ligt het aan mij? ik zie nergens iets staan dat ze naar EHLW komen? heb het 3x doorgelezen maar zie niks....K-9 wrote:And for those still needing ( more ) proof, that Eagles from the 104th and 144th FW will come over.
Here's a link ;
http://www.104fw.ang.af.mil/shared/medi ... 04-035.pdf
Grtz,
Frisian Flag 2016 Off Topic....
Forum rules
Re: Frisian Flag 11-22 April 2016
Greetzzz
Ivar
[color=#00FF00]HV/B738/PH-GGX[/color]
Ivar
[color=#00FF00]HV/B738/PH-GGX[/color]
-
- Scramble Die-Hard
This year TSP 16-02 takes us to the European Theater where we will be training and working alongside a variety of European allies including Iceland, the Netherlands and Estonia. Airmen assigned to the 104th Fighter Wing and to the 144th Fighter Wing will participate.Ivarb98 wrote:
ligt het aan mij? ik zie nergens iets staan dat ze naar EHLW komen? heb het 3x doorgelezen maar zie niks....
Check http://www.youtube.com/user/Vipers810 for my spotting and airshow video`s.
Je hebt op zich gelijk ... Er staat niet dat ze naar Leeuwarden komen, maar naar Nederland. Aangezien er al een tijd over gesproken word, kunnen we aannemen, dat ze naar Leeuwarden komen. Het is en blijft een aanname.... Just see what happens .....
Greets Dan
Greets Dan
- Alpha Kilo One
- Scramble Master
- Type of spotter: F5
- Subscriber Scramble: Jein 😉
Working alongside wil volgens mij nog steeds niet zeggen dat ze naar Nederland komen, maar ik hoop samen met jullie dat het waar is....
"Nix bliev wie it es"
-
- Scramble Die-Hard
Toch bizar dat dit tegenwoordig nog zo lang onduidelijk blijft! Als het inderdaad zo is dat de ANG bakken naar Nederland komen moeten de voorbereidingen inmiddels in volle gang zijn.Alpha Kilo One wrote:Working alongside wil volgens mij nog steeds niet zeggen dat ze naar Nederland komen, maar ik hoop samen met jullie dat het waar is....
Gtz, Paul
- Alpha Kilo One
- Scramble Master
- Type of spotter: F5
- Subscriber Scramble: Jein 😉
Misschien zijn de voorbereidingen inderdaad in volle gang. Maar er is nog steeds geen wet, die ze gebiedt alles door te geven aan ons spotters, niewaar..
"Nix bliev wie it es"
-
- Scramble Die-Hard
Nope zeker niet, maar meestal komt zoiets via de wandelgangen op enig moment wel naar buiten!
Wellicht de oude wijsheid weer uit de kast halen. Eerst zien dan geloven. Niets is zo veranderlijk als de luchtvaart. Ik vond het zelf ook niet helemaal duidelijk maar de optelsom geeft wel 99% zekerheid.
-
- Scramble Die-Hard
Vorig jaar op Anatolian Eagle verwachtte ook iedereen de ANG bakken van Leeuwarden en dat waren uiteindelijk gewoon Lakenheath bakken! Maar de nieuwsbrief van die MA-ANG geeft wel een duidelijke indicatie.roberto wrote:Wel een stelletje ongelovige Thomassen hier, in het lijstje van FF16 staan de Eagles duidelijk vermeld en dit lijstje komt van het veld al is dat misschien niet voor iedereen even duidelijk!!
-
- Scramble Newbie
- Subscriber Scramble: pollypeter
Wat maakt het eigenlijk uit Paul? Wat wel al precies bekend is zijn de data dat Frisian Flag gehouden wordt. Dus als je zorgt dat je dan bij het veld staat mis je niets en merk je vanzelf wat er is .Fishbed_9307 wrote:Toch bizar dat dit tegenwoordig nog zo lang onduidelijk blijft! Als het inderdaad zo is dat de ANG bakken naar Nederland komen moeten de voorbereidingen inmiddels in volle gang zijn.Alpha Kilo One wrote:Working alongside wil volgens mij nog steeds niet zeggen dat ze naar Nederland komen, maar ik hoop samen met jullie dat het waar is....
Gtz, Paul
Alles van te voren zeker weten maakt ook niet gelukkig. En met en zonder Eagles is een oefening van de omvang van FF sowieso interessant genoeg om voor naar het veld te komen dunkt mij.
Of heb ik dat mis?
Hi,
Perhaps the reason that we don't see yet any transport is, is that they first go to Keflavik? Have not seen confirmation on that yet, but if that's the case, then you can expect transport very last minute.
Last year, LWD was their first destination, so lot of flights in advance....
Just my two cents....
Oz
Perhaps the reason that we don't see yet any transport is, is that they first go to Keflavik? Have not seen confirmation on that yet, but if that's the case, then you can expect transport very last minute.
Last year, LWD was their first destination, so lot of flights in advance....
Just my two cents....
Oz
-
- Scramble Die-Hard
Daar heb je zeker gelijk in, ik zal er sowieso zijn!pollypeter wrote:Wat maakt het eigenlijk uit Paul? Wat wel al precies bekend is zijn de data dat Frisian Flag gehouden wordt. Dus als je zorgt dat je dan bij het veld staat mis je niets en merk je vanzelf wat er is .Fishbed_9307 wrote:Toch bizar dat dit tegenwoordig nog zo lang onduidelijk blijft! Als het inderdaad zo is dat de ANG bakken naar Nederland komen moeten de voorbereidingen inmiddels in volle gang zijn.Alpha Kilo One wrote:Working alongside wil volgens mij nog steeds niet zeggen dat ze naar Nederland komen, maar ik hoop samen met jullie dat het waar is....
Gtz, Paul
Alles van te voren zeker weten maakt ook niet gelukkig. En met en zonder Eagles is een oefening van de omvang van FF sowieso interessant genoeg om voor naar het veld te komen dunkt mij.
Of heb ik dat mis?
Gtz, Paul
- Eagledriver 32
- Scramble Senior
- Type of spotter: SF
- Subscriber Scramble: Eagledriver 32
Ik kom nog uit de tijd dat je een dagje langs t hek stond te hopen op (veel) vliegbewegingen.
Bij aangekondigde oefeningen kon je je scramble er op naslaan voor de te verwachten kisten.
Soms belde je de pasjeslijn!!
Aan alle berichtgevers hierboven:
Bij aangekondigde oefeningen kon je je scramble er op naslaan voor de te verwachten kisten.
Soms belde je de pasjeslijn!!
Aan alle berichtgevers hierboven:
111,03˚ of EHSB
-
- Scramble Junior
- Subscriber Scramble: yes
En ik stam zelfs uit de tijd dat oefeningen niet eens aangekondigd werden. Tenzij je geluk had en een kennis of buurman die bij de luchtmacht werkte. Je ging gewoon ergens heen en hoopte dat er gevlogen werd. Dus geen scramble of pasjeslijn. Achteraf bezien was het verrassingselement toen groter al moet ik eerlijk bekennen dat ik vaak heb staan balen. Op de fiets naar Laarbruch of Kleine Brogel voor niks..... ik zou er nu niet meer over peinzen!
gr
Kees
gr
Kees
- ATCSpooky
- Scramble Senior
- Type of spotter: Eerst de foto dan het nummer.... (F..)
- Subscriber Scramble: ATCSpooky
Oftewel "PIT VOOR DE BAAN!!!"
Many have an image of me; few get the picture