Ik heb zojuist te horen gekregen dat de AH-64D Demo (van het Apache Solo Displayteam) op Volkel in de Wolken is gecanceld, wel is mij vertelt dat men hoopt op een static AH-64D. Zou iemand dat kunnen bevestigen? En weet iemand of de stand van het Apache Demo team wel aanwezig zal zijn?
Willem
Volkel in de Wolken 31-05-2015 (AH-64D Display CANCELED!)
Moderator: Jaap
Forum rules
Post all airshow-related items here. Please keep the postings as informative and to-the-point as possible. Refrain from postings with the sole intention to communicate whether you like the show or not, unless accompanied by arguments that can help others. |
-
Re: Volkel in de Wolken 31-05-2015 (AH-64D Display CANCELED!
Staat ook niet in het vlieg programma van de organisatie
Dus geen demo!
Dus geen demo!
- pipichantal
- Scramble Die-Hard
Tijdens de Volkel in de Wolken Hamilton Airshow zullen twee F-16’s van vliegbasis Volkel een flyby verzorgen. Zij zullen voor het publiek enkele malen overvliegen en elkaar gecontroleerd passeren vanaf tegengestelde richtingen parallel aan de vastgestelde veiligheidslijn. Aansluitend zullen de F-16’s terugkeren naar vliegbasis Volkel, waar zij een vergelijkbare flyby verzorgen voor het eigen personeel en hun thuisfront tijdens de familiedag. De F-16’s staan gepland om te vliegen tussen 12.00 en 14.00 uur.
- Alpha Kilo One
- Scramble Master
- Type of spotter: F5
- Subscriber Scramble: Jein 😉
Het klinkt nog niet als echt spannend, maar wel als goeie fotomogelijkheden. Als het weer maar meewerkt!
"Nix bliev wie it es"
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Never known better then that the debut for this year would be at the Navy days (and that is according to the team's own calendar at http://www.apachedemoteam.nl/pages/calendar-2015.php)
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009