KLM praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
PH-BGI already in latest KLM c/s so only at NWI for maintenance.
Tegen die tijd zouden de KZI/KZL/KZU/KZM en KZS nog in dienst moeten zijn. Interessant speculeren voor degenen die op de laatste vlucht willen zittenBennie wrote:Correct. Geen Fokkers meer in de winterdienst '17/'18......Inkjet wrote:Is met de nieuwe planning voor E175's het uitfaserings-schema voor de Fokkers nog aangepast? Is de laatste Fokkervlucht aan het einde van het zomerseizoen dit jaar?Fiets wrote:Update afleveringen laatste vloot planning KLM:
KLM Cityhopper E175
(knip)
maart 2018 PH-EXW
mei 2018 PH-EXX
Ik heb eens gekeken (www.hdekker.info) en het lijkt erop dat KLM de PH-BKx reeks heeft gereserveerd, minus de B/E/N/R/T. Dit is waarschijnlijk de enige redelijk complete reeks die beschikbaar en gereserveerd is. Een andere mogelijkheid is PH-BJx.Fiets wrote:Update afleveringen laatste vloot planning KLM:
787-10
sep 2019 PH-..A 42503
The PH-BXS also went to NWI today as KL9867. Will she be the first KLM B739 to have the new livery?canaryfan wrote:PH-BGI already in latest KLM c/s so only at NWI for maintenance.
-
- Scramble Junior
- Type of spotter: F3
- Subscriber Scramble: Jesse Vervoort
PH-BXP already has the new liveryBiem wrote:The PH-BXS also went to NWI today as KL9867. Will she be the first KLM B739 to have the new livery?canaryfan wrote:PH-BGI already in latest KLM c/s so only at NWI for maintenance.
Is het interieur ook aangepast? De 738's hebben 186 stoelen, de 739's hadden er maar twee meer.Jesse_V wrote:
PH-BXP already has the new livery
Beide toestellen hebben nu economy en economy comfort bij elkaar 150 stoelen (alleen de 739 heeft meer comfort rijen). De 738 heeft 20 businessclass stoelen (5 rijen). De 739 28 stuks (7 rijen) scheelt dus 2 rijen en daarmee 8 stoelen. Of 12 stoelen als ze business omzetten naar economy comfort.Inkjet wrote:Is het interieur ook aangepast? De 738's hebben 186 stoelen, de 739's hadden er maar twee meer.Jesse_V wrote:
PH-BXP already has the new livery
PH-KZE Fokker 70 positioned NWI to London Biggin Hill today (14\3) with a Southern Cross call-sign.
- ErikFB
- Scramble Addict
- Type of spotter: civil airliners
- Subscriber Scramble: ErikFB
Iemand idee waar de BVD uithangt ? Er gaan diverse geruchten op internet dat deze een nieuw jasje aangemeten krijgt en dus mogelijk het SkyTeam - uniform gaat inleveren.
BVD heeft vandaag nog gevlogen vanuit Cape Town...?
== All is well, as long as we keep spinning ==
-
- Scramble Junior
- Type of spotter: F3
- Subscriber Scramble: Jesse Vervoort
Zoals besproken in het AMS 15.03.2017 topic staat BVD in manchesterErikFB wrote:Iemand idee waar de BVD uithangt ? Er gaan diverse geruchten op internet dat deze een nieuw jasje aangemeten krijgt en dus mogelijk het SkyTeam - uniform gaat inleveren.
- ErikFB
- Scramble Addict
- Type of spotter: civil airliners
- Subscriber Scramble: ErikFB
ja maar niemand weet dus meer......hm
Nope. Hij staat daar niet. Hij staat op Amsterdam.Jesse_V wrote:Zoals besproken in het AMS 15.03.2017 topic staat BVD in manchesterErikFB wrote:Iemand idee waar de BVD uithangt ? Er gaan diverse geruchten op internet dat deze een nieuw jasje aangemeten krijgt en dus mogelijk het SkyTeam - uniform gaat inleveren.
Hij gaat er vanmiddag heen
Benieuwd welke andere machine dan de skyteam kleuren krijgt. Volgens mij moet men minimaal een x% van de vloot in skyteam kleuren hebben. Het inleveren van de BVD zou dan in mijn optiek moeten resulteren in een andere machine die die kleuren wel krijgt...ErikFB wrote:Iemand idee waar de BVD uithangt ? Er gaan diverse geruchten op internet dat deze een nieuw jasje aangemeten krijgt en dus mogelijk het SkyTeam - uniform gaat inleveren.
Dat klopt, ik zie ook geen reden om dat te veranderen tenzij er een Skyteam kist van de nieuwbouw komt. Zolang niemand iets kan bevestigen ga ik er in ieder geval vanuit dat de BVD in Skyteam kleuren terugkomt787-8 wrote:Benieuwd welke andere machine dan de skyteam kleuren krijgt. Volgens mij moet men minimaal een x% van de vloot in skyteam kleuren hebben. Het inleveren van de BVD zou dan in mijn optiek moeten resulteren in een andere machine die die kleuren wel krijgt...ErikFB wrote:Iemand idee waar de BVD uithangt ? Er gaan diverse geruchten op internet dat deze een nieuw jasje aangemeten krijgt en dus mogelijk het SkyTeam - uniform gaat inleveren.