Forum for all matters concerning Amsterdam-Schiphol airport (and control zone, including heliport). Customary language is Dutch, but English is also accepted.
B767-300ER wrote:Start centrale security staat ook nog steeds op begin juni (deels al half mei). Ondanks alle vertragingen wijst alles er op dat een en ander toch op tijd gaat klaarkomen?
[ Post made via Mobile Device ]
De centrale security gaat 3 juni open, maar het spottersterras boven E/F wordt pas volgend jaar, werd mij vandaag verteld.
Een kijkje genomen op de 'bovenverdieping' van de E-pier vandaag: onderstaand een foto van het glaswerk
Hallo, ik heb gehoord dat de Breguetlaan niet meer toegankelijk is voor vliegtuigspotters. aan het begin van de Aalsmeerderbaan, 36R , Oude Meer. Is dat juist?
Zijn de werkzaamheden aan de ventweg van de Schipholweg te Boesingheliede voorbij?
volgende vraag: is er al zicht op het tijdstip waarop de rest van de promenade weer opengaat (niet het stippelglazen gedeelte uiteraard) dan wel óf de promenade wel weer verder wordt geopend?
Ik zit te popelen om weer eens met de trein naar Schiphol te reizen maar voor een kwart promenade ga ik geen twee keer twee uur NS'en.
Hanno wrote:Hallo, ik heb gehoord dat de Breguetlaan niet meer toegankelijk is voor vliegtuigspotters. aan het begin van de Aalsmeerderbaan, 36R , Oude Meer. Is dat juist?
Zijn de werkzaamheden aan de ventweg van de Schipholweg te Boesingheliede voorbij?
Wellicht wordt deze gemerged met dit topic, maar:
1. weet ik niet,
2. bijna.
Erik
edit: quote erbij
Last edited by Key on 03 Aug 2015, 23:04, edited 1 time in total.
Hanno wrote:Hallo, ik heb gehoord dat de Breguetlaan niet meer toegankelijk is voor vliegtuigspotters. aan het begin van de Aalsmeerderbaan, 36R , Oude Meer. Is dat juist?
Ondertussen zelf ontdekt: Volgens collega spotters die ik ontmoet heb afgelopen zaterdag is 36R Breguetlaan gewoon vrij toegenkelijk en is uit eigen ondervinding geconstateerd dat de ventweg bij Boesingheliede opgeleverd is.
Nu nog up-to-date informatie over het panoramaterras/de promenade voor Ab.
Goedenavond,
Zijn er nou echt geen Scramble leden en/of lezers die iets concreets kunnen melden over de toekomst van het panoramaterras?
Lijkt me toch een gelikt onderwerp voor een forum over Schiphol spottersplekken, veranderingen en toekomst?
Het voldoet tenminste aan alle drie statements.