at any school.
- Homer J Simpson -
- Homer J Simpson -
- mirage 69
- Scramble Addict
- Type of spotter: F3
- Subscriber Scramble: mirage 69
Je moet het spotters ook niet te makkelijk maken....
Het moet wel een uitdaging blijven.
Het moet wel een uitdaging blijven.
Nee hoor....dat lost het probleem absoluut niet op. Want dan hou je nog 9 andere dagen over waar mensen zich nog steeds gaan verzamelen op alle plekken buiten het veld.Redskin301 wrote:Het probleem oplossen is een spottersdag voor 400 man net als de KLu dagen. Dat zet je ze in een vak en heb je, ja ja daar komt hij, "controle over de hele groep"
- ATCSpooky
- Scramble Senior
- Type of spotter: Eerst de foto dan het nummer.... (F..)
- Subscriber Scramble: ATCSpooky
Dus terug naar de gemiste kans en het gewoon toestaan!!
En nee, de KLu HOEFT dit zeker niet te doen, maar het zou ze wel sieren als ze de spotters een mooie gelegenheid zouden bieden buiten het veld!
Geen overspannen KMar en lokale politie, maar gewoon netjes en goed geregeld zoals dit ook in het buitenland kan met militaire oefeningen.
Everybody Happy!
En nee, de KLu HOEFT dit zeker niet te doen, maar het zou ze wel sieren als ze de spotters een mooie gelegenheid zouden bieden buiten het veld!
Geen overspannen KMar en lokale politie, maar gewoon netjes en goed geregeld zoals dit ook in het buitenland kan met militaire oefeningen.
Everybody Happy!
Many have an image of me; few get the picture
Pfff, alsof ze de enige goeie plekken hebben verboden. Er zijn nog zat plekken waar je ook mooi kunt staan. En ik snap best dat een eigenaar van dure paarden geen spotters in of bij zijn land wil hebben.
[ Post made via Mobile Device ]
flown in: Things with wings
- Stratofreighter
- Scramble Master
Ik meen mij te herinneren dat ooit zo'n duur beest is gestikt door een plastic zak die in het weiland direct naast vliegbasis Leeuwarden was achtergelaten.michel N wrote: En ik snap best dat een eigenaar van dure paarden geen spotters in of bij zijn land wil hebben.
November 2024 update at FokkerNews.nl....
Dat was volgens mij aan de Marsum kant...heeel lang geleden. Daarna hebben de lokale spotters daar goed toezicht gehouden op rotzooi..... met succes. Ik heb er in ieder geval veel gestaan.Stratofreighter wrote:Ik meen mij te herinneren dat ooit zo'n duur beest is gestikt door een plastic zak die in het weiland direct naast vliegbasis Leeuwarden was achtergelaten.michel N wrote: En ik snap best dat een eigenaar van dure paarden geen spotters in of bij zijn land wil hebben.
Roberto:
Hartelijk dank voor deze voor-informatie! Hiermee schep je een hoop duidelijkheid.
Hartelijk dank voor deze voor-informatie! Hiermee schep je een hoop duidelijkheid.
ATCSpooky wrote:Dus terug naar de gemiste kans en het gewoon toestaan!!
Everybody Happy!
Recalcitrant manneke niet ATC Spooky...zullen we jouw naam alvast maar op de eerste bekeuring zetten of een paar dagen achter de wacht lijkt me ook wel wat. Mis je het hele feest en kan je mooi tegen jezelf zeuren. Eén ding heb je nog niet door...de luchtmacht is er niet voor spotters zoals jij klaarblijkelijk denkt. Doe gewoon en houdt je aan de regels..zo moeilijk is dat toch niet. En hierover door blijven zeuren helpt echt niet.
- ATCSpooky
- Scramble Senior
- Type of spotter: Eerst de foto dan het nummer.... (F..)
- Subscriber Scramble: ATCSpooky
Wat is het toch jammer dat goed lezen voor sommigen toch zo lastig is.....
Many have an image of me; few get the picture
-
- Scramble Newbie
- Type of spotter: Civiel/militair
- Subscriber Scramble: Ja
...of je koopt gewoon een goeie zoomlens
Hoeveel mm heb je op leeuwarden nodig om een goede plaat te maken vanaf de officiele spottersplaatsen?
Hoeveel mm heb je op leeuwarden nodig om een goede plaat te maken vanaf de officiele spottersplaatsen?
- spotterwilliam
- Scramble Rookie
- Type of spotter: civ/mil
https://twitter.com/VlbLeeuwarden/statu ... 6242654208
1 picture says more then thousand words...
1 picture says more then thousand words...
Mooi Hé....vliegers die midden in de nacht zijn vertrokken, 8,5 uur in een Eagle cockpit gezeten hebben en dan op plaatst van bestemming enthousiast zijn (speedbrakes omhoog, zwaaien) !!
Wat een gezeur dan hier boven!! En zeker jammer dat de discussie vandaag op de man gespeeld is
Ik heb genoten bij de kop 27!!
En hulde dat iedereen gewoon mocht blijven staan!!
Ciao,
Wat een gezeur dan hier boven!! En zeker jammer dat de discussie vandaag op de man gespeeld is
Ik heb genoten bij de kop 27!!
En hulde dat iedereen gewoon mocht blijven staan!!
Ciao,
-
- Type of spotter: militaire luchtvaart spotter
27 ? 09 denk ik