KLM praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Waarschijnlijk is het misverstand ontstaan omdat er maar één minuut tussen de berichten zat. Achteraf had ik inderdaad beter kunnen quoten. En inderdaad staat bij mij UTC+1 uur. Wel veel 744 ervaring maar niet zoveel forumervaring
Uiteindelijke conclusie: BFK is hoogstwaarschijnlijk eigendom van KLM en gaat ons helaas binnenkort verlaten.
Uiteindelijke conclusie: BFK is hoogstwaarschijnlijk eigendom van KLM en gaat ons helaas binnenkort verlaten.
- B767-300ER
- Scramble Master
Klopt.
En momenteel is het UTC+2 in Nederland
En momenteel is het UTC+2 in Nederland
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
BFK staat gepland aanstaande maandag om 09.30 local time van Centrum te vertrekken, parkeerpositie nog niet bekend.
Machine gaat via Chicago (korte customs stop) door naar Mojave. Daar gaan de motoren diezelfde week nog verwijderd worden.
Die lease-plate is nog een overblijfsel van een oude mortgage. Kist is eigendom KLM. Vanaf eind september echter niet meer
Groeten, Roel
Machine gaat via Chicago (korte customs stop) door naar Mojave. Daar gaan de motoren diezelfde week nog verwijderd worden.
Die lease-plate is nog een overblijfsel van een oude mortgage. Kist is eigendom KLM. Vanaf eind september echter niet meer
Groeten, Roel
- Bennie
- Scramble Master
- Type of spotter: Military (numbers & photography)
- Subscriber Scramble: Ofcourse
Mojave= Mohave. Callsign KLM9865.poereng wrote:BFK staat gepland aanstaande maandag om 09.30 local time van Centrum te vertrekken, parkeerpositie nog niet bekend.
Groeten, Roel
Ben
Scramble member, reader & contributor since 1984
Exact: je schrijft Mojave, je zegt Mohave.76-er wrote:http://www.mojaveairport.comBennie wrote: Mojave= Mohave
== All is well, as long as we keep spinning ==
- Bennie
- Scramble Master
- Type of spotter: Military (numbers & photography)
- Subscriber Scramble: Ofcourse
pjotrtje wrote:Exact: je schrijft Mojave, je zegt Mohave.76-er wrote:http://www.mojaveairport.comBennie wrote: Mojave= Mohave
ICAO= KMHV!
Ben
Mja? KLAX = Los Angeles International en da's ook niet met een "X"...Bennie wrote:ICAO= KMHV!
== All is well, as long as we keep spinning ==
- Fiets
- Scramble Senior
- Type of spotter: S5F2
- Subscriber Scramble: HR
Opgevangen op SPL oost:
PH-HSD & PH-HSE gaan volgend jaar zomer voor KLM vliegen. Toestellen zouden op Norwich worden 'omgebouwd' (galleys, stoelen).
PH-HSD & PH-HSE gaan volgend jaar zomer voor KLM vliegen. Toestellen zouden op Norwich worden 'omgebouwd' (galleys, stoelen).
Rgds/Henk
- B767-300ER
- Scramble Master
ConfirmedFiets wrote:Opgevangen op SPL oost:
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Lijkt me wel, in het verleden al meerdere kisten van HV in KLM kleuren, nl,E-R-I-C wrote:Komt er ook nieuw laagje verf op dan?
PH-HVM B737-300
PH-HVN B737-300
PH-HZK B737-800
PH-HZM B737-800
PH-TVR B737-200
PH-TVX B737-200
Rgds,Martin.
- patrick@tediek.com
- Scramble Die-Hard
The PH-BFK is on its way... KL9865....
- Hurricane
- Scramble Master
- Type of spotter: F4 + H5
- Subscriber Scramble: Hurricane
Dit probleem is al zo oud als het forum (en ver daar voor) maar het blijft jammer dat het steeds harder terugkomt. Vragen staat éénieder vrij, of deze beantwoord worden is een tweede. Deze wisselwerking is de basis essentie van een forum als deze ...
Maar terug naar deze aanleiding: als er een aankondiging komt van een mogelijke 747 op Twente kan ik wel begrijpen dat er een vraag komt voor meer info. Veel grotere toestellen zijn er bij mijn weten niet geland dus dat is in 1 klap al Neerlandse luchtvaarthistorie. Tot het moment dat de kist daadwerkelijk voor de baan hangt kan er nog een hoop wijzigen maar dat is het risico van de hobby. Dat is ook gelijk 1 van de charmes en grootste ergernis ... met een dunne lijn er tussen.
Persoonlijk gericht commentaar kan inderdaad via PM, neem mij maar mee in de cc.
Maar terug naar deze aanleiding: als er een aankondiging komt van een mogelijke 747 op Twente kan ik wel begrijpen dat er een vraag komt voor meer info. Veel grotere toestellen zijn er bij mijn weten niet geland dus dat is in 1 klap al Neerlandse luchtvaarthistorie. Tot het moment dat de kist daadwerkelijk voor de baan hangt kan er nog een hoop wijzigen maar dat is het risico van de hobby. Dat is ook gelijk 1 van de charmes en grootste ergernis ... met een dunne lijn er tussen.
Persoonlijk gericht commentaar kan inderdaad via PM, neem mij maar mee in de cc.
Groeten,
Ron
Ron
- LuchtvaartO_NL
- Scramble Senior
Er zal in ieder geval een NOTAM worden uitgegeven voor de activiteit van het TGB Twenthe.Hurricane wrote:Maar terug naar deze aanleiding: als er een aankondiging komt van een mogelijke 747 op Twente kan ik wel begrijpen dat er een vraag komt voor meer info. Veel grotere toestellen zijn er bij mijn weten niet geland dus dat is in 1 klap al Neerlandse luchtvaarthistorie. Tot het moment dat de kist daadwerkelijk voor de baan hangt kan er nog een hoop wijzigen maar dat is het risico van de hobby. Dat is ook gelijk 1 van de charmes en grootste ergernis ... met een dunne lijn er tussen.
Deze regeling is volgens het boekje van kracht tot 1 november, maar door het uitblijven van een luchthavenbesluit zal dit waarschijnlijk verlengd worden.
NOTAM wordt 24 uur van te voren uitgegeven, maar ook hoeft het nog niet per definitie zeker te zijn dat hij dan komt.
Luchtvaart Oost-Nederland
Twitter: LuchtvaartO_NL
Twitter: LuchtvaartO_NL