EHAM 14/11/2015 KLM B787
Moderator: gatso76
Forum rules
- rayadam
- Scramble Die-Hard
- Posts: 616
- Joined: 27 Mar 2011, 22:48
- Type of spotter: Nummers
- Subscriber Scramble: Ja
- Location: Noorden
- Contact:
Re: EHAM 14/11/2015
is runway 22 (oostbaan) landen nog een grote kanshebber voor het landen.
- spoednik63
- Scramble Addict
- Posts: 1075
- Joined: 27 Sep 2009, 00:17
- Type of spotter: foto & regie civil & militair
- Subscriber Scramble: nee
- Location: Hoofddorp/EHAM
Re: EHAM 14/11/2015
Yes.rayadam wrote:is runway 22 (oostbaan) landen nog een grote kanshebber voor het landen.
- Bennie
- Scramble Master
- Posts: 16548
- Joined: 02 Mar 2009, 15:12
- Type of spotter: Military (numbers & photography)
- Subscriber Scramble: Ofcourse
- Location: @ home, @ work or elsewhere in the world!
Re: EHAM 14/11/2015
My best guess (but what do I know, I only plan the flight...) is RWY27 given tomorrow's wind..., otherwise RWY18R.spoednik63 wrote:Yes.rayadam wrote:is runway 22 (oostbaan) landen nog een grote kanshebber voor het landen.
Ben
Scramble member, reader & contributor since 1984
Scramble member, reader & contributor since 1984
Re: EHAM 14/11/2015
Indeed,straight to H12B767-300ER wrote:Acc KLM OCC straight to H12Ger wrote:Als het panorama terras eerder open gaat, is dan ook bekend, welke gate de PH-BHC gaat krijgen.Silvester wrote:Firda staat voorlopig op ETA 0805
AMS 14NOV ARR.FLIGHT KL 9866 /13 LTM KL 12NOV 17:54
REG: PHBHC QTA: FDP. TYP: 789 RWY:
RTE. PAE GAT: POS:
FCT.
CFG: 030C 264M 06PP BLT: LCP.
SFG: 030C 264M 06PP RMK: NFL: XPP
PAX: BAG: HPX:
SPX. TDL: TOH:
MSG. STA. 0805
Rgds, Ger
Rgds,Martin.
- cHabu
- Scramble Master
- Posts: 5538
- Joined: 22 Jan 2005, 20:49
- Subscriber Scramble: cHabu
- Location: Alkmaar / Wijchen
- Contact:
Re: EHAM 14/11/2015
Er zijn vast liefhebbers voor deze link: http://flightaware.com/live/flight/KLM7879
=> Sync your files online and across computers with Dropbox. (2GB account is free!)
Only when you can share knowledge, can you enjoy knowledge !
Re: EHAM 14/11/2015
TAF voor morgen:
------------------------
FT131700 EHAM AMSTERDAM/SCHIPHOL NLD -3 m.
TAF EHAM 131704Z 1318/1424 26020G30KT 9999 SCT030
PROB40 TEMPO 1319/1404 27024G36KT 6000 SHRA SCT020CB
BKN030
BECMG 1414/1417 20012KT 7000 -RA SCT012 BKN018
BECMG 1418/1421 21022G32KT
TEMPO 1421/1424 4500 RADZ FEW008 BKN012=
----------------------------
Zou het de 27 worden, dan?
------------------------
FT131700 EHAM AMSTERDAM/SCHIPHOL NLD -3 m.
TAF EHAM 131704Z 1318/1424 26020G30KT 9999 SCT030
PROB40 TEMPO 1319/1404 27024G36KT 6000 SHRA SCT020CB
BKN030
BECMG 1414/1417 20012KT 7000 -RA SCT012 BKN018
BECMG 1418/1421 21022G32KT
TEMPO 1421/1424 4500 RADZ FEW008 BKN012=
----------------------------
Zou het de 27 worden, dan?
== All is well, as long as we keep spinning ==
-
- Scramble Senior
- Posts: 331
- Joined: 03 Jul 2015, 14:01
- Type of spotter: MIL
- Subscriber Scramble: YES
- Location: Castricum
Re: EHAM 14/11/2015
Als de nieuwe 787 direct naar H12 gaat. Wat is dan de beste spot om hem zeker te zien?
- Bennie
- Scramble Master
- Posts: 16548
- Joined: 02 Mar 2009, 15:12
- Type of spotter: Military (numbers & photography)
- Subscriber Scramble: Ofcourse
- Location: @ home, @ work or elsewhere in the world!
Re: EHAM 14/11/2015
Kop 22 of 27... Vlakbij de Pliezie!BirdieBarty wrote:Als de nieuwe 787 direct naar H12 gaat. Wat is dan de beste spot om hem zeker te zien?
Ben
Scramble member, reader & contributor since 1984
Scramble member, reader & contributor since 1984
Re: EHAM 14/11/2015
Vreemd want in firda staat vluchtnummer KL9866.cHabu wrote:Er zijn vast liefhebbers voor deze link: http://flightaware.com/live/flight/KLM7879
Facebook Group: Schiphol Spotters - Aviation Photography
Re: EHAM 14/11/2015
Voorlopig op de planning:Bennie wrote:Kop 22 of 27... Vlakbij de Pliezie!BirdieBarty wrote:Als de nieuwe 787 direct naar H12 gaat. Wat is dan de beste spot om hem zeker te zien?
Inbound peak Period (0600 - 0800) (UTC)
Landing Runway 1 27 ATP (34)
Landing Runway 2 18R SUG RIV (16)
Het wordt even afwachten of men met de normale traffic flow meegaat/meemoet ja of nee. Is het eerste geval, 18R aangezien men via RIVER binnenkomt. Anders via 27/22 naar H12.
Re: EHAM 14/11/2015
KL7879 is het call signe,vlucht nr is KL9866.Ger wrote:Vreemd want in firda staat vluchtnummer KL9866.cHabu wrote:Er zijn vast liefhebbers voor deze link: http://flightaware.com/live/flight/KLM7879
Rgds,Martin.
- Bennie
- Scramble Master
- Posts: 16548
- Joined: 02 Mar 2009, 15:12
- Type of spotter: Military (numbers & photography)
- Subscriber Scramble: Ofcourse
- Location: @ home, @ work or elsewhere in the world!
Re: EHAM 14/11/2015
Toepasselijk toch?YS11 wrote:KL7879 is het callsign,vlucht nr is KL9866.Ger wrote:Vreemd want in firda staat vluchtnummer KL9866.cHabu wrote:Er zijn vast liefhebbers voor deze link: http://flightaware.com/live/flight/KLM7879
Ben
Scramble member, reader & contributor since 1984
Scramble member, reader & contributor since 1984
- Nlspot2003
- Scramble Master
- Posts: 3054
- Joined: 06 Sep 2003, 23:06
- Location: Haarlem,Eham
- Contact:
Re: EHAM 14/11/2015
Delta 744 zijn toch ook niet bijzonder op Schiphol meer.tonjochems wrote:Nou dan maar eens een feit ipv dat speculatief geleuter over die 787 die we nog jaaaaaaaaren gaan zien..
N668US 744 Delta op de DL132 ex DTW
- tonjochems
- Scramble Master
- Posts: 2569
- Joined: 06 Apr 2005, 12:34
- Type of spotter: civil
- Subscriber Scramble: tonjochems
- Location: Voorhout
Re: EHAM 14/11/2015
@
Wel in de winterdienst... Ennuh dying breed...Nlspot2003 wrote:Delta 744 zijn toch ook niet bijzonder op Schiphol meer.tonjochems wrote:Nou dan maar eens een feit ipv dat speculatief geleuter over die 787 die we nog jaaaaaaaaren gaan zien..
N668US 744 Delta op de DL132 ex DTW
- Bennie
- Scramble Master
- Posts: 16548
- Joined: 02 Mar 2009, 15:12
- Type of spotter: Military (numbers & photography)
- Subscriber Scramble: Ofcourse
- Location: @ home, @ work or elsewhere in the world!
Re: EHAM 14/11/2015
KLM7879 airborne, landing approx. 08:15 local
Ben
Scramble member, reader & contributor since 1984
Scramble member, reader & contributor since 1984