Hellorené wrote:since there are no A310F 's flying with Turkish, may we expect A330F ?
You may expect the ULS Cargo A310F
Mvg,
Moderator: gatso76
Hellorené wrote:since there are no A310F 's flying with Turkish, may we expect A330F ?
A/c changes will very likely occur.rené wrote:since there are no A310F 's flying with Turkish, may we expect A330F ?
XYZ wrote:Starting 17 December 2015 United will replace the B772 on IAH-AMS-IAH with B789 daily.
Will most likely not materialise if you believe the latest statement of Jet Airways.Remco wrote:Zakennieuws en Telegraaf melden dat Jet Airways begin volgend jaar (jan-feb-mrt) slots heeft aangevraagd en gekregen voor drie dagelijkse vluchten naar Schiphol. Telegraaf meldt daarbij dat bronnen rond KLM bevestigen dat een groot samenwerkingsverband tussen de twee maatschappijen rond is. Daarmee wordt een enorm gat voor zowel KLM als Schiphol opgevuld aangezien er vanaf Schiphol nog slechts 1 dagelijkse verbinding is met India momenteel.
1,5 Jaar geleden waren er ook al slots aangevraagd door Jet Airways. Toen ging het verhaal niet door, met name door vertraging van een overeenkomst tussen Etihad en KLM. Hopelijk komt er nu wel schot in de zaak.
http://www.livemint.com/Companies/JXM5V ... s-hub.htmlA Jet Airways spokesperson said no specific decision with regard to the Brussels operation has been taken at this time.
“Jet Airways has only initiated a consultative process with its employees’ representatives in Brussels to determine future steps regarding its operations at Brussels Airport. This process is in line with Jet Airways’ approach of engaging with employees in a transparent manner regarding key business decisions and is also fully in compliance with Belgian laws,” the spokesperson said.
You may have missed the underlying message in this statement, as it is a very Indian article.LJ wrote: Will most likely not materialise if you believe the latest statement of Jet Airways.
Moreover, nothing visible in the GDS about possible scheduled 9W flights to AMS as of January 2016.